کادیلاک

کادیلاک XTS به آخر خط رسید

کادیلاک سال گذشته به تولید سدان کامپکت ATS خاتمه داده و به‌تازگی هم با معرفی سدان جدید CT5، مدل سالخورده CTS را از خط تولید کنار گذاشته است. حال خبر رسیده که یکی دیگر از سدان‌های این برند لوکس آمریکایی یعنی XTS هم به‌زودی به آخر خط خواهد رسید. در حال حاضر کادیلاک XTS به همراه شورلت ایمپالا در کارخانهٔ اوشاوای جنرال موتورز در کانادا تولید می‌شود اما طبق گزارش جدیدی که توسط اتومتیو نیوز منتشر شده است، تولید هردوی این خودروها در ماه آگوست خاتمه خواهد یافت. البته تولید ایمپالا تا ماه‌های نخست سال آینده همچنان در کارخانهٔ دیترویت ادامه خواهد داشت.

هرچند کادیلاک به تولید سدان‌های قدیمی خود پایان داده است اما با وجود رونق بازار کراس‌اوورهای لوکس، این شرکت بخش سدان‌ها را رها نخواهد کرد زیرا به‌تازگی سدان جدید CT5 را معرفی کرده و در آیندهٔ نزدیک هم از سدان کوچک‌تر CT4 پرده‌برداری خواهد کرد. در همین حال به گفتهٔ مقامات کادیلاک، تولید سدان پرچم‌دار CT6 هم همچنان ادامه خواهد داشت؛ اما توجه کادیلاک به سدان‌ها باعث نشده که از بخش شاسی‌بلندها غافل شود زیرا طی چند وقت گذشته دو کراس‌اوور جدید XT4 و XT6 را معرفی کرده درحالی‌که فیس‌لیفت XT5 و نسل جدید اسکالید هم در راه هستند. کادیلاک برنامهٔ بسیار شلوغی داشته و قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ هر شش ماه یک محصول جدید را معرفی نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    یادمه یه روزی مدیر ایران خودرو گفت ما هر شیش ماه یه مدل ماشین جدید معرفی می کنیم تقریبا هم راست گفت هر شیش ماه خط تولید یه ماشین چینی رو وارد ایران کرد
    تاجای که من میدونم این مدل پرفروش ترین مدل سدان کادیلاک هست حتی بیشتر از سی تی 6 و در فیس لیفت جدید نظر خیلی از خریداران رو جلب کرده بود توقفش برای من جای تعجب داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (480 ديدگاه)

      توقف نیست
      میخوان با ی نسل و اسم جدید معرفی کننش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MOHAMMAD.DEMON

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    کادیلاک تا سال 2021 حدود 5 محصول باید معرفی کنه
    1 اسکالید
    2 .ct4
    3. CT5 کوپه
    4. احتمالا کراس اوور کوپه
    5 . شاید اسکالا ( امید وارم )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نوید جهرمی

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    این خونه تکونی کادیلاک دیر اما خوب داره انجام میشه.
    کاش یکم اسپانسر فیلمها بشن و بیشتر خودشون رو جا بندازن.
    شخصا هنوزم دلم میخواد کادیلاک محصولات فوق لوکس ارائه کنه و بیوک در کلاس لوکس.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا