کادیلاک

خداحافظی با کادیلاک ATS سدان در سال 2019

کادیلاک ATS سدان برای مبارزه با خودروهایی همچون ب ام و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس طراحی شده اما هرگز نتوانست انتظارات زیاد از خود را برآورده نماید.


سال پیش اخباری درباره احتمال خاتمه عرضه این سدان به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ به گوش رسیده بود و حالا این خبرها توسط سخنگوی این برند آمریکایی تأیید شده است. Donny Nordlicht در مصاحبه با Carbuzz گفته است:

تولید ATS سدان به دلیل به‌روزرسانی‌های گسترده کارخانه، گسترش ابزارآلات و آماده شدن برای تولید نسل بعدی سدان های کادیلاک خاتمه می‌یابد.


Nordlicht به جزئیات بیشتری اشاره نکرده اما به وضوح درباره CT5 جدید صحبت کرده است. این سدان جدید در نهایت جایگزین چندین خودرو از جمله ATS، CTS و XTS خواهد شد. مدیرعامل اسبق کادیلاک یوهان ده نیسچن گفته بود این خودرو قیمت پایه حدود ۳۵ هزار دلار خواهد داشت و این قیمت کمی پایین‌تر از قیمت پایه ۳۵۴۹۵ دلاری ATS سدان ۲۰۱۸ می‌باشد.


مشتریانی که هنوز هم به دنبال ATS هستند خیلی نباید نگران باشند زیرا این خودرو هنوز در نمایندگی‌ها موجود بوده و کادیلاک به منظور مطمئن شدن از میزان فروش این خودرو تا پایان سال لیست خودروهای موجود در انبارها را مدیریت خواهد کرد. البته این کار خیلی سخت نخواهد بود زیرا امسال تنها ۵۱۰۴ دستگاه از این خودرو فروخته شده است.


اگرچه ATS سدان سال آینده بازنشسته خواهد شد اما مدل‌های ATS و ATS-V کوپه عمرشان به دنیا خواهد بود. این موضوع خیلی سورپرایز کننده نیست زیرا هر دو خودرو جدیداً به خانواده ATS اضافه شده‌اند.

اگرچه در نهایت تمامی مدل‌های ATS با ما خداحافظی خواهند کرد اما سخنگوی کادیلاک می‌گوید:

سبد محصولات سدان کادیلاک در آینده شامل سه سدان خواهند بود که در کلاس‌های گوناگون قرار خواهند گرفت و وجه تمایز آن‌ها ابعاد و قیمت خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Stern des südens

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    .
    کادیلاک جان تو رو خدا اسم های خاطره انگیز رو برامون برگردون
    Fleetwood
    Eldorado
    DeVille
    Allanté
    Seville

    کادیلاک رو اندازه ی Benz و BMW دوست دارم … چند سال پیش سوار یه Cadiilac Calais شدم مدل 1970 بود اگه اشتباه نکنم
    Calais وقتی تولید میشد جزو ارزون ترین مدل های کادیلاک بود اما بعد از 40 سال سواریش از تمام ماشین های زیر 200 میلیونی که سوار شدم بهتر به نظر میرسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    کدیلاک دارهatsرو کنار میذاره و بعد هم ctsرو
    ابتدا ct۵جایگزین ctsمیشه و بعدش هم یه جانشین واسه همین atsخودمون رو میکنه ،شاید ct3,
    نظر من اینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Stern des südens

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (107 ديدگاه)

      خیلی مسخرست این اسمایی که شما میگی که همون اسمای BMWست
      Cadillac باید به اصالت خودش برگرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Saman

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (177 ديدگاه)

    یادمه در مجله ماشین یک تست مقایسه ای بین c کلاس و کادیلاک ats و سری 3 و لکسس is و آئودی a4 و ولوو چاپ شده بود و از نظر جذابیت رانندگی و دقت فرمان و کیفیت سواری با فاصله زیاد ats رتبه اول بودش و فروش خوبی هم در امریکای شمالی داشت و مطمعنن کادیلاک مدل به مراتب برتر از ats را جایگزین خواهد کرد. کادیلاک ats را اولین بار در تعطیلات در شمال دیدم و از زیبائیش حیرت کردم :-) درود بر gm خیلی واسم قابل احترامه و دوستش دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نوید جهرمی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    بعد از خونه تکونی جی ام یه آرزو برای کادیلاک دارم. این که بیوک رو برای رقابت با بنز و ب ام و در سطح پریمیوم قرار بدن و کادیلاک رو یه سرو گردن بیارن بالاتر و برای رقابت با بنتلی و رولزرویس آمادش کنن. به جای این اسم های بیخودی اسم های با ابهت رو دوباره سر زبون ها بندازن. و به معنی تمام و کمال حرف اول رو در بازار سوپر لاگژری امریکا بزنه.امیدوارم باشم و اون روز رو ببینم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. من

    ۱۵ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جالبه
    انقدر با جدیت راجع به این خودرو های به روز حرف میزنیم انگار هر سال یکی میخریم?
    انشاءالله یه روزی همه راحت هر خودرویی بخوان، بخرن
    مخصوصاجوونها

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا