کادیلاک

ثبت یازده نام CT و XT توسط کادیلاک

چند وقتی است که کادیلاک شیوهٔ نام‌گذاری محصولات خود را تغییر داده که در این شیوهٔ نام‌گذاری جدید، از ترکیب حروف و اعداد استفاده شده است. بدین ترتیب طبق این شیوهٔ نام‌گذاری، سدان‌های کادیلاک با کد CT و کراس‌اوورهای آن با کد XT شناخته می‌شوند. حال گزارش شده که کادیلاک به‌تازگی تعداد یازده نام CT و XT را به ثبت رسانده است. خبرگزاری داخلی جنرال موتورز گزارش داده است که ماه گذشته کادیلاک نام‌های CT2، CT3، CT4، CT5، CT7 و CT8 به همراه XT2، XT3، XT6، XT7 و XT8 را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات‌متحده به ثبت رسانده است.

البته فعلاً معلوم نیست که کادیلاک قصد داشته باشد از همهٔ این نام‌ها استفاده کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد برای اطمینان از اینکه شرکت‌های دیگر نتوانند از این نام‌ها استفاده کنند، کادیلاک اقدام به ثبت آن‌ها کرده است؛ اما بااین‌حال این احتمال وجود دارد که اکثر این نام‌ها برای محصولات آیندهٔ کادیلاک مورداستفاده قرار گیرند. در این رابطه، گزارش‌ها نشان می‌دهند که در آینده‌ای نه‌چندان دور، حداقل چند مورد از این نام‌ها روی محصولات آیندهٔ کادیلاک قرار خواهند گرفت. مثلاً قطعی‌ترین مدل، سدان جدید CT5 است که جایگزین هردو سدان کنونی CTS و XTS خواهد شد. علاوه بر این، ساخت سدان کوچک‌تری هم در برنامهٔ کادیلاک هست که احتمالاً CT4 نام داشته و به‌عنوان سدان پایه، جایگزین ATS خواهد شد.

Cadillac CT5

در بخش کراس‌اوورها نیز هم‌اکنون در سبد محصولات کادیلاک دو مدل XT4 و XT5 حضور دارند اما این برند لوکس جنرال موتورز برنامهٔ تولید کراس‌اووری کوچک‌تر از XT4 و همین‌طور کراس‌اوور بزرگ‌تری بنام XT6 را هم در دستور کار دارد که دومی در جایگاه بالاتر از XT5 قرار خواهد گرفت؛ بنابراین واضح است که کادیلاک قصد دارد به‌سرعت طرح تعویض نام‌گذاری محصولات خود را انجام دهد. علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهند که کادیلاک به‌منظور تولید سدان‌های CT4 و CT5، در کارخانهٔ خود در میشیگان حدود ۱۷۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است. گزارش شده CT5 در سال ۲۰۱۹ با مدل ۲۰۲۰ به بازار خواهد آمد درحالی‌که برای عرضهٔ CT4 احتمالاً باید تا سال ۲۰۲۰ صبر کنیم.

Cadillac XT6

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Abbas lsx/ltx

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (189 ديدگاه)

    کماکان منتظر هCT8 هستیم.
    و البته تستِ CT6 V sport

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ali.usa

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    تو دهنی قشنگی به آلمانیا در راه است
    چه شود ct8 وxt8

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. توحید

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (51 ديدگاه)

      آلمانیا تو دنیا خیلی بهترن کادیلاک فقط تو چین و آمریکا فروشش خوبه که اونم آلمانیا و لکسوس اذیتش میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ali.usa

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (335 ديدگاه)

        داداش بزرگترین بازار های دنیا چین و آمریکان ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (97 ديدگاه)

    خودروهای بی ام و آتش میگیرن؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. PARTHIAN

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    بنظر من
    ct3
    ct5
    مدل سدان هستن
    وct2
    وct4 مدل کوپه هستن
    بنظر خیلی جالب میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. (Ali (Chevy nova

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    ماشالاه
    مشخصه برنامه هاى بلند مدتى رو داره تدارک مىبىنه
    در کل کادىلاک و لىنکلن تصمىم قطعى گرفتن براى برگشتن به جاىگاه اصلىشون
    امسال فروش کادىلاک و لىنکلن خىلى خوب بوده و با معرفى محصولات تازه نفس بخصوص کراس اوورها مىتونن خىلى عالى عمل کنن تو بازار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. توحید

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (51 ديدگاه)

      بالای %۹۰بازارشون فقط چین و آمریکا هستش که اونم بنز BMW آئودی لکسوس(تو چین کمه چون وارداتیه) فروششون بیشتره ، کاش تو ایرانم ماشینای آمریکایی میومد تا مردم چشم و دلشون سیر میشد اونوقت میدیدیم ایرانیا هم ماشینای اروپایی دوست دارن ولی چون آمریکایی نیست همه تشنه هستن ، من خودمم در آینده میخوام ماسل کار گذرموقت بیارم قیمتشون خیلی خوبه پول ماشین کره ای هستش?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. نوید جهرمی

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    کاش مثل قدیم از اسامی با ابهت و به یاد ماندنی استفاده میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. توحید

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (51 ديدگاه)

    لینکلن آینده بهتری نسبت به کادیلاک داره ، کادیلاک تازه به این نتیجه رسیده که محصولاتشو عوض کنه ، حتی میگن سدان جدید CT6 هم زیاد فروش نکرده ، هنوز درگیر نامگذاری محصولاتشه این شرکت ! ولی نامگذاری لینکلن خیلی بهتره ، درکل این دوتا شرکت خیلی باید تلاش کنن تا به بنز BMW و آئودی برسن ، خوش شانسی که کادیلاک داره اینه که آمریکاییه و تو بازار کشور خودش میفروشه و تو چین هم سرمایه گذاری کرده والا بقیه کشورا سهم کمی داره ، در آینده تصمیم میگیره که XT5 رو هم عوض کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا