کادیلاک

تیونینگ کادیلاک CTS-V توسط GeigerCars، سوپرسدان 750 اسبی

کادیلاک CTS-V با بهره‌گیری از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ شورلت کوروت Z06 که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد، به‌خودی‌خود سدان بسیار قدرتمندی است؛ اما تیونر آلمانی GeigerCars به این قانع نبوده و قدرت این سوپرسدان آمریکایی را حتی از این هم بیشتر کرده است. این تیونر با استفاده از یک سوپرشارژر ۲.۹ لیتری بجای نمونهٔ استاندارد، خروجی پیشرانهٔ CTS-V را به ۷۵۳ اسب بخار قدرت و ۸۸۷ نیوتن متر گشتاور رسانده است.

انتقال این نیروی عظیم اما توسط همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انجام می‌گیرد. به لطف این افزایش قدرت، حالا CTS-V ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد که این یعنی در شتاب کاملاً با مردسدس-آام‌گ E63 برابری می‌کند. این در حالی است که CTS-V تقویت‌شدهٔ GeigerCars توانایی دستیابی به حداکثر سرعت فوق‌العادهٔ ۳۳۸ کیلومتر در ساعت را دارد که حتی از سقف سرعت مرسدس-آام‌گ E63 S هم بیشتر است.

غیر از اعداد شتاب و حداکثر سرعت، GeigerCars مصرف سوخت این سوپرسدان را هم اعلام کرده که مطمئناً عدد بالایی است زیرا پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ این ماشین بسیار تشنه بوده و در هر صد کیلومتر در شهر ۲۰ لیتر بنزین مصرف می‌کند؛ اما چه کسی که چنین خودرویی را می‌خرد به مصرف سوخت اهمیت می‌دهد؟ از سوی دیگر، GeigerCars علاوه بر تقویت پیشرانهٔ CTS-V، در ظاهر آن‌هم تغییراتی را ایجاد کرده است. این تیونر کیت بدنهٔ ظریفی را برای CTS-V طراحی کرده که تریمی مشکی‌رنگ دارد. استایل مخوف این سدان قدرتمند با رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی مشکی‌رنگ تکمیل می‌شود که با لاستیک‌های عملکرد بالای میشلن پوشیده شده‌اند. این لاستیک‌ها در جلو ۲۶۵ و در عقب ۲۹۵ هستند.

کادیلاک CTS-V معمولی هرگز خودروی ارزان‌قیمتی نیست زیرا قیمت آن در آلمان از ۹۷,۹۰۰ یورو آغاز می‌شود. حال علاوه بر این، برای سوپرشارژر جدید و تغییرات نرم‌افزاری آن توسط GeigerCars باید مبلغ اضافی ۱۴,۹۰۰ یورو را پرداخت نمود. همچنین این تیونر آلمانی ۱,۹۰۰ یورو برای کیت بدنه و ۱,۸۷۰ یورو هم برای لاستیک‌ها مطالبه کرده است؛ بنابراین قیمت این CTS-V با تمام ارتقاءها به ۱۱۶,۵۷۰ یورو می‌رسد که در بازار آلمان بین مرسدس E63 و E63 S قرار می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. فريد

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (507 ديدگاه)

    طرفدارش نیستم ولی خیلی خوشگله…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(chevy nova

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      از خوشگلى 100 پله بالاتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(chevy nova

        ۱۷ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (6809 ديدگاه)

        اىنجا رو بخونىد فقطططط
        ((کادیلاک CTS-V با بهره‌گیری از پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ شورلت کوروت Z06 که 640 اسب بخار قدرت و 855 نیوتن متر گشتاور دارد، به‌خودی‌خود سدان بسیار قدرتمندی است؛ اما تیونر آلمانی GeigerCars به این قانع نبوده و قدرت این سوپرسدان آمریکایی را حتی از این هم بیشتر کرده است. این تیونر با استفاده از یک سوپرشارژر 2.9 لیتری بجای نمونهٔ استاندارد، خروجی پیشرانهٔ CTS-V را به 753 اسب بخار قدرت و 887 نیوتن متر گشتاور رسانده است.))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. hamed

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بنزینی که میخوره
    نوششش جونششش !!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. PaRHaM

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    خیلی عالی میری از هنسی یه cts v میخری
    با قدرت باحال ۱۰۰۰ اسب بخار
    و گشتاور فوق باحال ۱۳۰۹ نیوتن متری
    صفر تا صد هم با نسخه پایه کوروت z06 برابر ؛ یعنی ۲.۹
    یک چهارم مایل هم ۱۰.۵ ثانیه
    دو سال هم گارانتی
    کیفشو میکنی???❤?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من نمی فهمم کادیلاک با این همه ماشین خوبی که تولید می کنه چرا انقدر فروشش کمه کلا فکر کنم سالی 300 هزارتا میفروشن حتی نزدیک رقم مرسدس و یا بی ام دبلیو نیست با این که از هر دو کمپانی سابقه بهتری در عرضه خودروی لوکس داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      اینی که گفتی‌ سابقه بهتری داره از اون حرفا بود
      و دوم اینکه سبد محصولاتِ مرسدس خیلی‌ کاملتره
      و کلا در هر کلاسی ماشین میزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(chevy nova

        ۱۸ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (6809 ديدگاه)

        اره از اون حرفا بود
        چون اون زمان که بنز داشت تو سال 1955 هنوز مدل 170 رو که مربوط به قبل جنگ دوم جهانى بود رو تولىد مىکرد کادىلاک داشت الدورادو 1955 رو مىساخت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. ونوم اف ۵

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    هر چی بنزین میسوزونه نوش جونش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ونوم اف ۵

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    کادیلاک ماشینه یا جواهر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(chevy nova

      ۱۷ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      ونوم جان
      کادىلاک معدن جواهر هستش و خارى بر چشم رقباى غىر امریکایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ‌KÖNIGSTIGER

    ۱۷ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    ظاهرش یه ذره قدیمی شده به نظرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. A.B

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (208 ديدگاه)

    باید مشکی مات با خطوط قرمز چرم مشکی با دوخت قرمز و خلاصه هرچی میشه مشکی قرمزش کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. یاس ی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    کادیلاک عشقه، خصوصا cts v، هر چی ازش بگی کم گفتی، ظاهرش هنوز هم عالیه، فنی هم که دیگه جای حرف باقی نمیزاره، اگه جهان اول زندگی میکردیم حتما میگفتم یروزی یدونه ازش میخرم ولی فعلا فقط میتونم دعا کنم شاید از نزدیک ببینمش، متاسفانه، خدایا دیگه هیچی نمیگم خودت درد دل ما عشق ماشین هارو میدونی پس فرجی کن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا