کادیلاک

بلک‌وینگ، نام نسخه‌های قوی‌تر محصولات سری V کادیلاک

چندی پیش کادیلاک محصولات جدید بخش V خود یعنی مدل‌های CT4-V و CT5-V را با پیشرانه‌های ضعیفی معرفی کرد و گفته شد نسخهٔ قوی‌تری از محصولات V این شرکت نیز ارائه خواهد شد. حال گزارشاتی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند این نسخه‌های قدرتمندتر، بلک‌وینگ (Blackwing) نام خواهند داشت. در این گزارش به نقل از منابعی آشنا با برنامه‌های آیندهٔ تولیدات کادیلاک گفته شده است که از نام بلک‌وینگ برای سطح بعدی محصولات سری V کادیلاک استفاده خواهد شد و این سدان‌های اسپرت رسماً CT4-V Blackwing و CT5-V Blackwing نام خواهند گرفت.

این دو سدان اسپرت که اواسط سال آینده به بازار عرضه خواهند شد، اوایل ماه گذشته طی یک تیزر رسمی در گرند پری دیترویت با پوشش‌های استتاری به نمایش درآمدند و حالا GMauthority رسماً تأیید کرده که از نام بلک‌وینگ استفاده خواهند کرد. کادیلاک برای اولین بار از این نام برای پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V8 جدید خود استفاده کرد که در سدان پرچم‌دار CT6-V معرفی شد اما حالا مشخص شده که برند لوکس جنرال موتورز قصد دارد از این نام در محصولاتی با بالاترین سطح عملکرد استفاده کند. طبق این استراتژی جدید، محصولات سری V کادیلاک در دو نسخهٔ معمولی و بلک‌وینگ ارائه خواهند شد.

این استراتژی چند سطحی برای این در نظر گرفته شده که دسترسی به محصولات سری V را گسترش دهد و خریداران جدیدی را به ساخته‌های کادیلاک جذب کند. مشابه همین استراتژی سال‌ها است که توسط رقبای اصلی کادیلاک یعنی مرسدس بنز، ب‌ام‌و و آئودی مورداستفاده قرار می‌گیرد. با وجود این استراتژی جدید، مدل‌های قبلی V-Sport به‌طور کامل از سبد محصولات کادیلاک کنار می‌روند زیرا رئیس جنرال موتورز آقای «Mark Reuss» گفته است مدل‌های V-Sport چکش‌هایی بودند که خریداران را دور می‌کردند.

به‌احتمال‌زیاد مدل‌های بلک‌وینگ صرفاً به سدان‌های CT4 و CT5 محدود نخواهند بود و ممکن است نسخهٔ قدرتمندی از دیگر محصولات کادیلاک نیز با این نام عرضه گردد. به‌عنوان‌مثال به‌تازگی خبر رسیده که نسخهٔ اسپرتی از نسل آیندهٔ کادیلاک اسکالید با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری سوپرشارژ ۶۵۰ اسب بخاری ساخته خواهد شد؛ بنابراین شاید این خودرو Escalade-V Blackwing نام گیرد. در همین حال احتمال ساخت CT6-V Blackwing هم وجود دارد اما هنوز حرفی در مورد آن زده نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خیلی طراحی سدان های جدید کادیلاک قشنگه حتی مدل سی تی 6 هم خیلی خوشگل بود ولی از نظر موتوری کم حجم تر بود خصوصا که مدل دولیتری هم داشت اما تو گیربکس و شتاب گیری خیلی عالی بود
    کاش جایی زندگی می کردم که بتونم بعد از 30 سال زندگی حداقل یه خودروی اتوماتیک داشته باشم نه ایران که حتی پیدا کردن شغل توش حسرته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      کدیلاک با طراحی ماشینای جدیدش نشون داد که زیباترین محصولات برای خودشه.در جایی که e63ام5 و دیگران دچار طراحیهای بی هیجان و یکنواخت شدن کدیلاک مچ همه رو خابوند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حامد

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ای جان.
    ارزوم اینه. یه اسکالید با یه پورشه ۹۱۱ و یه لکسوس ls تو گاراژ خونم داشته باشم
    وای ارزوشم شیرینه
    اگه به این رسیدم قول میدم کارای خوب خوب بکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا