پژوسیتروئن

استقبال پژو-سیتروئن از همکاری با خودروسازان دیگر

گروه پژو-سیتروئن که شامل برندهای پژو، سیتروئن، دی اس، اوپل و واکسهال است از همکاری با دیگر خودروسازان استقبال کرده است. البته پژو-سیتروئن اعلام کرده پس از بازگشت به سوددهی این کار را انجام می‌دهد.


این گروه خودروسازی با رهبری کارلوس تاوارس رکوردهای جدیدی در بحث سوددهی به ثبت رسانده است. این عملکرد با توجه به اینکه پژو-سیتروئن در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نزدیک به ورشکستگی بود کاملاً احساس‌برانگیز است. این خودروساز در نیمه اول سال جاری حاشیه سود عملیاتی ۷.۸ درصدی را گزارش کرده و توانسته اوپل و واکسهال را در کمتر از یک سال به سوددهی بازگرداند.


تاوارس در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس به رویترز گفته است:

برخی از رقبا هم‌اکنون طور دیگری به ما نگاه می‌کنند.

او ادامه می‌دهد:

اگر شرکتی نیازمند همکاری باشد و ما هم در وضعیت مناسبی قرار داشته باشیم، اگر از تکنولوژی لازم برخوردار بوده و بتوانیم به خوبی مدیریت کنیم و اگر فردی در را زده و بگوید ما نیازمند حمایت و همکاری شما هستیم، به این ترتیب ما از آن استقبال خواهیم کرد.


تمرکز پژو-سیتروئن همچنان روی استراتژی عملیاتی خود خواهد بود اما فرصت‌های همکاری شاید به بالفعل تبدیل شود زیرا برخی از رقبا در برابر جدیدترین استانداردهای آلایندگی که سخت‌گیرانه هم هستند به دردسر افتاده‌اند.


نهایتاً تاوارس خاطرنشان می‌سازد:

اگر ما نتایج مالی خوبی کسب کنیم شاید یک زمانی فرصت خوبی برای همکاری در صنعت خودروسازی داشته باشیم. همان‌گونه که همیشه گفته‌ایم ما همیشه فرصت‌ها را در نظر می‌گیریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    مدلهای قدیمی برندهای سیتروئن و دی اس رو خیلی دوست دارم. کلیپهاشون رو برید ببینید که تو بحث هندلینگ و فنربندی براحتی از پس رقبای قدری حتی مرسدس برمیومدن. مدلهای جدید متاسفانه فاصله زیادی با اون موقع دارن بخصوص دی اس که اصلا مزیت رقابتی خاصی نداره. حیف شدن اون ماشینهای عالی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فکر کنم الان با تملک اوپل و واکسهال دومین گروه پرفروش اروپا بعد از فولکس واگن باشن انصافا در بحث طراحی دارن خیلی خوب عمل می کنن ولی خوب رقبای دیگشون کمی جا افتاده تر هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. عطا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بلاخره پژو هم داره رسما قبول میکنه که ادغام در دیگر خودروسازان بزرگ غیر قابل اجتنابه،همون کاری که رنو سالها قبل انجام داد و نتایج مثبتش رو هم دید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۱۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (522 ديدگاه)

      حرف از ادغام نیست اصلا!گفته همکاری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. نوید جهرمی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    واکنش ایرانخودرو بعد از دیدن این خبر : مال ما خار داشت؟ گل بی خار دیدی اصلا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا