پژوسیتروئن

بازگشت پژو-سیتروئن به بازار آمریکا با سرویس اشتراک سواری

گروه پژو-سیتروئن اولین قدم کوچک خود برای ورود دوباره‌ی به بازار خودروی آمریکا با شراکت در سرویس اشتراک خودرویی برداشته است.

citroen-ds-wild-rubis-2
کمپانی اشتراک سواری فرانسوی TravelCar اخیراً سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیون یورویی را از طرف پژو-سیتروئن و کمپانی بیمه‌ی فرانسوی دریافت کرده است.

2014-citroen-ds4-side-profile-in-motion
این کمپانی در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده و بیش از ۲۰۰ آژانس در ۱۰ کشور اروپایی دارد. این کمپانی همچنین در ازای اجاره‌ی خودروهای مالکان توسط تورها در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار به آن‌ها پارکینگ مجانی ارائه می‌کند.

citroen-c-elysee-2017-1024-1f
در اطلاعیه‌ای رئیس سرویس‌های حمل‌ونقل پژو-سیتروئن آقای Gregoire Olivier گفته است:

ما ورود دوباره‌ی خود به بازار آمریکا را با ارائه‌ی سرویس‌های حمل‌ونقل اعلام می‌کنیم. با همکاری صورت گرفته با TravelCar ما در حال آغاز قدم جدیدی هستیم.

2015 Peugeot 508 HDi
همکاری پژو-سیتروئن با TravelCar پس از اعلام برنامه‌ی استراتژیک ۵ ساله‌ی کمپانی برای ورود دوباره به بازار آمریکای شمالی صورت می‌گیرد. این برنامه که نام Push to Pass را به خود گرفته پس از وقفه‌ای که از اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی اتفاق افتاده، خودروهای این گروه خودروسازی فرانسوی را به آمریکا خواهد رساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد رضا

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (804 ديدگاه)

    بهتره تلاششو برای ساخت خودرو های جدید وبهتر از خودرو های موجود بکنه وگرنه با این محصولات دوباره شکست میخوره
    تجربه نشون داده آمریکایی ها به اصلالت خودرو اهمیت نمیدن واگر خودرویی با معیار هاشون جور باشه پر فروش خواهد شد
    مثلا هیوندای شاید 30ساله خودرو میسازه و15ساله وارد بازار آمریکا شده ولی مجموع فروش هیوندای کیا حدود 1.5میلیون در بازار آمریکا در ساله در حالی که 1 دونه فرانسوی هم نمیتونن بفروشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. <<<<<

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (384 ديدگاه)

    پژو این همه قیافه میگیره برای مردم ایران اونوقت ماشین هاش تو امریکا ماشین کرایه میشن
    این همون تفاوت جهان سوم و کشورهای پیشرفتست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرحسین (Lion26)

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (257 ديدگاه)

      چرا وقتی اطلاع ندارین، الکی از روی اینکه پژو رو دوست ندارید نظر میدید.
      شما اگه فرانسه رفته باشید، می بینید که اکثر تاکسی ها بنز و تعدادی هم تویوتا هستن، پس طبق نظر شما بنز و تویوتا هم برای ما قیافه می گیرن.

      پژو دومین برند مطمئن در خود آلمان شد، بعد از چه نظر میگید قیافه می گیره؟

      Just France and Japan

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Ferrari

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1886 ديدگاه)

    ماشین های گروه پژو سیتروئن از هر نظر عالی هستن . طراحی بسیار زیبا، مصرف فوق العاده کم، اپشن های زیاد کیفیت ساخت بالا، الایندگی بسیار کم دیگه امریکایی ها چی میخوان، پژو سیتروئن وارد بازار امریکا بشن به نظر من موفق خواهند بود و اگه گارانتی محصولاتشون رو بالا ببرن فکر میکنم بتونن جای کیا هیوندای رو در بازار امیریکای شمالی بگیرن
    ضمنا پژو برای ایران قیافه نمیگیره این مسئولبن ما هستن که پژو.رو ازاد نمیزارن کارشو انجام بده پژو باید کلی هزینه کنه خط تولید راه بندازه درحالی که کل فروشش شاید اونقدر بالا نباشه به دلیل عدم اعتماد به ایرانخودرو بخاطر مونتاژ بسیار بد اما بازار امریکای شمالی بزرگترین بازار جهانه که سرمایه گذاری روی این بازار از هرنظر ارزش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    اگر ورود به امریکا با موفقیت براشون همراه باشه احتمالا مجددا از ایران خارج میشن چون سود فروش بازار امریکا خیلی بیشتر از بازار ماست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (522 ديدگاه)

      به چه دلیل!؟چون سود اونجا بیشتره !اینجوری باشه تویوتا باید همه دنیا را ول کنه بچسبه به آمریکا!یا فولکس واگن طبق استدلال شما باید از اروپا تکون نخوره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. یاسین

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    این کار دقیقا مثل یه تست درایو عمومی برای PSA در امریکاس چون این قدم کوچیک اتفاقا خیلی موثره هر شهروند امریکایی میدونه کشوری مثل امریکا که یکی از رقابتی ترین بازارهای خودرو ر و داره و روزانه در اون بیشتر ازخیلی از جاهای دنیا ماشین کرایه میشه هرگز اجازه نمیده یک ماشین بی کیفیت برای چنین استفاده ای در حد وسیع وارد کشورش بشه و تمام مسائل از قبیل ایمنی، راحتی، تجهیزات و …..رو در نظر گرفته
    پس وقتی که بحث فروش عمومی اون برند مطرح بشه دیگه لازم نیست کسی نگرانی از بحث کیفی اون برند داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ASA

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    توی جلوپنجره
    یا پژو از روی فولکس یا فولکس از روی پژو تقلید میکنه!
    انتخاب یکی از موارد بالا، طبق علاقه شخصی به خودتون ربط داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi DODGE

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      شاید به یکدیگه شبیه باشن ولی فولکس‌واگن هیچ وقت از پژو تقلید نمیکنه مطمعن باش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASA

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1867 ديدگاه)

        منم به همین موضوع واقفم
        اینطوری گفتم به کسی برنخوره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    برام مهم نیست کسی خوشش میاد یا نه قبول داره یا نه.
    من کیا-هیوندای رو بیشتر از پژو-سیتروئن قبول دارم.
    بخوام ماشین با قیمت مناسب بخرم انتخاب اولم محصولات کیا موتورزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi DODGE

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      منم با شما کاملا موافقم
      تعجب میکنم چرا دوستان دیس لایک دادن
      یعنی کسانی که دیسلایک دادن میگن پژو بهتر از کیا و هیوندا هست؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ferrari

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1886 ديدگاه)

        صد در صد بهتر از کیا و هیوندای هستش. تعجب میکنم چرا یه عده فکر میکنن پژوسیتروئن بی کیفیتن شاید تا حالا درموردشون مطالعه نکردن. پژو سیتروئن اگه به همین روند ادامه بدن میتونن حتی مدعی کسب عنوان بزرگترین.خودروساز جهان هم بشن واقعا محصولاتشون فوق العادست

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا