کادیلاک

معرفی نسل جدید سیستم تعلیق MagneRide کادیلاک

چهارمین نسل سیستم تعلیق MagneRide کادیلاک در خودروهای CT5-V و CT4-V مدل ۲۰۲۱ قرار خواهد گرفت و البته این تکنولوژی برای خودروهای CT5 اسپورت و نسل جدید اسکالید نیز قابل سفارش خواهد بود.

سیستم تعلیق MagneRide 4.0 دارای ۴۵ درصد پاسخ دامپینگ سریع‌تر بوده و همین امر باعث می‌شود سیستم تعلیق یاد شده سریع‌ترین واکنش در بین تمامی سیستم‌های تعلیق دنیا را داشته باشد. از جمله تغییرات رخ داده در سیستم تعلیق جدید کادیلاک می‌توان به شتاب سنج‌های جدید، کنترل مغناطیسی بهتر و افزایش حساسیت نسبت به حرکات بدنه اشاره کرد.

مهندس پرفورمنس کادیلاک می‌گوید:

با معرفی سیستم تعلیق MagneRide 4.0، سیستم تعلیقی که سریع‌ترین واکنش را در دنیا داشت حالا سریع‌تر هم شده است. زمانی که این سیستم تعلیق با معماری دیفرانسیل عقب عالی ما ترکیب شود نتیجه‌ی آن ارائه پاسخگوترین سدان های اسپورت در بازار خواهد بود.

شتاب سنج‌های نسل چهارم سیستم تعلیق کادیلاک می‌توانند در هر ثانیه تا هزار بار جاده را بررسی کرده و شروع به ایجاد تغییر در مایع داخل سیستم تعلیق کنند که نتیجه آن تغییر تقریباً آنی میزان دامپینگ شوک‌ها می‌باشد.

این سیستم تعلیق چهار بار سریع‌تر از نسخه قبلی بوده و مهندسان می‌توانند تفاوت‌های بیشتری را در حالت‌های گوناگون رانندگی اعمال کنند.

خودروهای CT4-V و CT5-V مدل ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد از MagneRide 4.0 استفاده می‌کنند. قیمت این دو خودرو به ترتیب از ۴۵۸۹۰ و ۴۸۷۹۰ دلار شروع می‌شود؛ اما بهای مدل CT5 از ۴۲۷۹۰ دلار شروع شده و این سیستم تعلیق به عنوان یکی از ویژگی‌های پکیج سفارشی V پرفورمنس در دسترس می‌باشد.

اما سیستم تعلیق MagneRide 4.0 در تریم های اسپورت و پلاتینیم اسکالید ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد وجود داشته و این دو مدل به ترتیب ۸۶۸۹۰ و ۱۰۱۲۹۰ دلار قیمت دارند. تریم پریمیوم لاکچری هم به‌صورت سفارشی از این ویژگی برخوردار شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Hadi

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    عجب سیستمیه…

    موافقم 27
    مخالفم 2
    1. مهدی

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      اره

      موافقم 10
      مخالفم 2
    2. یانکی

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      بی صبرانه منتظر مدلهای بلک وینگ کدیلاک هستیم.وقتی ct5v بلک وینگ بیاد دوباره یه تکونی به سدانهای اسپرت میده.

      موافقم 15
      مخالفم 1
  2. مهدی

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    هم عجیبه هم بدرد بخور هم باحال

    موافقم 19
    مخالفم 1
  3. Elmiraj

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    سیستم تعلیقی که سریع ترین واکنش را در بین تمامی سیستم های تعلیق جهان دارد…!!!

    ” تکنولوژی به روش کادیلاک “

    موافقم 29
    مخالفم 5
  4. مدافع حقوق موتور احتراق داخلی

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    کادیکلاکم بد نیست ها!

    موافقم 15
    مخالفم 8
  5. JDM

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    رو کوروت C8 هم همین سیستم تعلیقه
    هرکی تستش کرده عاشق سواریش شده یکی از مجله ها که تستش کرده بود تو قسمت مزیت ها نوشته بود سواری در حد قالیچه پرنده!

    موافقم 18
    مخالفم 2
  6. Hl>i

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    وقتی نام سیستم تعلیق به میان میاد ناخوداگاه اسم «مک فرسون» در ذهن خودرو دوستان تداعی میشه، سیستمی که بیش از ٨٠ سال پیش توسط فردی به همین نام توسعه یافت و هنوزم بعد اینهمه سالها در بسیاری از خودروها رایجه، یه جواری فکر میکنی نام سیستم تعلیق با نام مک فرسون اجین شده و دیدن نام دیگری بعد ان یکم مشکله اصلا تو زبان نمی چرخه .

    ‏+|<i

    موافقم 7
    مخالفم 0
  7. میثم

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    کادیلاک تو فنی حرف نداره فقط اگه یه مقدار تو طراحی نگاه بیشتری به گذشته خودش بندازه دیگه عالی عالی میشه

    موافقم 16
    مخالفم 1
  8. عارف

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (322 ديدگاه)

    همیشه کادیلاک و جنتلمن سدانها میدونم . ماشینهای ۳۰ _ ۴۰ سال پیش کادیلاک ک سوار میشی هنوز لذت و آسایش بالایی دارند

    موافقم 9
    مخالفم 1
  9. عرفان

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (480 ديدگاه)

    مهندسی آمریکایی ????

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا