پژو

باکسر 4×4 کانسپت، کمپر ون خشن پژو

نمایشگاه خودروهای تفریحی Le Bourget خیلی مناسب ماشین بازهای سنتی نیست اما خب این بار هم برخی رسانه‌ها اقدام به پوشش خبری این رویداد که در نزدیکی پاریس فرانسه برگزار می‌شود کرده‌اند.


کمپانی پژو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان فرانسوی اقدام به نمایش کانسپت جدید باکسر ۴×۴ در این رویداد کرده است.


این طرح مطالعاتی که بر پایه‌ی باکسر L3 شکل گرفته از ظاهری خشن با پوشش‌های پلاستیکی بدنه، لاستیک‌های آفرود بی اف گوودریچ، افزایش ارتفاع ۳۰ و ۵۰ میلی‌متری در جلو و عقب سود برده و دارای رنگ بدنه‌ی سبز متمایز می‌باشد؛ اما در شب می‌توان از تابش بیشتر چراغ‌ها استفاده کرد که این امر به لطف نصب ۸ ماژول LED در بالای شیشه‌ی جلو میسر شده است.

داخل کابین باکسر کانسپت چهار بخش متمایز وجود دارد که شامل مکان راننده، بخش آشپزخانه، بخش خواب و حمام می‌باشد. ظرفیت این خودروی مفهومی در کل سه نفر می‌باشد. پژو همچنین محفظه‌های ذخیره‌ای زیادی را به داخل کابین افزوده و برخی از تریم های کابین نیز از پلاستیک بازیافتی تولید شده‌اند. این خودرو همچنین دارای صفحه‌نمایش ۹ اینچی آلپاین با ناوبری ویز، اندروید اتو، اپل کارپلی و بلوتوث می‌باشد.


پیشرانه‌ی دیزلی BlueHDi پژو نیز قدرت کافی را برای حمله به مسیرهای نامناسب تأمین می‌کند. این نیروگاه آهنین قدرت ۱۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری داشته و نیروی خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به تمامی چرخ ها منتقل می کند.

نهایتاً باید گفت سرنشینان با استفاده از دوچرخه‌ی الکتریکی پژو که در بخش عقب باکسر جای گرفته می‌توانند به گشت‌وگذار در طبیعت بپردازند. البته قایق کانوی پژو نیز روی سقف جا خوش کرده که در دریاچه‌ها کاملاً به درد می‌خورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حسام

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (144 ديدگاه)

    همیشه آرزوی داشتن یه کمپر رو داشتم، اما با قیمتهای نجومی که دارن باید بیخیالش بشم

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا