کادیلاک

آشنایی با گران‌ترین نسخه کادیلاک XT6

کادیلاک امیدوار است با معرفی XT6 جدید سهم قابل‌توجهی از کلاس کراس اوورهای لوکس سه ردیفه را به خود اختصاص دهد. این خودروی شیک در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ توجهات را به خود جلب کرد و در ماه مارس هم قیمت و مشخصات دو تریم پریمیوم و اسپورت آن اعلام شد؛ اما کادیلاک اندکی پیش از عرضه‌ی این خودرو اقدام به انتشار پیکربندی آنلاین این خودرو کرده و حالا می‌توانیم با گران‌ترین نسخه‌ی XT6 آشنا شویم.


قیمت پایه‌ی دو مدل پریمیوم و اسپورت این خودرو به ترتیب برابر با ۵۳۵۹۰ و ۵۸۰۹۰ دلار بوده است. پیشرانه‌ی استاندارد هر دو نسخه از نوع ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۱۰ اسب بخاری بوده هرچند مدل اسپورت تنها به‌صورت چهار چرخ محرک عرضه می‌شود و به همین خاطر قیمت گران‌تری دارد.


کادیلاک ۹ رنگ بدنه را برای مدل اسپورت عرضه می‌کند اما تنها رنگ نقره‌ای را بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی می‌توان انتخاب کرد که عجیب به نظر می‌رسد. از آنجایی که ما به دنبال آشنایی با گران‌ترین نسخه‌ی این شاسی‌بلند هستیم بنابراین رنگ قرمز هوریزون را انتخاب می‌کنیم که ۱۲۲۵ دلار قیمت دارد. رنگ‌های داخل کابین خیلی روی قیمت اثر ندارند هرچند برخی ترکیب‌های رنگی فقط با انتخاب پکیج‌های سفارشی در دسترس می‌باشند.


خب اینجاست که اوضاع کمی گیج‌کننده می‌شود. پکیج پلاتینیم که ۳۷۰۰ دلار قیمت دارد در واقع باعث می‌شود قیمت خودرو ۹۸۷۵ دلار گران‌تر شود. دلیل این کار انتخاب اجباری پکیج‌های بهبود دید و تکنولوژی و همچنین پکیج دستیار راننده است که کادیلاک را با تجهیزاتی همچون کف‌پوش‌های مخصوص، صندلی‌های چرم ارتقا یافته، هدآپ دیسپلی، دوربین‌های عقب و همه‌ی سیستم‌های دستیار راننده مزین می‌کنند. البته سوپرکروز مشهور این شرکت در لیست تجهیزات به چشم نمی‌خورد.


از جمله آپشن های چشمگیر دیگر این شاسی‌بلند می‌توان به صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم در مدل‌های ۶ نفره اشاره کرد که تنها ۸۰۰ دلار قیمت دارند. سیستم اطلاعات سرگرمی ۲۱۹۵ دلاری ردیف دوم، سیستم دید در شب ۲ هزار دلاری، چراغ‌های جلوی متفاوت ۷۰۰ دلار و محفظه ویژه‌ی پلاک جلو با قیمت ۱۵ دلار از جمله آپشن های دیگر XT6 محسوب می‌شوند.

در کل وقتی تمامی آپشن های موجود را انتخاب کنید قیمت این شاسی‌بلند به ۷۹۷۳۵ دلار خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    خیلی خوب شده ولی احساس می کنم نمی تونه با اویاتور رقابت کنه و فروشش کمتر خواهد بود…
    .
    اویاتور بشدت لوکس و زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. L-H-P-TT

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    کلا طراحی جدید محصولات کادیلاک به دلم میشیه ????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا