پژو

پژو اکسپرت اسپورت ادیشن: ظاهر جذاب‌تر، باطن بدون تغییر

پژو از نسخه‌ی جدید ون اکسپرت خود رونمایی کرد. این خودرو از تجهیزات بیشتر و ظاهری اسپورت تر در مقایسه با نسخه استاندارد خود برخوردار است.


ون جدید پژو که پسوند اسپورت ادیشن را یدک می‌کشد به‌روزرسانی‌های بصری زیادی دارد که هدف از آن تمایز هرچه بیشتر می‌باشد. از جمله ویژگی‌های ظاهری اکسپرت اسپورت ادیشن می‌توان به برچسب‌های اسپورت و رینگ‌های بزرگ‌تر اشاره کرد.

این خودروی جدید که یک پله بالاتر از تریم آسفالت قرار می‌گیرد دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی فونیکس و نشان‌های مشکی و آبی در بخش پایین و عقب بدنه می‌باشد.

داخل کابین نیز سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای نصب شده و سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی در دسترس هستند. البته این خودرو در ابعاد مختلف قابل سفارش نخواهد بود و اسپورت ادیشن تنها با فاصله بین محوری استاندارد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.


اما می‌توان استایل های مختلفی برای بدنه در نظر گرفت. مدل استاندارد از نوع “ون پانل” است که با فضای بار ۵.۳ مترمکعبی و حداکثر ظرفیت بار ۱۴۵۸ کیلوگرمی عرضه می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند مدل “ون کرو” را انتخاب کنند که پشت راننده صندلی نیمکتی نصب شده است. حتی با وجود صندلی اضافی هم فضای بار قابل‌احترام ۳.۲ مترمکعبی و ظرفیت بارگیری ۱۳۰۸ کیلوگرمی وجود دارد.


اولین نسخه‌های این ون سفارشی با مدل‌های پانل ون اسپورت ادیشن BlueHDi 120 1400 و کرو ون اسپورت ادیشن BlueHDi 150 1400 وارد بازار بریتانیا خواهند شد. هر دو مدل دارای پیشرانه‌های دیزلی هستند اما مدل کرو ون قوی‌تر بوده و خروجی ۱۴۸ اسب بخاری دارد درحالی‌که قدرت مدل پانل ون تنها ۱۲۱ اسب بخار می‌باشد.

هر دو خودرو قابل سفارش بوده و مدل پانل ون با قیمت ۳۶۳۹۲ پوندی ارزان‌تر از نسخه کرو ون با بهای ۴۱۲۱۶ پوندی است.

البته سال بعد مشتریان دو مدل بیشتر از خانواده اسپورت ادیشن را انتخاب خواهند کرد که یکی از نوع پانل ون اسپورت ادیشن BlueHDi 180 1200 و دیگری از نوع کرو ون اسپورت ادیشن BlueHDi 180 1200 می‌باشد. قیمت پایه هر دو خودرو به ترتیب برابر با ۴۰۵۹۲ و ۴۴۰۹۶ پوند بوده و به پیشرانه قوی‌تر ۲ لیتری دیزلی مجهز هستند. این پیشرانه قدرت ۱۷۴ اسبی داشته و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

دیوید پیل مدیر پژو بریتانیا می‌گوید:

مشتریان ون ما به اندازه کاربرد این خودرو به استایل آن اهمیت می‌دهند و انتظار دارند تمامی تجهیزات رفاهی سایر محصولات پژو در آن دیده شود. اکسپرت اسپورت ادیشن جدید هم‌اکنون قابل سفارش بوده و انتظار می‌رود محبوبیت زیادی بین مشتریان پیدا کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    عجب ونی زده
    ولی قدرتش کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    چه ماشینی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا