کادیلاک

مشخصات کادیلاک XT5 فیس‌لیفت 2020

کادیلاک به توسعه کراس اوور لوکس XT5 2020 ادامه می‌دهد و به تازگی تصاویر جاسوسی این خودرو که در اروپا تردد می‌کرده منتشر شده است.


این فیس لیفت اعمال شده باعث می‌شود XT5 با محصول جدید XT4 هماهنگی بیشتری داشته باشد. درست همانند قبل خودروی حاضر در تست‌ها از پوشش‌های استتاری در بخش‌های جلو و عقب و بقیه نقاطی که تغییر خواهند کرد سود برده است.


این تغییرات از کانسپت اسکالا الهام خواهند گرفت و شامل جلوپنجره بازطراحی شده و سپرهای جدید با گرافیک متفاوت خواهند بود. تغییرات کابین XT5 نیز دربردارنده سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با تشخیص صوتی ارتقا یافته و ارتباط NFC است.


انتظار می‌رود شاسی‌بلند میان سایز کادیلاک دارای نسخه پایه جدیدی باشد که از پیشرانه ۲ لیتری توربو استفاده می‌کند. حتی شایعاتی درباره استفاده از قوای محرکه هیبریدی در XT5 بازار آمریکا وجود داشته است. این خودرو پیش از این در چین عرضه شده است.


تقاضا برای این خودرو بالا بوده و در مقایسه با سال پیش رشد ۱۰ درصدی داشته است که همین امر باعث شده XT5 به پرفروش‌ترین محصول این برند آمریکایی در سراسر جهان تبدیل شود. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود کادیلاک XT5 از همان روش مشابه با XT4 سود خواهد برد و دارای تریم های لاکچری، پریمیوم لاکچری و اسپورت خواهد بود.


این شاسی‌بلند لوکس همچنین دارای سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده به‌روز شده یا جدید خواهد بود. کادیلاک همچنین قول داده سیستم سوپر کروز نیمه خودران را تا سال ۲۰۲۰ در محصولات خود ارائه کنید بنابراین XT5 فیس لیفت نیز با این ویژگی در دسترس خواهد بود.


انتظار داریم کادیلاک XT5 فیس لیفت در سال آینده و به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. PARTHIAN

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    کابینش خیلی زیبا طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. M.us

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    Xt5 کراس اوور محبوبیه مخصوصا تو چین در ضمن خبر جدید اینه که شورولت داره سیلورادو hdرو برای سال بعد اماده میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بهترین انتخاب برای کادیلاک کراس اورهای کوچیکه چون تو مدل های بزرگ خیلی بازار اشبا شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احسان

    ۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه سوالی داشتم همچین ماشینی تو ایران هم فروخته میشه اصلا چجوری میشه خرید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا