پژو

پژو 2008 مدل 2015، چشم‌انتظار ورود

چند وقتی است که دامنه گلایه و انتقادات از یکی از خودروسازان اروپایی – که همه‌مان کمابیش با آن آشناییم – بالا گرفته و به بحث‌هایی داغی هم در بین محافل و مطبوعات و نیز آحاد جامعه دامن زده است. جالب هم اینجاست که چه افراد درگیر در ماجرا و چه آنانی که از دور دستی بر آتش دارند، انگشت اتهام را به سمت خودروساز اروپایی نشانه رفته و تنها او را مقصر و یا سبب‌ساز روند نابهنجاری می‌دانند که در فلان شرکت داخلی جریان دارد و… اما کمتر کسی در این میان از خود پرسیده است که، چرا این عملکرد ناصواب بیش از همه در فلان مجموعه ایرانی است که ظهور و بروز یافته و چرا مشابه چنین روندی را در شرکای چینی، برزیلی و…. همین کمپانی (اروپایی) شاهد نبوده و یا کمتر شاهدیم؟ چرا محصولات از رده خارج این کمپانی در این کشورها تولید نشده و یا در صورت تولید، در مقیاس کمتری عرضه می‌گردند و از همه مهم‌تر اینکه به چه سبب کیفیت خودروهای مونتاژ شده در آن ممالک (به‌مراتب) بهتر از نمونه‌هایی است که در ایران مونتاژ می‌شود؟
ممکن است که بیشتر اشخاص این وضعیت را ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه غرب بدانند که اتفاقاً از چهار سال پیش بدین سوی، تشدید هم شده است اما چنانچه نیک بنگریم این امر را درمی‌یابیم که حال و روز خودروسازی مان پیش از این مقوله هم چندان تعریفی نداشته است و ناکارآمدی از خصیصه‌های بارز آن بوده است. گواه این مدعا نیز، تولید انبوه خودروهای از رده خارج و کم کیفیت و صدالبته گرانی بود که آه و فغان مشتریان را به عرش رسانیده بود، البته بعد از اعمال تحریم‌ها ابعاد این ناکارآمدی دامنه وسیع‌تری یافت و بیش از پیش فزونی گرفت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

Peugeot 2008
Peugeot 2008
امروزه هر فردی که از حداقل دانش و بینش برخوردار است بر این امر آگاه است که در هر دادوستدی دو طرف وجود دارد، خریدار و فروشنده. مناسبات و رویکرد بین آن دو است که سرنوشت نهایی یک معامله را رقم می‌زند. اگر چنانچه از دانش و زیرکی لازم برخوردار نباشید و یا آن‌چنان بی‌حوصله و تنبل باشید که از چند و چون کالای مورد نظرتان نخواهید که پرسش کنید، به‌طور حتم سرتان کلاه خواهد رفت و این روال طبیعی هر تجارت است. درزمینه اخذ تکنولوژی و عقد قرارداد با کمپانی‌های خارجی هم دقیقاً وضع به همین منوال است و اتفاقاً در این فقره نیاز به فراست و هوشیاری بیشتری وجود دارد. درمجموع این‌طور می‌توان گفت که یک خودروساز خارجی و یا هر فروشنده ای دیگری در این عالم در پی کسب سود و منفعت بیشتر است و این ماییم که باید به فکر منافع خود باشیم نه او!

Peugeot 2008
Peugeot 2008
در مجموع اگر در میان‌مدت و یا درازمدت، برنامه مدون و استراتژی مشخصی نداشته باشیم و هر روز از این شاخه به آن شاخه پریده و روزی دم از خودکفایی بزنیم و هفته ای دیگر نوید مونتاژ خودروی جدیدی را بدهیم، حتی اگر در این زمینه با بهترین خودروسازان دنیا هم قرارداد ببندیم اوضاع و احوال مان تغییری نخواهد یافت. از طرفی، اگر به مدیریت علمی و مدرن و نیز شایسته‌سالاری هیچ اعتنایی نداشته و بخواهیم با روش‌های سنتی و متعلق به عصر حجره‌داری مجموعه‌های صنعتی مان را سامان دهیم کارمان به‌جایی نخواهد رسید. از همه بدتر اینکه اگر بازاری انحصاری، سود تضمین شده، مشتریان وادار شده و… را به تلاش و رقابت و صادرات و مشتری مداری ارجحیت دهیم بازهم این قافله تا روز حشر لنگ خواهد ماند! در کل، قسمت اعظم این مصائب و معضلات از عملکرد خودمان است که ناشی می‌شود و نه طرف خارجی. بگذریم!

Peugeot 2008 Interior
Peugeot 2008 Interior
موضوع این متن درباره خودروی کراس اوور پژو ۲۰۰۸ است. قرار بر این بود که این خودرو به همراه پژو ۳۰۱ روانه بازار ایران شود اما کماکان خبری از تاریخ ورود این دو منتشر نگردیده است و از نشانه‌ها هم پیداست که این عمل به پس از رفع تحریم‌ها موکول شده است. این کراس اوور فرانسوی در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار معرفی شد و جانشین پژو ۲۰۷ SW محسوب می‌گردد. پلت فرم به کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو ۲۰۸ مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید می‌شود.

2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
این خودرو چندی پیش مورد بررسی سایت «AUTOMIDDLEEAST» قرار گرفت که در اینجا برگردان آن را تقدیمتان می‌کنم.

خلاصه بررسی

کل امتیاز این خودرو:۳ از ۵

این خودرو جانشین فرانسوی نیسان JUKE محسوب می‌گردد.

نمای ظاهری
اگر شما تاکنون قادر شده‌اید که از یک برند، که در عرف بکسل‌کننده بودن معروف است، رمزگشایی نمایید؛ احتمالاً محتوای آنچه را که در این متن – در مورد این کراس اوور فرانسوی- درج شده را درک خواهید نمود. خودرویی که بخش‌های زیادی از آن با هم خانواده‌اش پژو ۲۰۸ مشترک می‌باشد، طراحی این خودرو تنها یک بخش از این مسئله را بازتاب می‌دهد.

کابین
در داخل، طرح صاف و افقی داشبورد، این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته‌اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات (برجسته) در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد ناشی از طراحی این کابین نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب خود برخوردار است که همین امر تضمین‌کننده یک محیط راحت و کاربردی در آن می‌باشد.

مهندسی
نکته کلیدی که در پژو ۲۰۰۸ به چشم می‌آید راحتی این خودروست و این امر با نوآوری‌هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملاً مشهود است؛ از جمله این موارد هم می‌توان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و نیز دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود و یا وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی یابید بدون آنکه حواستان از آنچه در پیشروی‌تان ست، پرت شود.

آنچه در این خودرو ارائه می‌شود
این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر به حجم ۱.۶ لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن معادل ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۶۰ نیوتن متر است. نیروی حاصل از این پیشرانه به‌وسیله یک جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی آن منتقل می‌گردد. شتاب اعلام شده برای این خودرو، از صفر تا صد معادل ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز معادل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

جمع‌بندی نهایی

در پایان همه اینها، کراس اوور فرانسوی تصویر شایسته ای را از برند خود عرضه نمود، تا آن حد که این خودرو را در سطح رقیب ژاپنی‌اش نیسان JUKE ارتقاء داد. اینکه شما خودروی فرانسوی و یا همتای ژاپنی‌اش را برگزینید، یک انتخاب شخصی است و به ذوق و سلیقه‌تان بستگی دارد ولی این را منصفانه باید گفت که خودروی فرانسوی عقب‌تر و یا پشت سر رقیب ژاپنی خود نیست (به لحاظ عملکرد).

نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
کابین راحت و کاربردی
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
طراحی پرسش‌برانگیز بدنه

مشخصات فنی

حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی
توان: ۱۲۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
گیربکس: ۴ دنده اتوماتیک
شتاب صفر تا صد: ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت (در برخی منابع ۱۹۶ کیلومتر هم ذکر شده است)
سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرات
سیستم تعلیق عقب: غیر مستقل، بازوهای انعطاف‌پذیر
مصرف ترکیبی در هر صد کیلومتر: ۷.۴ لیتر
استاندارد آلایندگی: یورو ۵

ابعاد
طول /عرض/ ارتفاع:۴۱۵۹/۱۷۴۰/۱۵۵۶ میلی‌متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب:۲۵۳۸ میلی‌متر
گنجایش محل بار: ۳۶۰ لیتر
حجم باک: ۵۳ لیتر
وزن:۱۱۸۰ کیلوگرم

ایمنی
۵ ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا
نسخه‌های اروپایی این خودرو به‌طور استاندارد از ۶ عدد ایربگ برخوردارند.
۴ عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی) – نمونه عرضه شده در امارات
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کنترل پایداری DSC
سیستم کنترل کشش TCS

برخی از تجهیزات رفاهی در این خودرو (مدل فول یا ALLURE)- بازار امارات
سقف پانوراما
سیستم هوشمند ورود بدون کلید
سیستم تثبیت کننده سرعت (کروز کنترل) بر روی فرمان
سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB + IPOD + اتصالات بلوتوث
۶ عدد بلندگو
فرمان برقی
سنسور پارک عقب
سیستم ناوبری (NAVIGATION)
صفحه نمایشگر لمسی به سایز ۷ اینچی
تهویه مطبوع اتوماتیک
شیشه عقب ضد بخار
لامپ‌های مه شکن جلو و عقب
سنسور باران
اسپویلر عقب
پوشش چرمی فرمان
آینه‌های برقی به همراه گرم‌کن
و….

2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
قیمت
در ایران: هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست ولی ارقامی بین ۸۰ الی ۹۰ میلیون تومان برای این خودرو ذکر شده است.
در امارات: ۷۶,۰۰۰ الی ۸۱,۰۰۰ درهم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۸۴ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که این ماشین رو از لحاظ قدرت با ماشین های کره ای و بقیه شاسی بلند ها مقایسه میکنن و میگن قدرت و اسب بخارش کمه اینو هم مد نظر داشته باشن که مثلا ماشینی مثل اسپورتج که 182 اسب بخار قدرت داره مصرفش صدی 13 هست اما این ماشین صدی 7.5 میسوزونه و الان بیشتر کشورهای خودرو ساز دارن میرن به سمتی که ماشین کم مصرف تولید کنن و از جهتی دیگه فرض بذاریم این ماشین قدرتش مثل اسپورتج باشه وقتی جاده ی درست و حسابی نیست و کلی محدودیت رانندگی هست اون قدرت اضافی به چه درد میخوره؟ غیر این که فقط بنزین خور میشه و هفته ای 1بک باید بزنی؟
    من نمیخام این ماشینو تایید کنم ولی در حد خودش ماشین خوبیه و این کم مصرف بودنش واقعا یه مزیت محسوب میشه البته تا زمانی که ایرن خودرو دست نبره توش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهمان

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      علی آقا شما اگه دنبال مصرف کم هستید برید رنو کپچر بگیرید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حبیب

      ۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      شما فکر میکنید قدرت بیشتر یعنی سرعت بیشتر پس باید اضافیش رو دور ریخت این نگاه غیر فنی است .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. interceptor

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (61 ديدگاه)

    محصولات فرانسوی واقعا با کیفیت، با قیمت مناسب،ایمن ، شیک و کم مصرف هستن و با سلیقه ایرانی سازگارن، حیف از سیاست فرانسه اصلن خوشم نمیاد و نمونه یه کشور بی تعهده، این همه نفع از همکاریش با ایران برده هی لگد می زنه که چنتا جنگنده به قطر و عربستان بفروشه، اولاند فقط توسعه صنعت نظامیش براش مهمه و بس، امیدوارم با تولید مجدد خودروهایی مث 2008 و 301 و بعدن…RCZ ! و رقابتی شدن بازار ایران با ورود خودروهای آمریکایی و کاهش حق گمرکی هم مردم ایران خودروهای با کیفیتی کعه در شان شون هست سوار بشن و هم این تفکر فرانسوی ها عوش بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. adel

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین زیبایی هست
    اگر وارد ایران بشه بعید می دونم دوستان بذارن با قیمت 80-90 تومان به فروش برسه چون همین الانشم ماشین های چینی با حدوداین قیمت در بازار ایران وجود داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خریدار خودرو با کیفیت

      ۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      خب باید همین قیمت باشه.حداقل 85 میلیون.در واقع اگر بیشتر از این قیمت باشه گرانه.با پول دستمزد و مونتاژ و خود خودرو حدودا باید 85-92 باشه.اگه یه نگاهی به قیمت ها بندازی میفهمی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Arvin

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    احتمالا با این قیمت کلی از آپشن هاشو کم میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      شک نکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سیروس

      ۸ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا اگه بتونن صندلی هاشم برمیدارن پیت حلبی میزارن !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Moein

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    سلام
    من فقط یه چیز میگم
    چند سال پیش وقتی تیبا هم اول های ورودش بود همه می گفتن چه قدر بد شکله متورش ضعیفه و … الان مردم همیشه در صحنه دوتا دوتا سفارش میدن
    الان میگن این بده بعد از یک مدت همه می رن می خرن
    اصلا کاری به بدی یا خوبیش ندارم
    حالا نیگاه کنین کی گفتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. AMIR

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    الان لیفانX60و جیلی و جک S5 قیمت بیشتر از این خودرو زیبا و هوشمند فرانسوی دارند.
    اگه این خودرو بیاد کم کمش 160 میلیون بالاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام و ادب
      خوب معلومه که شما خیلی فنی نیستید. این ماشین تک دیفرانسیل هست و قیمت 160 میلیون برای جفت دیفرانسیل های به مراتب بهتر از پژو 2008مثل ix33 و یا اسپورتیج هستش. پژو 2008 البته به نظر من بین 90 تا 100 میلیون عرضه خواهد شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (3 ديدگاه)

        ix33 or ix35؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. عبدالله

    ۱۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    اگر شرکت ایران خودرو به جای محصولات سی سال قبل پژو محصولات تویوتا و فورد و فولکس واگن را مونتاژ و تحویل ملت می داد و محصولات روز پژو مثل دیگر شرکتهای خارجی مستقیم از کشور مبداء وارد ایران می شد همین دوستانی که به خودروهای فرانسه و پژو بد و بیراه می گفتند الان کاملا وضعیت برعکس بود و به تویوتا و فورد و فولکس واگن بد وبیراه می گفتند و از محصولات پژو فرانسه تعریف می کردند.
    مطمئن باشید هر خودرویی که ایران خودرو مونتاژ کنه از هر شرکت خارجی باشه در مقایسه با خودروهای اروپایی و ژاپنی و آمریکایی حرفی برای گفتن ندارد.
    ایران خودرو آرم پژو را روی 206 و 405 و پارس می زند در واقع به اعتبار این شرکتها در دید ملت ایران لطمه وارد می کند.
    اگر دوستان عزیز به کشورهای اروپایی رفته باشند اکثر کشورهای اروپاییبه غیر از آلمان تمامی خودروهای نقیله عمومی مثل تاکسی و آمبولانس و ماشین پلیس و … از خودروهای فرانسه به خصوص شرکت پژو استفاده می کنند آن هم به علت توانایی فنی بالا و استحکام و طول عمر بالا و مصرف کم سوخت و قیمت مناسب.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. AMIR

    ۲۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    اگه بیادفولشو می خرم.
    عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ==========ARASH==========

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    سام عزیز باز هم قلم شما مثال شمشیر آغشته به زهریست که بر فرق سر جهل فرود می آید
    و من از شما سپاسگذارم سام عزیز متاسفانه احساسات در ما ایرانیها گاه به حدیست که عقل را ضایع میکند. و مدیران بی کفایت و بی اطلاع و نادان در مجموعه خودروسازی کشور که به جای تمرکز روی پیشرفت و جلب رضایت مردم به همین نقطه ضعف مردم دست میگذارند یعنی احساسات و با ایجاد شایعه سعی در رفع بی لیاقتیها خود دارند مگر فرانسه و پژو از م خواست روا تولید کنیم ارابه مرگ و زشتیهای فراوان دیگر…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مهدی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تو این رده Crossover ها 2008 از چیزی واسه رقابت نداره:
    Renault Captur
    Honda HR-V
    Mazda CX-3
    Ford EcoSport
    Chevrolet Trax
    Holden Trax
    Nissan Juke
    Fiat Panda
    Fiat 500X
    Jeep Compass
    Dacia Duster
    Suzuki SX4
    Skoda Yeti

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. MON

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    امروز خوندم قیمتو
    50-60 زدن
    عالیه این هزینه برا چنین ماشینی
    کمه کم منصفانست به نسبت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Shahin

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی آپشن هاش کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سیاوش

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان من میخوام ماکسیما 83 بخرم 55 میلیون اگر با قیمت 70 یا 80 وارد ایران بشه من دست نگه میدارم.
    ماشین 11 سال قبل کجا ماشین صفر کجا.
    تازه هر چند تو کلاس همم نیستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمود

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اگر ایران خودرو به همین منوال پیش برود و قیمت بالا روی محصولات جدیدش بگذارد حتما بازار داخل رااز دست می دهد مثل روند فعلی. چون اکثر ایرانی ها دوست دارن محصولات داخلی را استفاده کنند و خدمات پس از فروش هم را هم مد نظر دارند پس ایران خودرو نباید از بازار 80 میلیونی غافل بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Shahin

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چراغ هاش خیلی بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رضا

    ۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان این ماشین رو با اسپورتیج مقایسه نکنید چون اون دو دفرانسیل هست این توی 30 سانت برف گیر میکنه قدرتش کمه در حد ال نو هست گیربکس چهار ساعته هست یه ماشین بسیار معمولی بنا به ایراد کلیه پژو ها هم بعد دو سال باید دو دنبال تراشکار برای سرسیلندر باید بگردی که سوراخ شده و آب و روغن قاطی کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      نه دوست عزیز ، تا وقتی ایران خودرو بومیش نکرده هیچ اتفاقی نمیافته ، اما باید ترسید از اون روزی که ایران خودرو بخواد قطعاتشو بومی کنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. شاهين

    ۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از خصوصیات محصولات پژو که زیاد هم مربوط به تولید در ایران نیست سوزوندن سرسیلندر هست! من نمیدونم چرا به جای پژو نمیرن با کمپانی متعهدی مثل تویوتا قرارداد ببندن؟! البته یکی از دلایلش اینه که ژاپنی ها حاضر نیستن مثل فرانسویها برای سود و منفعت اعتبارشون رو خراب کنن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علیرضا

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شاسی بلند تک دف فایده نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. رضا

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فکر کنم موتور 206 رو انداختن روش آخه خنده داره واسه ایرانی ها که همه عشق سرعت و قدرت هستند کراس اوری با قدرت 206 سوارشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. امین

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو دو جمله میتونم پژو و ایران خودرو رو توصیف کنم
    پژو بنجل فروش اروپا
    ایران خودرو بنجل خر آسیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    انشاالله ک نیاد
    یا اگرم اومد خریداری نداشته باشه
    اخه تا کی اونا انتخاب میکنن و ما باید اونو بخریم
    خودشون چند مدل انتخاب میکنن از ی شرکت ک بتونن سود خوبی ببرن ک ما مجبور بشیم یکیشونو انتخاب کنیم
    تازشم قطعا ی مدت بعدش وانتشو نزنن ( :
    این همه ماشین خوب تو این رنج

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. میلاد

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نه عزیزان 77 میلیونه این مدل پژو 208 هم 68 میلیونه و پژو 301 ،58 ولی اینا خیلی ضعیفن موترشون قدرت کافی نداره به نظرم این دو مدل دیگه واسشون این موتور 1600 خوبه ولی مدل 2008 واسش خیلی ضعیف میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. کیوان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.من پلاک منطقه آزادیشو از نزدیک دیدم .ماشین بسیار خشگل و خوشیپی هستش.ولی این قیمت نمی ارزه.پلاک منطقه آزادیش هول هوش چهلو پنج تومنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Aryan_vh

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من این خودرو از این خودرو های چینی که به ایران وارد میشه خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. senatorrr

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    امیدواریم مسئولین با وارد کردن این خودرو و فروش ان با حداقل قیمت موجبات از رده خارج شدن خوردرو های بی کیفیت چینی و ایرانی شوند…
    اگه بتونیم پایگاه مطمئنی واسه تولیدات کشورهای اروپایی و آمریکایی در آسیا باشیم در چند سال آینده میتونیم مثل چین مرکز تولیدی واسه کشورای اروپایی و آمریکایی باشیم. هم باعث کاهش نرخ بیکاری میشه، هم نخبه ها فراری نمیشن و هم تولید غیر نفتی ملاک بستن بودجه میشه و پول نفت میشه واسه رفاه عمومی جامعه … زنده باد ایران …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. senatorrr

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    امیدوارم لااقل هر 5 سال یکبار مدل به روزش رو تولید کنن … الان مدل 2016 دارن میدن، دوستان مدل2015 میخوان مونتاژ کنن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Sara

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با توجه به درآمداکثریت مردم همین 80 ملیون هم پول کمی نیست و تولید داخل نباید از نظر قیمت برای قشر خاصی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. شهران

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برا 2008 به نظر میاد با این موتور و گیربکس عمر بالایی نداشته باشه.مخصوصا تو ترافیک و شیب های تندی که تو تهران داریم.احتمالا تو مناطق گرمسیری هم کولرش کم میاره. تو برفم که این شاسی بلند ، تک دیفرانسیله ، می شه پیکان ، می مونه مناطق مرطوب که دوستان نظر بدن.ولی بااین قیمتمیگن طرف شاسی بلند سوار شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. وحید مهربان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و احترام
    ما ایرانی ها کلا در صنعت تولید بسیار بد هستیم. وگرنه چهل و اندی ساله ایران خودرو مون داره ماشین تولید میکنه. یعنی هنوز نمی تونیم یه خوردو خودمون بصورت صد در صد تولید کنیم. چه برسه به مونتاژ
    هیوندا رو ببین بعد چهل سال کجاست ما هنوز کجاییم. تا باشه همینه فقط در اختلاص و دزدی از کار نمره مون بیسته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. amir

    ۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان با هر کی میخاد شرط میبندم اینا سیستم esp,کنترل پایداری.و سیستم eba ترمز اضطراری که با رادار کار میکنه.و سیستم ضد کشش.tcs رو همچنین آپشنای دیگرو حذف میکنن .دقیقا مثل سایپا که تو سراتو این کارو انجام داد تعداد ایربگاشم کم میکنن.خجالت نکشن ترمزای عقبشم کاسه ای میکنن تا نصف به نصف سود کنن تازه هفتا دو پنج تومنم بدن بازم نصفش سوده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا