کادیلاک

معرفی کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ، تادندان‌مسلح برای نبرد با ژرمن‌ها

کادیلاک به‌طور هم‌زمان رسماً از سدان‌های پرفورمنس جدید خود یعنی CT5-V بلک‌وینگ و CT4-V بلک‌وینگ پرده‌برداری کرده است. دراین‌بین، CT4-V بلک‌وینگ با برخورداری از قدرتی باورنکردنی و ساختاری لوکس، جانشینی برای سدان کامپکت قبلی ATS-V محسوب می‌شود. این سدان جدید اشتراکات زیادی با سلف خود دارد که یکی از آن‌ها پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 توئین توربو است اما مهندسان کادیلاک در این موتور بهبودها و ارتقاءهایی را انجام داده‌اند.

ازجملهٔ این تغییرات می‌توان به نرم‌افزار جدید سیستم کنترل و بهبود ورودی هوا اشاره کرد. به لطف این تغییرات، پیشرانهٔ V6 توئین توربوی جنرال موتورز حالا ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که افزایش جزئی ۸ اسب بخاری نسبت به قبل داشته است. CT4-V بلک‌وینگ با این موتور ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایتاً به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. سدان کامپکت کادیلاک با این قدرت حالا کاملاً می‌تواند با رقبای اصلی خود یعنی ب‌ام‌و M3 با ۴۸۰ اسب بخار قدرت و مرسدس C63 AMG با ۴۷۶ اسب بخار قدرت سرشاخ شود.

مثل CT5-V بلک‌وینگ، انتقال نیروی موتور در CT4-V بلک‌وینگ هم به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی انجام می‌گیرد و امکان سفارش یک نمونهٔ ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک هم برای آن وجود خواهد داشت. گیربکس دستی از کلاچ با دیسک دوتایی و قابلیت تطبیق دور فعال برخوردار است درحالی‌که در گیربکس اتوماتیک هم امکان تعویض دندهٔ دستی از طریق پدال‌های منیزیومی پشت فرمان وجود خواهد داشت. همچنین رفتار این گیربکس اتوماتیک نیز بسته به حالت رانندگی خودرو تغییر می‌کند. در CT4-V بلک‌وینگ هم مثل CT5-V بلک‌وینگ خبری از سامانهٔ چهارچرخ محرک نیست و کل نیروی موتور از طریق یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

سیستم تعلیق CT4-V بلک‌وینگ به فنرهای سفت‌تر و میله‌های تثبیت‌کنندهٔ توخالی مجهز شده و از جدیدترین نسخه از سیستم کنترل سواری مغناطیسی هم سود می‌برد. علاوه بر تغییرات سیستم تعلیق، پلت‌فرم محرک عقب کادیلاک نیز برای استفاده‌های پرفورمنس بالا ارتقاء پیدا کرده است. به گفتهٔ کادیلاک، این به‌روزرسانی‌ها موجب بهبود پاسخ فرمان، هندلینگ و تجربهٔ رانندگی روزمرهٔ خودرو می‌شود.

ویژگی‌های پرفورمنس CT4-V بلک‌وینگ به بیرون آن‌هم سرایت کرده و حالا با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و تریم منحصربه‌فرد مشکی‌رنگ در جلوپنجره، نمای تهاجمی‌تری به خود گرفته است. این سدان اسپرت همچنین به یک کیت آئرودینامیکی شامل اسپلیتر جلو، خروجی هوا در گلگیرهای جلو، اسپویلر عقب و دیفیوزر منحصربه‌فرد هم مجهز شده است. علاوه بر این، امکان سفارش یک پکیج آئرودینامیکی فیبر کربنی هم برای خودرو وجود دارد.

CT4-V بلک‌وینگ روی رینگ‌های آلومینیومی فورج‌کاری شدهٔ ۱۸ اینچی قرار گرفته که با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴S پوشیده شده‌اند. این لاستیک‌ها که به‌طور ویژه برای سدان اسپرت کادیلاک توسعه یافته‌اند، از آج‌های مرکب برخوردارند که موجب بهبود کشش در شرایط بارانی و همین‌طور افزایش دوام در پیست و خیابان می‌شوند. پشت این رینگ‌ها هم ترمزهای پرفورمنس بالا با دیسک‌های ۱۵ اینچی و کالیپرهای شش پیستونهٔ برمبو در جلو و دیسک‌های ۱۳.۴ اینچی و کالیپرهای چهار پیستونه در عقب قرار گرفته‌اند. برای این کالیپرها رنگ‌های مختلفی قابل سفارش خواهد بود اما برخلاف CT5-V بلک‌وینگ، برای CT4-V بلک‌وینگ ترمزهای کربن سرامیکی ارائه نمی‌شود.

در داخل CT4-V بلک‌وینگ خریداران از غربیلک فرمان اسپرت چرمی و صندلی‌های جلوی چرمی با گرم‌کن و تنظیم برقی ۱۸ جهته لذت خواهند برد. تریم فیبر کربنی، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، سیستم صوتی AKG با ۱۴ بلندگو و نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی هم ازجملهٔ دیگر تجهیزات استاندارد این سدان اسپرت آمریکایی هستند. پشت غربیلک فرمان هم یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی با گرافیک خاص بلک‌وینگ قرار گرفته است. این صفحه آمپر قابل تنظیم بوده و صفحه‌ای مخصوص پیست دارد که در آن تایمر شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت، زمان پیمودن مسافت ۴۰۰ متر و موارد دیگری را به نمایش درمی‌آورد.

قیمت CT4-V بلک‌وینگ از ۶۰ هزار دلار آغاز می‌شود که حدود ۱۰ هزار دلار از رقبای آلمانی خود کمتر است. کادیلاک پذیرش سفارشات خرید برای این سدان کامپکت اسپرت را هم‌اکنون آغاز کرده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. MR.JD

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (326 ديدگاه)

    اینکه کادیلاک تصمیم گرفته با AMG و M رقابت کند چیز بدی نیست
    اما وقتی کلمه کادیلاک را …

    موافقم 19
    مخالفم 22
    1. Me

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (314 ديدگاه)

      ولی چه فایده که یکی از دوستان قبلا تو قشم توی این ماشین نشسته و کیفیت پایینش رو از نزدیک دیده
      همچنین مشکلات موتوری از جمله استهلاک موتور توربو و احتمال بالای یاتاقان زدنش رو هم بررسی کرده

      فلانی بیا زحمتت کم کردم، کل کامنت ۸متری که قرار بود بدی رو تو ۳ جمله خلاصه کردم

      موافقم 6
      مخالفم 24
      1. MR.JD

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (326 ديدگاه)

        خودتم خیلی خوب میدونی که منظورم این نبود
        ولی به هر حال باید یک جوری منو خراب کنی نه ؟

        موافقم 3
        مخالفم 0
      2. MR.JD

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (326 ديدگاه)

        منظور من دقیقا این بود :

        چقدر مسخرس CT4-V black wing با موتور ۶ سیلندر شتاب ۴ ثانیه ۳۰۰ کیلومتر – CT5-V blackwing با موتور ۸ سیلندر ۷۰۰ اسب بخار پرفومنس یکی با نسخه ضعیف ترش !!!!! نمی فهمم این حرکت یعنی چی ؟؟؟

        همان چیزی که آقای رامین گفتند ولی چون امثال تو در پروفایل من تصویر مرسدس را میبینند کامنت من را نخوانده دیسلایک میدهند و از آنهم بدتر می آیند تا توضیحات مسخره ای نیز بدهند
        تاکید میکنم با این مسخره بازیا خودتونو از ارزش می اندازید به من هیچ فرقی نمیکند

        موافقم 1
        مخالفم 1
      3. مهدی رترو

        ۸ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        کادیلاک ct4 blackwing و ct5 blaclwing با گرفتن نمره ده از ده بهترین سدان های دنیان حتی از بنز و بی ام و هم بهتر عرزشی جان قبلش یه تحقیق بکن بعد بیا چرت بگو

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. ehsan fa

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1887 ديدگاه)

      منم باهات موافقم
      چرا کسی که میخواد 60 هزارتا پول بده برا ماشین ببره بده به کادیلاک وقتی آئودی و بنز و بی ام و هست

      موافقم 12
      مخالفم 24
  2. R@m!n

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    چقدر مسخرس CT4-V black wing با موتور 6 سیلندر شتاب 4 ثانیه 300 کیلومتر – CT5-V blackwing با موتور 8 سیلندر 700 اسب بخار پرفومنس یکی با نسخه ضعیف ترش !!!!! نمی فهمم این حرکت یعنی چی ؟؟؟

    موافقم 25
    مخالفم 2
    1. ツSAMURAIツ

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      آره منم خیلی تعجب کردم
      این ۴۷۰ اسب داره شتاب ۳.۸
      CT5-V قدرتش ۶۷۰ تاس شتاب ۳.۷ ?

      موافقم 32
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        یه مشت مهندس احمق و کودن واقعا. عملا اینکار بازار این ماشینو خراب می کنه و مشتریو سردرگم.

        موافقم 25
        مخالفم 6
        1. Hadi

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          کادیلاک واقعاً غوغا کرده با معرفی این و CT5 Black….
          من طراحی این رو بیشتر از CT5 دوست دارم
          این نیز تر کوچیک تر و جمع و جور تره و شتابش به اندازه CT5 هستش و قیمت کمتری هم داره…
          انتخاب من بین این دو تا ct4 هستش…
          ولی تو این کلاس مرسدس C63s…

          موافقم 9
          مخالفم 4
        2. The R

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (93 ديدگاه)

          این موضوع همش هم به مهندسا ربط نداره . یه قسمتی هم به مطالعه بازار ربط داره که بخش توسعه محصول و ویژگی هارو مشخص میکنن. یا اینکه بتوننن قیمت رو بیارن پایین یا قابلیت اطمینان رو ببرن بالا. ویژگی رقابت با رقبا هم هست.
          در کل اگر دست مهندسا بود الان همه ماشینا خالص بودن، یعنی یا اسپورت خالص بودن. یا SUV خالص بودن یا…
          به جای ده هزار مدل SUV و کراس اور که همه شبیه به هم هستن. این یعنی سلیقه بازار یه سری موارد رو دیکته میکنه.

          موافقم 5
          مخالفم 1
      2. Hadi

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        C63s:لایک
        CT4 black wing: دیسلایک

        موافقم 30
        مخالفم 15
    2. JDM

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (307 ديدگاه)

      این مشخصات نسخه پایه دنده دستی هست

      موافقم 2
      مخالفم 3
      1. R@m!n

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        یعنی نسخه اتومات شتابه 2 ثانیه داره ؟؟ پیست محوره ؟؟ حریف آلمانیا میشه ؟؟

        موافقم 7
        مخالفم 3
        1. JDM

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (307 ديدگاه)

          گیربکس دستی به مراتب کند تر از اتوماته
          گیربکسی دستی که روش گذاشتن با گیربکس دستی کامارو 2013 یکیه ولی اتوماتش خیلی سریعتره این ماشین در حد دف عقب خیلی سریعه بخشی ازین شتابش به خاطر همین دف عقب بودنه این ماشین اگر دو دف بود شتاب 3 رو میزد

          موافقم 2
          مخالفم 1
    3. یانکی

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      تعجب من هم از اینه.نسل قبلی که cts v بود با 30اسب کمتر همین عملکرد رو داشت.بماند که این سبکتر پیشرفته تر هم هستش.کدیلاک یادتون باشه دوتا پلتفرم دف عقب درست کرد.یکیش همین آلفا بود یکی هم که بزرگتر بود و تو ct6 استفاده شد.قرار بود نسل جدید شاسی بلندهاشم رو همین پلتفرمها باشه.حتی کلی هزینه کرد موتور جدید بلک وینگ رو ساخت ولی یکدفه همه چی عوض شد.موتور جدید پلتفرم جدید بایگانی شد و شاسی بلندها رو پلتفرمهای دف جلو ساخته شدن.ق ار بود یه سدان فول سایز بزرگتر از ct6 ساخته بشه.ولی حالا برنامه عوض شده و میخوان الکتریکی بشن.و شاسی بلند و سدان پرچمدار بشه این برقیها که معرفی کردن.کلا این دوتا سدان هم از دستشون در رفت.

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        خلاصه گور سری CT کندن با دستای خودشون

        موافقم 3
        مخالفم 1
      2. Hami

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (169 ديدگاه)

        داستان پلتفرم Omega و موتور Blackwing یکی از شاهکارهای تیم مدیریت GM هست. با فروش ضعیف CT6 و نامناسب بودن پلتفرم Omega برای SUVها (به گفته خودشون) و امکان برقی سازی که در زمان توسعه پلتفرم در نظر گرفته نشده بود، ترجیح دادن که XT6 را بر اساس پلتفرم دیفرانسیل جلو بسازند. موتور ۱۶ میلیون دلاری Blackwing هم با فروش ضعیف CT6 و گرون تموم شدنش برای GM (به گفته خودشون هر موتور ۲۰ هزار دلار) امکان استفاده از این موتور در مدل های دیگه منتفی شد. این بود که تصمیم گرفتن پول خرج پلتفرم برقی کنند.
        از روز اول رونمایی از CT5 و CT4 جدید معلوم بود که GM هیچ برنامه‌ای برای مدل های V نداره، مشخصه که قصد هیچ رقابتی با رقبا نداره و مطمئنا این دو مدل به اصرار نمایندگی ها تولید شده و اصلا قابل مقایسه با دو نسل قبلی CTS-V نیست.

        موافقم 2
        مخالفم 0
    4. حسین

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      خب این کوچیک تره اگه یادت باشه برای اون نوشته بودن برای رقابت با M5 ولی این M3.آیرودینامیک و …. شاید تأثیر بذاره

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. R@m!n

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        وقتی پرفومنس یکیه چه فرقی می کنه. چه حسن کچل چه کچل حسن.

        موافقم 0
        مخالفم 4
      2. ehsan fa

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1887 ديدگاه)

        حسین چجوری برا رقابت با m3 درست شده وقتی 60 هزارتا قیمت گذاشتن هم قیمت m5 اونوقت تو مطلب نوشته قیمتش 10 هزارتا کمتر از رقبا.

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. Amir Machine

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          هم‌قیمت M5؟!!!!
          اصلاً از قیمتا خبر داری؟
          قیمت M3 از 70 هزار دلار و قیمت M5 از 105 هزار دلار شروع میشه

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. ehsan fa

          ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1887 ديدگاه)

          مدل پایه m5 از 68هزار شروع میشه مدل پایه m3 hc از 40 هزار مدل شش سیلندر m3 از 69هزار شروع میشه

          موافقم 0
          مخالفم 2
    5. حسین

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      این ۶۰۰ اسب بخار داره کوچیک تر هم هست.قبلا ۴۷۰ اسب بخار داشت

      موافقم 0
      مخالفم 4
      1. R@m!n

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        داداش این 470 اسبه ct5 هم 670 برو دو تا مقالرو درست بخون

        موافقم 3
        مخالفم 1
      2. حسین

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1011 ديدگاه)

        آره راست می‌گی غلط کردم، ببخشید.

        موافقم 4
        مخالفم 2
  3. مهدی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    به جز جناب آئودی،توی ژرمنها کسی ارزش و صلاحیت رقابت با این جواهر رو نداره

    موافقم 8
    مخالفم 38
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      این هیچی نیست با هیچ کدوم از ژرمن ها نمیتونه رقابت کنه
      قشنگ بگو که داری تعصبی نظر میدی
      فقط جناب آئودی؟؟؟!!!

      موافقم 11
      مخالفم 4
    2. MASIHA

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      خودروسازی آلمان با خاک یکسان می شود…
      ?

      موافقم 1
      مخالفم 10
  4. ツSAMURAIツ

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    مثل کادیلاک های دهه ۶۰ و ۷۰ خیلی زیباست

    موافقم 8
    مخالفم 8
  5. Elmiraj

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    دو ماشین در عین حفظ اصالت کادیلاک ، فوق‌العاده جذاب و زیبا طراحی شدن….
    .
    ولی حیف این دو سدان زیبا که AWD نیستن ، همین هم باعث شده شتابی هم اندازه رقبا نداشته باشند….!!!

    موافقم 12
    مخالفم 9
    1. Elmiraj

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (3099 ديدگاه)

      انتظار داشتم CT5 در ۳ ثانیه و CT4 هم در ۳.۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسن…
      .
      ولی عوضش RWD و دنده دستی هستن که یک مزیت بزرگ نسبت به رقبا محسوب میشه .

      موافقم 5
      مخالفم 4
  6. Ramin

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    من خواستم برم سایت کادیلاک فیلتر بود…. ????

    حالا….

    خوبه … بدک نیست…

    60 هزار دلار…. 470 اسب… 3.8 ثاینه 0 تا 100

    نه خوبه نه بده… معمولیه…. تو کلاس خودش خوبه….

    موافقم 5
    مخالفم 19
  7. Sina

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    برعکس CT5-V ببک وینگ که یکم ناامید کننده بود ، این بی نظیره
    فوق العاده جذابه!!!
    قطعا از M3 بهتره با فاصله زیاد
    البته C63 هم هست که ماشین قابل احترامیه
    میشه به آلفارومئو هم اشاره کرد اون هم خوب عمل کرده
    آلپینا B3 هم هست که با اینکه پرفورمنسش یکم از C63 و M3 ضعیف تره ولی خب اون هم ماشین خیلی خوبیه
    آئودی RS4 یکم ضعیف ظاهر شد ، انتظارات ازش بیشتر بود اما اون هم خیلی کاربردیه
    اما توی این کلاس پر از ماشینای باحال کادیلاک هم تونسته بالاخره یه ماشین خوب بسازه که قدرت رقابت با رقبا رو داشته باشه و حتی بعضیاشون رو هم شکست بده!!
    اما سوال من که اینه که CT5-V با اون همه قدرت ۶۸۰ اسب بخاری ، شتابش ۳.۷ ثانیه شده ، این ۴۷۰ اسب بخار ، شتابش شده ۳.۸ ثانیه!!!
    آخه با این اوضاع چرا یکی باید جای CT4-V یه CT5-V که خیلی گرونتره و یکم قوی تره بخره؟؟
    شاید پرفورمنس CT5 در واقعیت از اعداد اعلامی بالاتر باشه شاید خیلی چیزای دیگه ولی مشخصه که با این ارقام CT5 رو نابود کردن
    یکی از بزرگترین اشتباهات امسال
    من جای کادیلاک بودم حتی اگه اعداد واقعی ضعیف تر بودن واسه CT5 اعداد بهتری اعلام میکردم ، مطمئنا CT5 بهتر از اعداد اعلامی کادیلاکه ولی با این اعداد زدن فروش ماشینو نابود کردن
    شاید بگم مثل ماجرای GT بلک سریز بشه که شتابش عالی نبود ولی بقیه مشخصه های پرفورمنسش عالی بودن ، اما مشکل اینه که اون همون اول هم کسی برای یه ماشین مخصوص پیست به اعداد شتاب توجه نمیکنه ، چون شتاب برای پیست بی ارزشه . و اینکه خیلیا شاید بخاطر کلکسیونی بودن بخرنش و دوستش داشته باشن ،همون اول مشخص بود که قراره عالی کار کنه و خود بنز هم در این باره خیلی گفته بود که قراره فوق العاده باشه!!!
    اما CT5 ماشین مخصوص پیست نیست که شتاب بی ارزش باشه ، یه سدان پرفورمنسه ، کلکسیونی هم قطعا نیست ، مگر اینکه یه نسخه خاص ازش بسازن
    به نظر میاد خود کادیلاک دوست نداشت از بلک وینگ تو CT5 استفاده کنه ، انگار یه اجباری پشتش بوده ، نمیدونم شاید دلیل این همه زمان برد تا از این موتور استفاده کنن همین بوده ، با این حال CT5 ماشین با ارزشیه ، قیمتش هم که عالیه، قیافش هم همینطور ، اما این CT4 خیلی ازش بهتره ، خیلی بصرفه تره

    شاید CT5 بتونه اعداد فوق العاده بهتری از اعلام خودشون ثبت کنه اما این اعداد ارزش این ماشینو خراب میکنه ، و همچنین فروشش رو
    نمیدونم شاید بتونه با ثبت اعداد خیلی بهتر ، این نا امیدی از پرفورمنسش رو برطرف کنه

    موافقم 10
    مخالفم 7
    1. Sina

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      البته یه دلیل دیگش استفاده از گیربکس متفاوت نسبت به آلمانیاست ، که رانندگی بهتری میتونه داشته باشه
      باید دید که چی میشه….

      موافقم 4
      مخالفم 4
    2. R@m!n

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      حتی از لحاظ ظاهریم CT4 بهتره و اسپرت تره

      موافقم 3
      مخالفم 1
  8. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    من به این ماشین کار ندارم ! یکی بگخ چرا ct5 اینقدر کنده ! نکنه اشتباه ترجمه کردین ؟! با بیشتر از 600 اسب بخار قدرت صفر تا صد 3.7 !

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. R@m!n

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      ر…دن داداش بهترین تعریف. یه تنفگ ورداشتن یه گوله تو مغز خودشون خالی کردن

      موافقم 7
      مخالفم 2
    2. حسین

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      CT5 بزرگتره احتملا

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. JDM

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    این دوتا ماشین حیف که اپشنAWD ندارن
    ولی تا دلت بخواد لذت و عشق و حال دارن و سنتی عمل کردن در کنار گیربکس دستی ادرنالین فوران میکنه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  10. AWP

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    طراحى سدان هاى کادیلاک فوق العاده شده، تنها ایراد شباهت بیش از اندازه اونها در سگمنت هاى مختلفه. CT5 و CT4 رو اگر موشکافانه نگاه نکنیم ممکنه اشتباه بگیریم. متاسفانه این به یک سنت در خیلى از شرکت ها تبدیل شده که به خاطر کاهش هزینه هاى تولید یه ماشین رو کشیده تر میکنن و المان هاى جزیى رو تو طراحیش تغییر میدن تا ماشین سگمنت بالاتر رو تولید کنن و برعکس. قبلا تنوع طراحى هاى درون شرکت ها بیشتر بود.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  11. mehran911

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2026 ديدگاه)

    طراحی خارجی بسیار زیباست
    اما پرفورمنسش چندان دلچسب نیست حداقل انتظار بیشتری میرفت
    استفاده از گیربکس دستی هم در یک سدان امروزی با نام کادیلاک کمی عجیبه واقعا
    ما در مورد کلاس اسپرت های دو نفره مثل کیمن یا مزدا MX5 یا… صحبت نمیکنیم بحث سر یک سدان + پرفورمنس هستش و همینطور نبود سیستم AWD هم چندان جالب نیست
    چیزی که از مشخصاتش پیداست اینه که حریف قدری برای آلمانی ها نیست به هر حال بهترین سدانهای پرفورمنس جهان اونجا ساخته میشن M5cs فوق العاده بود GT73 هم چیزی تا معرفیش نمونده
    خلاصه این سیاست مری بارا چندان جالب نیست شاید از خیلی جهات موجب پیشرفت GM میشه اما از طرفی باعث میشه خودروهایی که سالها معرف نام کادیلاک و شورولت بودن در حد خودشون ظاهر نشن

    موافقم 10
    مخالفم 5
    1. Amir Machine

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      دقیقاً همینطوره، کاری به افزایش سود جنرال‌موتورز ندارم ولی مری بارا بزرگترین لطمه رو به کادیلاک زد
      تا قبل از اومدن این خانم، کادیلاک پلت‌فرم جدید امگا و موتور عالی بلک‌وینگ رو توسعه داده بود اما مری بارا اومد همه برنامه‌ها رو به هم ریخت
      پلت‌فرم امگا و موتور بلک‌وینگ کنار گذاشته شدن و تو محصولات جدید از همون پلت‌فرم قبلی استفاده شد و مدل XT6 هم روی پلت‌فرم دیفرانسیل جلوی شورلت تراورز ساخته شد!
      این دوتا سدان اسپرت جدید رو هم انگار برای رفع تکلیف ساختن، موتور و پلت‌فرمشون نسبت به CTS-V و ATS-V تغییری نداشته و در مقایسه با سدان‌های پرفورمنس آلمانی پرفورمنس خوبی ندارن

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. $ÃЪŦÏЛ$

        ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        دوستان عزیز من،زنا همش از رو احساس و عشقی تصمیم میگیرن،اما باز مردا یکم بهترن،بخاطر همینه که میگن زن حق کار نداره،من زن ستیز نیستم اما واقعاً مری بارا اصلا لیاقت اون جایگاه رو نداره….

        موافقم 5
        مخالفم 7
        1. حسین

          ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1011 ديدگاه)

          اتفاقا مری‌بارا اصلا احساس‌و عشقی تصمیم نمی‌گرفت.

          موافقم 1
          مخالفم 0
  12. $ÃЪŦÏЛ$

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    آقایون با مدیریت نادرست و کلک آلایندگی و استاندارد های محیط زیستی چرند آخرین تلاش کادیلاک همینه،اروپاییا گند زدن به همه چیز آمریکا،الان واسه خودشون درخت قطع میکنن تا کارخونه بسازن از یه طرف میگن قطع درخت باعث کمبود اکسیژن و آلایندگی و کربن دی اکسید میشه!اینا همش حرفه،اروپا با زور و اجبار دستشو دور گردن این شرکت های بیچاره انداخت وتا جایی که تونست فشار داد و خفشون کرد،هیچ امونی درکار نبود،درضمن،شما نمی‌دونید این سدان یه کلاس کوچیکتر از ct5هستش؟خود کادیلاک گفته اون نمونه هم بزرگتره هم بشدت سنگینه،بعد آقایون الکی و بیجا گله دارن….

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. Sina

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      آخه چه ربطی داره که بزرگتره؟؟
      یعنی واسه یه خورده ابعاد بیشتر اومدن بیشتر از ۲۰۰ اسب بخار به قدرت ماشین اضافه کردن و شتابش فقط یک دهم بهتر شده؟؟
      الان M5 کامپتیشن بیشتر از ۶۰۰ اسب قدرت داره ، شتاب اعلامی ۳.۱ و ۳.۲ همین حدودا ، عددی که بهترین رسید بهش ۲.۷ ثانیه
      M3 کامپتیشن حدودا ۵۰۰ اسب بخار قدرت ، شتاب اعلامی ۳.۹ ثانیه
      اگه دقت کنی با فقط اضافه کردن ۱۰۰ اسب بخار ( حالا یکم بیشتر ) تو شتاب اعلامی ،۷ دهم ثانیه اختلاف داشتن
      اما کادیلاک چیکار کرده؟؟
      خودتون میگید CT5 رقیب M5 عادی و CT4 رقیب M3
      ولی چرا فاصله ب‌ام‌و ها اینقدر زیاده ، ولی کادیلاک چرا فقط یک دهم ثانیه؟؟
      مطمئنا در واقعیت خیلی سریعتره ولی مشکل اعدادیه که خود شرکت اعلام کرده

      موافقم 3
      مخالفم 0
  13. Kf

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (506 ديدگاه)

    حالا این سوال پیش میاد ک می‌تونه از M3 و C63 بهتر باشه
    من با ظاهرش خیلی حال کردم اما کابینش زد حاله

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا