کادیلاک

آشنایی با کادیلاک اسکالید تا بن دندان مسلح!

افرادی که معمولاً ریسک حضور عادی در محیط‌های عمومی را نمی‌پذیرند غالباً از شرکت‌های متخصص می‌خواهند که خودروهایشان را ضدگلوله نمایند. یکی از این شرکت‌ها اد آرمور است که توسط افراد نظامی و نیروهای ویژه تأسیس شده و تخصص آن‌ها نیز تبدیل هر نوع خودرو با هر قیمتی به اتاق‌های امن متحرک است.


این نمونه‌ی ویژه که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک کادیلاک اسکالید ۳۵۰ هزار دلاری مجهز به پکیج حفاظت اجرایی است که باعث سفارشی شدن کابین می‌شود. تمرکز اد آرمور نه تنها روی امنیت این شاسی‌بلند بوده بلکه نگاهی هم به ویژگی‌های لوکس آن داشته است. هرچه باشد خریدارانی در این سطح از امنیت و ثروت خواهان حمل‌ونقل راحت و سطح بالا هستند.


جف انگن اندرسون رئیس اد آرمور می‌گوید:

پکیج حفاظت اجرایی ما برای اسکالید نشان دهنده‌ی بهترین حد حفاظت و راحتی است. این خودرو نه تنها از بهترین سطح حفاظت سبک‌وزن و مدرن سود می‌برد بلکه دارای ویژگی‌های لوکس زیادی هم می‌باشد.


اسکالید موردبحث از شیشه‌ی بالستیک ویژه با ضخامت ۵ سانتی‌متری استفاده کرده و می‌تواند گلوله‌های سلاح‌های سنگین و مرگباری همچون مگنوم را تحمل کند. با سفارش پکیج حفاظت کامل شاهد نصب شیشه‌ی جلو با عناصر ضد مه و یخ، آنتن‌های جی‌پی‌اس و رادیو و پوشش خورشیدی خواهید بود.


به منظور اطمینان از عملکرد بی‌نقص اسکالید، اد آرمور از پانل‌های کربن کامپوزیتی‌ای استفاده کرده که ۱۰ برابر قوی‌تر از فولاد بالستیک بوده و ۶۰ درصد وزن کمتری دارند. به این ترتیب خودروی مذکور حفاظت ۳۶۰ درجه‌ای دارد. مهندسان شرکت همچنین برای بهبود فضای سر ارتفاع سقف را ۱۱ سانتی‌متر بالا برده‌اند و البته در آن پوشش جیر و چراغ‌های LED دیده می‌شود.


داخل این تانک لوکس و امن یک تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، وای فای، اپل تی وی، سیستم صوتی سونی و… وجود دارد.


اما داستان واقعی آنجایی آغاز می‌شود که خودرو مورد هجوم واقع شود. در آغاز شما به درگاه‌های شلیک دسترسی پیدا خواهید کرد بنابراین می‌توانید به مهاجمان شلیک کنید. سپس سیستم ارتباطی ماهواره‌ای، تشخیص مین، دید در شب ۳۶۰ درجه‌ای و تلفن اضطراری جهانی و… وجود دارند.

این اسکالید ویژه همچنین به چراغ‌های اضطراری و هشدار قرمز و آبی، سیستم سیرن و PA، جعبه‌های قفل شونده پنهان، لاستیک‌های ران فلت، سیستم تعلیق هوی دیوتی و ترمزهای بزرگ‌تر مجهز است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (337 ديدگاه)

    چرخ عقبش باید یکم عقب تر باشه!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. فرامرز

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      دقیقاْ، اینجوری سواریش نرم تر هم میشه. ولی معمولاْ برای جلوگیری از افزایش هزینه پلتفرم های مشترک رو خیلی تغییر نمیدن. البته تو این مدل شاید بخاطر اینکه برای چرخ ها از فضای غیرمفید زیر صندلی های عقب استفاده کنن و فضای صندوق عقب رو تحت تاثیر قرار ندن چنین تصمیمی گرفته باشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بهاري

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (16 ديدگاه)

      یه ذره ام بادش نا میزونه !!!!
      گیردادیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    عجب چیزیه شاسی بلند های فول سایز امریکایی خیلی مستعد اپدیت شدن هستن چون هم قدرت موتور بالایی دارن هم فضای خیلی زیادی در داخل دارن که امکان بروز رسانیشون رو فوق العاده می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    داداش شلیک نکن همینجوری هم قبولت داریم
    مگه آپشنش واسه کجاست که بگن فلان آپشن رو داره بعد که میگری ببینی نداره
    این خارجیا اهل تقلب نیستن که مثل ما که نیستیم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. OMID

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    داخلشو?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. Khosrow

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عکس اول بیمارم کرد / چه شکوهی داره / ما به این میگیم شاسی نه به اون ..

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. Elmiraj

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    مخصوص سرکرده مافیاست…
    .
    .
    خدایی اگه چری تیگو شاسی بلنده پس این شاه کُبرای فولادین چیه…..؟؟؟??

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. Cadillac

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    فقط عکس چهارمی نمایه بغل
    هیچ اس یو وی سراغ ندارم که مثل کدیلاک اسکالید زیبا و با ابهت باشه،کراس اوور هاس لوکس ارووپای که دیگه هیچی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10184 ديدگاه)

    چه پرفورمنسی داره لامَصَب

    هیولائیه برای خودش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. یوسف ارشادی

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خدا قسمت کنه فقط آمریکایی سوار بشین بچه ها ، من که خاطرات عالی با فورد مرکوری ۱۹۷۸،شورولت لاگونا ۱۹۷۲، فورد کنتیننتال ۱۹۷۹،بیوک ریگال ۱۹۷۴،شورولت ایمپالا ۱۹۶۹،شورولت ایمپالا ۱۹۷۸،مرسدس بنز S280 ۱۹۷۴، کادیلاک ایران ۱۳۵۷ ، شورولت ایران C6 ۱۳۶۹ و خلاصه فورد کاپری ۱۹۷۲ و کمی هم کامارو ۱۹۷۵ و بیوک سنچوری۱۹۶۷ دارم و تا حالا برای ایران بهتر از ماشین آمریکایی ندیدم !!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا