پژو

پژو 2008 مدل 2015، چشم‌انتظار ورود

چند وقتی است که دامنه گلایه و انتقادات از یکی از خودروسازان اروپایی – که همه‌مان کمابیش با آن آشناییم – بالا گرفته و به بحث‌هایی داغی هم در بین محافل و مطبوعات و نیز آحاد جامعه دامن زده است. جالب هم اینجاست که چه افراد درگیر در ماجرا و چه آنانی که از دور دستی بر آتش دارند، انگشت اتهام را به سمت خودروساز اروپایی نشانه رفته و تنها او را مقصر و یا سبب‌ساز روند نابهنجاری می‌دانند که در فلان شرکت داخلی جریان دارد و… اما کمتر کسی در این میان از خود پرسیده است که، چرا این عملکرد ناصواب بیش از همه در فلان مجموعه ایرانی است که ظهور و بروز یافته و چرا مشابه چنین روندی را در شرکای چینی، برزیلی و…. همین کمپانی (اروپایی) شاهد نبوده و یا کمتر شاهدیم؟ چرا محصولات از رده خارج این کمپانی در این کشورها تولید نشده و یا در صورت تولید، در مقیاس کمتری عرضه می‌گردند و از همه مهم‌تر اینکه به چه سبب کیفیت خودروهای مونتاژ شده در آن ممالک (به‌مراتب) بهتر از نمونه‌هایی است که در ایران مونتاژ می‌شود؟
ممکن است که بیشتر اشخاص این وضعیت را ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه غرب بدانند که اتفاقاً از چهار سال پیش بدین سوی، تشدید هم شده است اما چنانچه نیک بنگریم این امر را درمی‌یابیم که حال و روز خودروسازی مان پیش از این مقوله هم چندان تعریفی نداشته است و ناکارآمدی از خصیصه‌های بارز آن بوده است. گواه این مدعا نیز، تولید انبوه خودروهای از رده خارج و کم کیفیت و صدالبته گرانی بود که آه و فغان مشتریان را به عرش رسانیده بود، البته بعد از اعمال تحریم‌ها ابعاد این ناکارآمدی دامنه وسیع‌تری یافت و بیش از پیش فزونی گرفت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

Peugeot 2008
Peugeot 2008
امروزه هر فردی که از حداقل دانش و بینش برخوردار است بر این امر آگاه است که در هر دادوستدی دو طرف وجود دارد، خریدار و فروشنده. مناسبات و رویکرد بین آن دو است که سرنوشت نهایی یک معامله را رقم می‌زند. اگر چنانچه از دانش و زیرکی لازم برخوردار نباشید و یا آن‌چنان بی‌حوصله و تنبل باشید که از چند و چون کالای مورد نظرتان نخواهید که پرسش کنید، به‌طور حتم سرتان کلاه خواهد رفت و این روال طبیعی هر تجارت است. درزمینه اخذ تکنولوژی و عقد قرارداد با کمپانی‌های خارجی هم دقیقاً وضع به همین منوال است و اتفاقاً در این فقره نیاز به فراست و هوشیاری بیشتری وجود دارد. درمجموع این‌طور می‌توان گفت که یک خودروساز خارجی و یا هر فروشنده ای دیگری در این عالم در پی کسب سود و منفعت بیشتر است و این ماییم که باید به فکر منافع خود باشیم نه او!

Peugeot 2008
Peugeot 2008
در مجموع اگر در میان‌مدت و یا درازمدت، برنامه مدون و استراتژی مشخصی نداشته باشیم و هر روز از این شاخه به آن شاخه پریده و روزی دم از خودکفایی بزنیم و هفته ای دیگر نوید مونتاژ خودروی جدیدی را بدهیم، حتی اگر در این زمینه با بهترین خودروسازان دنیا هم قرارداد ببندیم اوضاع و احوال مان تغییری نخواهد یافت. از طرفی، اگر به مدیریت علمی و مدرن و نیز شایسته‌سالاری هیچ اعتنایی نداشته و بخواهیم با روش‌های سنتی و متعلق به عصر حجره‌داری مجموعه‌های صنعتی مان را سامان دهیم کارمان به‌جایی نخواهد رسید. از همه بدتر اینکه اگر بازاری انحصاری، سود تضمین شده، مشتریان وادار شده و… را به تلاش و رقابت و صادرات و مشتری مداری ارجحیت دهیم بازهم این قافله تا روز حشر لنگ خواهد ماند! در کل، قسمت اعظم این مصائب و معضلات از عملکرد خودمان است که ناشی می‌شود و نه طرف خارجی. بگذریم!

Peugeot 2008 Interior
Peugeot 2008 Interior
موضوع این متن درباره خودروی کراس اوور پژو ۲۰۰۸ است. قرار بر این بود که این خودرو به همراه پژو ۳۰۱ روانه بازار ایران شود اما کماکان خبری از تاریخ ورود این دو منتشر نگردیده است و از نشانه‌ها هم پیداست که این عمل به پس از رفع تحریم‌ها موکول شده است. این کراس اوور فرانسوی در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار معرفی شد و جانشین پژو ۲۰۷ SW محسوب می‌گردد. پلت فرم به کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو ۲۰۸ مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید می‌شود.

2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
این خودرو چندی پیش مورد بررسی سایت «AUTOMIDDLEEAST» قرار گرفت که در اینجا برگردان آن را تقدیمتان می‌کنم.

خلاصه بررسی

کل امتیاز این خودرو:۳ از ۵

این خودرو جانشین فرانسوی نیسان JUKE محسوب می‌گردد.

نمای ظاهری
اگر شما تاکنون قادر شده‌اید که از یک برند، که در عرف بکسل‌کننده بودن معروف است، رمزگشایی نمایید؛ احتمالاً محتوای آنچه را که در این متن – در مورد این کراس اوور فرانسوی- درج شده را درک خواهید نمود. خودرویی که بخش‌های زیادی از آن با هم خانواده‌اش پژو ۲۰۸ مشترک می‌باشد، طراحی این خودرو تنها یک بخش از این مسئله را بازتاب می‌دهد.

کابین
در داخل، طرح صاف و افقی داشبورد، این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته‌اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات (برجسته) در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد ناشی از طراحی این کابین نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب خود برخوردار است که همین امر تضمین‌کننده یک محیط راحت و کاربردی در آن می‌باشد.

مهندسی
نکته کلیدی که در پژو ۲۰۰۸ به چشم می‌آید راحتی این خودروست و این امر با نوآوری‌هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملاً مشهود است؛ از جمله این موارد هم می‌توان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و نیز دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود و یا وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی یابید بدون آنکه حواستان از آنچه در پیشروی‌تان ست، پرت شود.

آنچه در این خودرو ارائه می‌شود
این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر به حجم ۱.۶ لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن معادل ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۶۰ نیوتن متر است. نیروی حاصل از این پیشرانه به‌وسیله یک جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی آن منتقل می‌گردد. شتاب اعلام شده برای این خودرو، از صفر تا صد معادل ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز معادل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

جمع‌بندی نهایی

در پایان همه اینها، کراس اوور فرانسوی تصویر شایسته ای را از برند خود عرضه نمود، تا آن حد که این خودرو را در سطح رقیب ژاپنی‌اش نیسان JUKE ارتقاء داد. اینکه شما خودروی فرانسوی و یا همتای ژاپنی‌اش را برگزینید، یک انتخاب شخصی است و به ذوق و سلیقه‌تان بستگی دارد ولی این را منصفانه باید گفت که خودروی فرانسوی عقب‌تر و یا پشت سر رقیب ژاپنی خود نیست (به لحاظ عملکرد).

نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
کابین راحت و کاربردی
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
طراحی پرسش‌برانگیز بدنه

مشخصات فنی

حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی
توان: ۱۲۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
گیربکس: ۴ دنده اتوماتیک
شتاب صفر تا صد: ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت (در برخی منابع ۱۹۶ کیلومتر هم ذکر شده است)
سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرات
سیستم تعلیق عقب: غیر مستقل، بازوهای انعطاف‌پذیر
مصرف ترکیبی در هر صد کیلومتر: ۷.۴ لیتر
استاندارد آلایندگی: یورو ۵

ابعاد
طول /عرض/ ارتفاع:۴۱۵۹/۱۷۴۰/۱۵۵۶ میلی‌متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب:۲۵۳۸ میلی‌متر
گنجایش محل بار: ۳۶۰ لیتر
حجم باک: ۵۳ لیتر
وزن:۱۱۸۰ کیلوگرم

ایمنی
۵ ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا
نسخه‌های اروپایی این خودرو به‌طور استاندارد از ۶ عدد ایربگ برخوردارند.
۴ عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی) – نمونه عرضه شده در امارات
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کنترل پایداری DSC
سیستم کنترل کشش TCS

برخی از تجهیزات رفاهی در این خودرو (مدل فول یا ALLURE)- بازار امارات
سقف پانوراما
سیستم هوشمند ورود بدون کلید
سیستم تثبیت کننده سرعت (کروز کنترل) بر روی فرمان
سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB + IPOD + اتصالات بلوتوث
۶ عدد بلندگو
فرمان برقی
سنسور پارک عقب
سیستم ناوبری (NAVIGATION)
صفحه نمایشگر لمسی به سایز ۷ اینچی
تهویه مطبوع اتوماتیک
شیشه عقب ضد بخار
لامپ‌های مه شکن جلو و عقب
سنسور باران
اسپویلر عقب
پوشش چرمی فرمان
آینه‌های برقی به همراه گرم‌کن
و….

2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
قیمت
در ایران: هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست ولی ارقامی بین ۸۰ الی ۹۰ میلیون تومان برای این خودرو ذکر شده است.
در امارات: ۷۶,۰۰۰ الی ۸۱,۰۰۰ درهم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۸۴ دیدگاه‌ها

  1. عباس

    ۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فکرمیکنم ماشینهای فرانسوی درکشورطرفداران زیادی خواهدداشت درصورتی که درداخل ایران مونتاژنشودیااگرهم مونتاژشدحداقل با حیثییت سازنده آن بازی نشود زیرادراصل باحیثییت خودمان بازی شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این سایت خودروسازی دانگ فنگ هست همه اینا رو از چین میارن بعد میگن طی قرار داری با فرانسه امضاع شد H30 301 208 2008 508 http://www.dfmc.com.cn/product/CarsList_en.aspx?infoclass=C02

      جزییات بیشتر : قیمت و مشخصات پژو ۲۰۰۸ و پژو ۳۰۱ + عکس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. منتقد

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اصن ی جوری مطمِین حرف میزنه انگاری خودش رفته چین و با چشای خودش دیده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۱ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (9 ديدگاه)

          شما برو یکم سرچ کن ببین 2008 ساخت کجاست . بدنه ماشین هم بعد از سرعت 80 شروع به لرزش میکنه و مثل اکثر پژو بدنه بعد از یه مدت به صدا در میاد کلا پژو به زور فروش در فرانسه چین ارژانتین استرالیا زنده هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سیاوش

          ۲ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (13 ديدگاه)

          دوست عزیز به شما ضمانت 100% میدهم. از 206 به بعد تمامی محصولات پژو با همکاری دنگو فنگ میباشد. 206 اولین نمونه همکاری مشترک این دو خودرو ساز بوده. تمامی لوازمی که به صورت CKD در ایران خودرو از پالت بازگشایی شده تماما چینی میباشد. هرکسی بر خلاف این ادعا مدرکی دارد اراعه بدهد.
          بنده کارت ورود به کارخانه با سطح دسترسی 3 دارم. میتوانم از صحبت ها در صورت نیاز عکس گرفته با مدرک اراعه بدهم.
          ایرانیان عزیز به هیچ وجه به ایرانخودرو اعتماد نکنید. از خرید این محصولات خودداری کنید. این صنعت خیانت به این مملک را پیشه خویش کرده است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. نادری

        ۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        آقا ایشون درست میگن
        برید به آدرسی که گفتن همه چیز واضح و روشنه
        بخدا یه محصول اصیل چینی مثل جیلی آدم بخره شرف داره به اینکه یه چیزی بخری که معلوم نیس کجا تولید شده و چه اصالتی داره
        قشنگ با اسم پژو میخوان بازار رو قبضه کنن و کیه که ندونه بدترین خاطرات ایرانی ها بعد پراید از همین پژو بوده…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. میلاد

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این واقعا ماشینه؟ واسه ایران اینطوریه دیگه
    ماشینای مثل این موتورشون از 2800 به بالاست این 1600 موتور tu5.
    ما پژو پارس داریم این موتوره که هنوزم واسش سخته بکشه اصل استاندارد این موتور واسه 206 ساخته شده که سبکه . ولی ایران توی هر چیزی دستکاری میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۶ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      داداش من الان خودرو های روز با حجم کم ساخته میشن واسه مصرف کمتر .مثلا پژو 208 با موتور 1200 سی سی قدرت 87 اسب تولید میکنه و امکانلت فوق العاده ای داره و ماشینای تولید ایران رو نقطه میکنه .چون 210 واقعی میره .همین خودرو صدی 4 لیتر بنزین میخوره .به سایت آپارات سر بزن و Peugeot. رو سرچ کن و فیلماشو ببین .بعد نظر بده .متاسفانه ایرانیا فک میکنن پژو همین 405 و پارس و لگنای ایرانخودرو هست .همین ایران خودرو رید تو شرکت فرانسه دیگه .اونوقت میای با موتو tu5 مقایسه میکنی .tu5 رو گاری ببندی تو سربالایی میمونه .خواهشا به پژو توهین نکنید .برین تحقیق کنین بعد بیاین نظر بدین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. میثم

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (50 ديدگاه)

    ای وای بازم گیربکس 4 سرعته مزخرف پژو (al4) … اقا از الان بگم این گیربکس خیلی بی کیفیت و بد کار و جز دکه زدن و خرج و اسیب به ماشین چیزی نداره . دنده معمولی نمیاد ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. پدرام

    ۷ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پژو هم انگار قسم خورده موتور بالای 1800 نزاره رو ماشیناش…اخه suv چجوری با موتور 1600 میتونه مانور بده؟؟؟ رو پژو پارس هم ضعیفه..چه برسه به این..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۶ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      داداش من .برو سرچ کن تو گوگل آپارات برو تو سایت سرچ کن Peugeot rcz .این ماشین حجم 1600 داره با قدرت 270 اسب .جنسیس رو پودر میکنه .آخه چرا فنی نمیفهمی نظر میدی .داداش دو توربو اطرافش داره .الان شرکت فورد هم با پژو و سیتروئن دارن کار میکنن .میتونی فیلمای پژو رو تو سایت آپارات سرچ کنی .فقط پژو انگلیسی سرچ کن Peugeot

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رستم

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        فعلا ” که در این مطلب ذکر شده تنفس ماشین طبیعی هست، پس خبری از توربو روی این ماشین نیست!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با توجه به قیمتش استقبال خوبی ازش نمیشه چون درصد بیشتر مردم قدرت خرید ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام عزیز همین که تو این رنج قیمت چینی نیست خودش میترکونه
      خداییش از جک اس 5 و لیفان بهتر نیست ؟
      داری با 80 م ماشین فرانسوی سوار میشی
      درسته شاید اسب بخارش از جک کمتر باشه
      شاید گیربکسش 4 دندس
      ولی خدایی بهتره
      فقط خدا کنه قیمتشو زیاد زیاد نکنن
      دوستانیم که یه مقدار بیشتر توانایی خرید دارن
      یه جیلی جدید داره میاد به نام بویو یا nl-3
      اونم خیلی گزینه خوبیه
      تماما ولوو تقریبا با ارم جیلی :)
      که بم خودرو میاره
      با قیمت حدود 100 م
      اپشن های باورنکردنی داره و
      قابل مقایسه با بقیه چینی ها نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رستم

        ۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        جک اس ۵ روی کاغذ از این خودرو بهتره، بعد بعضیا این خودرو رو ندیده براحتی با خودرویی که محبوب تو بازار کشور مقایسه میکنن!
        رنو کپچر با قیمتی بالای ١٠٠ میلیون در دسترس مشتریان هست پس پژو ٢٠٠٨ هم همون حدودا احتمالا قیمت گذاری خواهد شد!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. حامد

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین هم کلاس نیسان جوکه و رنو کپچر موجود در بازار هست. حجم موتور تو کراس اوورها کمتر از ٢٠٠٠ سی سیه ولی از قدرت معقولى براى کاربرى خاص این کلاس برخورداره. در آینده بازار این خودروها داغ و داغتر خواهد شد ، اون هم بخاطر پارامترهایى چون مصرف سوخت و ارتفاع شاسى و حجم اتاق؛ ولى تلاش هر برند براى رقابت در این بازار دال بر کیفیت و موفقیت نیست؛
    روزگار به کام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سعید

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    این کراس اوور جدید دقیقا هم سایز پژو 206 هستش که قد بلند شده – من از نزدیک دیدمش و درمقایسه با نمونه های موجود داخلی میشه گفت که یه کمی از رنو کپچر و نیسان قشقایی کوچکتر هستش – در کل مشکل همه پژو ها اینه که فضای ردیف دوم مثل پژو 206 خیلی کوچیکه و یه فرد قد بلند نمیتونه توش بشیننه – پژو هم که برندی گرونتر از رنو هست و حتما روی رنج 90 میلیون ارائه میشه – موتور 1600 پژو هم که همون بلوک سیلندر 206 خودمونه به سیستم برق و انژکتور جدید مجهز شده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیز من…
      چیزی که این ماشین تو اون نکته قوت داره حجم داخلشه که خیلی بزرگه و راحت میتونن 3 نفر پشت بشینن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. داود

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گفتن 77 تومن ولی بعید میدونم . تویوتا یاریس که معادل تازه 208 هست 115 تومن پولشه اونوقت چطور ممکنه 208 رو 65 تومن و اینو 77 تومن بدن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. وحید

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    و حتما وانت این رو هم بزنن حیفه این کار نکنیم اخه فرانسوی ها بلد نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. پوریا

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    موتوری که ایرانخودرو روی این ماشین نصب کرده همان tu5 هست وگیربکسش ژاپنی asine ابعادش هم در حد 206SD . اصلا خودروی suv محسوب نمیشه همین موتور وگیربکس روی H30 کراس محصول جدید ایرانخودرو نصب شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد

    ۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    S5چینی خیلی بهتر از اینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi

      ۱۷ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      میگن این ماشین تو چین و انگلیس و آلمان و امارات استقبال خیلی خوبی شده و خیلی راضین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mahdi

      ۶ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اصلا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. مجتبی افضلی

    ۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چرا تو ایران سیستم هوشمند بدون سوئیچ تولید نمیشه در حالی که سانگ یانگ در این کلاس سیستم هوشمند بدون سوئیچ تولید میکنه انگار که ایران خودرو سالها عقب است.قیمتشون هم فرقی نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. پیمان

    ۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بین ۸۰ تا ۹۰ تومن….یعنی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ تومن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من رنو کپچر از این بهتره فقط تنها فرقی که داره اینه که این 2008سانروف داره کپچر نداره تازه اون با کلید استارت است ولی این سویچ میخواد 4دنده اتومات هم است ولی اون 5دنده اتومات است با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. رسول

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در حال حاضر صنعت خودرو سازی دنیا داره میره به سمت خودروهای الکتریکی و هیبریدی و لااقل توربو شارژ . فکر نمی کنم از این مدل استقبال چندانی بشه بخاطر ضعف قدرت و گشتاور موتورش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. شاهین

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین تو عکس شاسی بلنده بعدا نبینی اندازه 206 هستش یه کم جمع و جور تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. فرید

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منتظر وانتش هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. احمد شربتیان

    ۶ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اخه کارخونهای ماشین سازی ایران عادت کردن ی موتوری روی ماشین بزارن که جواب وزن خود ماشینو نمیده چه برسه سرنشین خلاصه هر روز باید تعمیرگاه باشی اخه اقایون مهندسین ی ذره اول فکر کنید بعد معامله کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. علی

    ۶ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    80 تومن پول ماشین بدیم با این موتور. اگه بری گردنه زالیان یا گردنه حیران بعد از گردنه 5 تا سرنشین باید پیاده بشن ماشینو کول کنند. چون یا واشر سرسیلندر سوزونده یا یاتاقان زده. آخه موتور 1600 واسه این ماشین خنده دار نیست. خالیش هم بالا نمیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. b

    ۱۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    من اس ۵ دارم هفتاد گرفتم خیلیم امکانتش از این بیشتره آخه چه خبره بااین قیمتا آدمای معقول میرن چینیشو میگیرن تازه خیلی بهترم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علی

    ۲۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من توی منطقه ی ازاد سوار نیسان جوک شدم , موتور 1600 توربو روش نسب شده , ولی توی مشخصات ۲۰۰۸ موتور با تنفس طبیعی ذکر شده , که این ی نقطه ضعف نسبت به نیسان جوک محسوب میشه ,
    نیسان جوک شتاب اولیه ی بسیار عالی داشت ولی پژو ۲۰۰۸ از این نظر ضعف داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۶ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      داداش پژو 2008 هم مدل داریم تا مدل .حتی گازوئیلی هم هست .مدل توربو دار هم داره .این فقط بنزینی هست و بدون توربو .خداییش صد شرف به این چینیای بازار می ارزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. رضا

    ۲۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من اطلاعی از این اتومبیل ندارم
    وقتی مراجعه می کنی انقدر اطلاعات مختلف و مغایر می بینی که گیج میشوی و نمی دانی چه کار کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. شهرام

    ۳۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قدرت موتورش خیلی کمه خریدار روپشیمون میکنه 1600برای این اطاق !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟واقعاکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. کامران

    ۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این همه دروغ برای چی آخه ……اگه با این امکانات وارد بازار ایران بشه کی سراتو 75 میلیونی سایپا رو میخره
    پس قیمتش بالاتر از این حرفا میشه شورای رقابت نمیذاره
    پس سرانو شو به کی بفروشه
    یه راه دیگه هم داره ….اینکه آپشن ها شو کم کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. علی

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من میترسم این موتور 1600 که قراره روی تمام ماشین های پژو توی ایران نسب بشه همون tu5 خودمون باشه و دوباره خودرو ساز ها سر ملت رو کلاه بگذارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. جواد

    ۶ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام .خدمت دوستان عرض کنم شرکت پژو هم اکنون ماشینایی رو با حجم کم و قدرت بالا تولید میکنه .به عنوان مثال پژو rcz hdi به همراه دو توربو با حجم 1600 (همون حجم tu5 ایران )قدرت 270 اسب داره .تو کیش هست .خواهش من از دوستان اینه که نسنجیده نظر ندن .پژو 508 رو تو اینترنت سرچ کنید الان تو اروپا داره جایگزین تویوتا کمری و هیوندا میشه برا تاکسی .چون کم مصرف تر ,کیفیت بهتر ,ارزونتر هست .فیلماش تو سایت آپارات هست بیاین ببینید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. علی

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایرانی ها قبل از ورود ایرانخودرو به وادی suv ها، شاسی بلند های قدرمتمندی از تویوتا،هیوندای،کیا و غیره تجربه کردن.پس اگه بگن یه شاسی بلند از پژو اومده با 120 اسب بخار خب مسلما قبول نمی کنن،چون این ماشین با تنفس طبیعی به احتمال زیاد سر گردنه ها می مونه! تصور کنید آیا این ماشین تو جاده می تونه (توسان) یا (راو 4) رو بگیره؟؟ نکته بعدی اینه که به نظر من تو ایران کراس اوور ها خیلی بین مردم جا باز نکردن،ای کاش یه مدل بزرگتر رو انتخاب می کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. گرگاني

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من پژو با موتور TU5 دارم از لحاظ قدرت و سرعت و سوخت خیلی راضی هستم من در جاده کفی با یک سمن و پژو پارس کورس گذاشتم سرعت روی کیلومتر 200 هستش ولی شاید باور نکنید کیلومتر از 200 هم رد کرد ومطمئن هستم روی خودروی 2008 هم به خوبی جواب میده و مطمئنااز ام وی ام شاستی بلند وX60 چینی خیلی باید بهتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. علی

    ۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیروز نمایشگاه تبریز دیدم کیفیت توش متوسط بود .ماشین راحتیه .امکانت خوبی داره ولی اصلا کراس اوور نیست .ارتفاش با ال نود برابره و حس همونو میده به نظرم نمیصرفه بخریدش قیمتش هم 78 الی 88 هستش .بنظرم byd s6 وام جی 360 ماشین های خیلی بهتری هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. حامد

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یک سوزن به خودمون بزنیم
    مدیران صنعت عاشق پژو هستند
    رنو بهتره
    ضمنا فولکس هم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا