کادیلاک

انتشار تیزر کابین جذاب کادیلاک اسکالید جدید

کادیلاک اسکالید جدید چهارم فوریه معرفی خواهد شد اما این برند هم‌اکنون تیزری از بخش داخلی این شاسی‌بلند را منتشر کرده است. کادیلاک در ویدئوی تیزری یاد شده صفحه دیجیتال بزرگ برای راننده و سرنشین جلو را نشان داده و واقعاً هم با صفحه‌نمایش بزرگی روبرو هستیم!

کادیلاک در بیانیه خبری کوتاهی که منتشر کرده گفته این صفحه ابعاد بزرگ‌تر از ۳۸ اینچی خواهد داشت. این صفحه‌نمایش از نوع OLED بوده و تراکم پیکسلی آن دو برابر یک تلویزیون ۴K است. چنین ویژگی‌ای برای اولین بار در یک محصول از کادیلاک دیده می‌شود و احتمالاً سرنشینان کادیلاک جدید تجربه بصری بسیار جذابی خواهند داشت.


ما از این ویدئو یک اسکرین شات گرفته و روشنایی آن را بیشتر کردیم تا بتوانیم جزئیات بیشتری را تشخیص دهیم. طراحی کابین اسکالید جدید از شورولت سابربن کپی نشده و طراحی خاص خودش را داشته و بیشتر مینیمالیستی است. این در حالی است که شورولت در شاسی‌بلند فول سایز خود طراحی مبتنی بر دکمه‌ها را بکار گرفته است.


صفحه‌نمایش انحنادار موردبحث به وضوح بخش مرکزی داشبورد را تحت سلطه خود داشته هرچند مشخص نیست که آیا این صفحه‌نمایش بزرگ به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد یا خیر. ما قبلاً تصاویر جاسوسی از کابین اسکالید را دیده‌ایم که نشان دهنده طراحی کمی متفاوتی است.


کادیلاک رونمایی از اسکالید جدید را در خلال هفته‌ی برگزاری مراسم جوایز اسکار انجام خواهد داد. واضح است که این برند تصمیم هوشمندانه‌ای گرفته زیرا شاسی بلندهای لوکس بین اهالی هالیوود محبوبیت زیادی دارند. با معرفی سابربن و تاهوی جدید، انتظار می‌رود تا برگزاری مراسم رونمایی اصلی تیزرهای بیشتری از اسکالید منتشر شوند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    هنوز کسی 4K را هم بکار نبرده اونوقت کادیلاک برای نخستین بار در صنعت خودرو از نمایشگر فوق فشرده 8K استفاده می کنه….!!!
    .
    حسابی داره به رقبا فشار میاره….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Kiarash

      ۲۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نگفت که رزولوشن آن دو برابر تلویزیون ۴k است ، گفته تراکم پیکسلی آن دوبرابر تلویزیون ۴k است که اگر تراکم پیکسلی تلویزیونو ۱۰۰ در نظر بگیریم برای این میشه ۲۰۰ ، که این حدود نصف تراکم پیکسلی معمول توی موبایل هاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. پیمان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (14 ديدگاه)

    داخلش خیلی دلچسبه اما بیرون یکم جالب نیست حالا شاید با پوشش این شکلیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad

    ۲۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    عالیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا