کادیلاک

نمایش رسمی کادیلاک CT5 در نیویورک و اعلام مشخصات کامل

چند وقت پیش کادیلاک سدان کاملاً جدید CT5 که جایگزین مدل سالخوردهٔ CTS خواهد بود را به‌صورت آنلاین و بدون اعلام جزئیات زیادی معرفی و اعلام نمود که این ماشین را رسماً در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۹ به نمایش عمومی درخواهد آورد. حالا برند لوکس جنرال موتورز به وعدهٔ خود عمل کرده و هم‌زمان با نمایش عمومی CT5 در نیویورک، مشخصات کامل آن‌را هم منتشر کرده است. این سدان جدید استایلی فست‌بک دارد و به گفتهٔ کادیلاک، طراحی آن‌ که از کانسپت اسکالا الهام گرفته است، جهت جدیدی را برای طراحی سدان‌های این برند لوکس آمریکایی نشان می‌دهد.

سدان جدید کادیلاک ۴.۹۲ متر طول، ۱.۸۸ متر عرض و ۱.۴۵ متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن‌هم برابر با ۲.۹۴ متر است؛ بنابراین این ماشین از لحاظ ابعاد، یک سدان میان سایز محسوب می‌شود که هم‌ردهٔ مرسدس بنز E کلاس، ب‌ام‌و سری ۵ و آئودی A6 قرار می‌گیرد. CT5 علیرغم استایل فست‌بک خود که شاید کوچک‌تر از آنچه هست به نظر برسد، طولی تقریباً به‌اندازۀ ب‌ام‌و سری ۵ داشته و فاصلهٔ محوری آن نیز دو سانتیمتر از آئودی A6 بیشتر است. CT5 از سلف خود یعنی CTS هم سه سانتیمتر فاصلهٔ محوری بیشتری دارد اما طول آن دو سانتیمتر از CTS کمتر شده است.

به گفتهٔ کادیلاک، این سدان جدید ترکیبی از طراحی متمایز، عملکرد، راحتی و استایل فست‌بک کاملاً جدید را به همراه سواری پالایش‌شده و همین‌طور کابین راننده محور ارائه می‌کند. CT5 در دو مدل لوکس و اسپرت عرضه می‌شود و حتی خریداران می‌توانند خودرو را طبق سلیقهٔ خود با ویژگی‌ها و تریم‌های منحصربه‌فرد، سفارشی‌سازی کنند. تیپ‌های لاکچری و پریمیوم لاکچری این ماشین از تریم‌های کرومی بیرونی و جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد برخوردارند درحالی‌که تیپ اسپرت به تریم تاریک و ویژگی‌های عملکردی مثل جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، اسپویلر عقب و رینگ‌های ۱۹ اینچی استاندارد مجهز شده است. همچنین تمامی چراغ‌های CT5 از نوع LED بوده و امضای چراغ‌های عمودی کادیلاک نیز در هر چهار گوشهٔ آن دیده می‌شود.

در داخل CT5 نیز با خطوط ظریف، سطوح گسترده و رابط‌های ساده مواجه هستیم. در اینجا یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچی به چشم می‌خورد که به‌منظور دید بهتر، کمی بالاتر نصب شده است. این نمایشگر، جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کادیلاک را ارائه می‌کند و می‌توان آن‌را از طریق لمس کردن یا کنترلر روی کنسول مرکزی کنترل کرد. این سدان لوکس آمریکایی به سیستمی بنام ریموت استارت تطبیقی مجهز شده است که به‌طور خودکار ویژگی‌هایی مثل گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان و دیگر سیستم‌های مربوط به آب‌وهوا را فعال می‌کند. برای CT5 همچنین سیستم درب صندوق بار برقی اتوماتیک هم قابل سفارش است که با بردن پا به زیر سپر عقب، درب صندوق را باز می‌کند.

برای کسانی که هنوز هم از تجهیزات CT5 راضی نیستند، کادیلاک پکیجی سفارشی بنام پلاتینوم را ارائه کرده که برای تیپ‌های پریمیوم لاکچری و اسپرت قابل سفارش است. این پکیج روکش صندلی‌های چرمی منحصربه‌فرد، ماساژور، گرم‌کن، تهویه و تنظیم ۱۸ جهتهٔ صندلی‌های جلو، تریم چرمی ارتقاءیافته در زیر آرنجی‌ها و کنسول مرکزی، پدال‌های آلیاژی و تریم فیبر کربنی منحصربه‌فرد در غربیلک فرمان با پدال‌های تعویض دندهٔ منیزیومی را به همراه دارد.

اما یکی از مهم‌ترین تجهیزات CT5، تکنولوژی کمک‌رانندهٔ سوپر کروز کادیلاک است. این سیستم با استفاده از GPS با دقت بالا، اطلاعات نقشهٔ LiDAR و مجموعه‌ای از دوربین‌ها و رادارها این امکان را فراهم می‌کند که در بیش از ۲۱۰ هزار کیلومتر از آزادراه‌های ایالات‌متحده و کانادا، راننده دستان خود را از روی غربیلک فرمان برداشته و رانندگی را به خودرو واگذار کند. در همین حال، سیستم سوپر کروز در زمان‌هایی که تشخیص دهد نیاز به توجه بیشتر راننده به جاده وجود دارد، وی را بیشتر با رانندگی درگیر می‌کند. علاوه بر سوپر کروز، طیف کاملی از سیستم‌های ایمنی فعال جنرال موتورز نیز برای CT5 در نظر گرفته شده که ازجملهٔ تعدادی از آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری اتوماتیک پیشرفته، سیستم پارک اتوماتیک، هشدار برخورد جلو، سیستم حفظ فاصله، سیستم دید اطراف HD، نمایشگر سربالا، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، آینهٔ عقب دوربینی، هشدار ترافیک عقب، ترمز دنده‌عقب اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی پیشرفته اشاره کرد.

CT5 روی نسل دوم پلت‌فرم آلفای جنرال موتورز ساخته شده که پیشرفت‌هایی در سیستم تعلیق جلو و عقب را تجربه کرده است. این سدان لوکس در ابتدا با دو پیشرانهٔ توربوشارژ مختلف به بازار عرضه می‌شود. موتور پایه یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر با توربوشارژ توئین اسکرول است که برای اولین بار در نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان CT6 و همین‌طور کراس‌اوور XT4 ارائه شد. حالا این موتور بدون هیچ تغییری به زیر کاپوت CT5 هم راه یافته و در اینجا نیز همان ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

موتور دوم اما قوی‌تر بوده و از نوع ۳ لیتری V6 توئین توربو است که ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته این پیشرانه فقط برای تیپ‌های پریمیوم لاکچری و اسپرت قابل سفارش است. به نظر می‌رسد این موتور نسخهٔ ضعیف‌شده‌ای از همان پیشرانهٔ ۳ لیتری ۴۱۰ اسب بخاری مورداستفاده در سدان CT6 باشد. انتقال نیروی هردوی این موتورها توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. در حالت استاندارد، نیروی موتورها صرفاً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود اما سامانهٔ چهارچرخ محرک برای هردو موتور و تمامی تیپ‌ها قابل سفارش است.

اما علاوه بر این دو موتور، به گزارش کارانددرایور، مدیر بازاریابی کادیلاک آقای «Jason Sledziewski» در نمایشگاه نیویورک گفته است که ساخت نسخهٔ اسپرت و عملکردی CT5-V هم در دستور کار قرار دارد که این مدل جایگزینی برای سدان قدرتمند CTS-V خواهد بود. کادیلاک فعلاً حرفی در مورد پیشرانهٔ این مدل نزده است اما احتمالاً موتور ۴.۲ لیتری V8 توئین توربوی جدیدی که به‌تازگی در مدل CT6-V ارائه شده است می‌تواند یکی از کاندیداهای اصلی باشد. این موتور که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد، می‌تواند CT5-V را به رقیبی برای مرسدس E63 AMG و ب‌ام‌و M5 تبدیل کند.

CT5 از چهار حالت رانندگی مختلف شامل تور، اسپرت، برف و حالت من برخوردار است که حالت آخر اجازه می‌دهد راننده تقسیم گشتاور بین محورهای عقب و جلو، گیربکس، فرمان، احساس ترمزها و صدای اگزوز را طبق میل و سلیقهٔ خود تنظیم کند. جنرال موتورز کادیلاک CT5 را در کارخانهٔ خود در میشیگان تولید نموده و فروش آن‌را از پاییز آینده آغاز خواهد کرد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. (ali (chevy nova

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    بالاخره کادیلاک رونمایی رسمیش کرد
    همون چیزی که انتظار میرفت
    با اصالت
    لوکس
    زیبا

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      میخوام این بالا نظر سنجی بزارم
      کادیلاک CT5 لایک
      بنز E63 دیسلایک

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        یه نظر سنجی دیگه
        کادیلاک CT5 لایک
        بی ام و سری 5 دیس لایک

        موافقم 8
        مخالفم 1
        1. Mohammad

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          و یه نظر سنجی دیگه
          کادیلاک ct5 لایک
          لکسوس gs دیسلایک

          موافقم 7
          مخالفم 0
        2. Hamid...Audi

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (712 ديدگاه)

          ای کاش واسه دل ما هم که شده آئودی A6 رو هم میذاشتی ?

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. AMIR / ARMI

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        به مجموع لایک و دیس لایک های بالاترین کامنت این مطلب
        نظر سنجی ایشون فقط دیسلایک خورده
        حتی نظر سنجی اون لکسوس جی اس هم اونقدر لایک و دیسلایک نداشته
        مشکوکه

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. پارسا

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (139 ديدگاه)

          بابا بیخیال دنبال چی میگردیم آخه ، کلکل فن بوی بازی؟ من خودم کادیلاکو به بنز ترجیح میدم ولی میدونم بنز چه غولیه کاملاً واسم طبیعیه هر نظرسنجی‌ای رو ببره.
          میگم که من خودم عاشق کادیلاکم
          ولی تو هر صنعتی یه برند که خیلی خفن میشه میگن بنز اون صنعته ، جایگاه همه شرکتا رو میدونیم دیگه همشونم ماشیناشون هرکدوم یه جور خوبن ، این بحثا معنی نداره دیگه

          موافقم 0
          مخالفم 1
      3. vahid evo

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (474 ديدگاه)

        رقیب ct5 بنز سی کلاس و bmw سری سه هستش اگه اشتباه نکنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir Machine

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (1199 ديدگاه)

          لطفاً متن رو یه کم بادقت بخونین!
          همونطور که تو متن هم گفته شده CT5 دقیقاً هم‌کلاس مرسدس E کلاس و ب‌ام‌و سری 5 هست، طول این سدان‌ها هم همین رو نشون میده
          کادیلاک CT5 طول 4.92 متر
          مرسدس E کلاس طول 4.92 متر
          ب‌ام‌و سری 5 طول 4.93 متر
          آئودی A6 طول 4.94 متر

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. یانکی

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      انصافا تو کلاس خودش زیباترین طراحی رو داره.رقبای آلمانیش تو یه حالت یخ زده فرو رفتن و طراحیهای بسیار معمولی دارن که باعث میشه دلت برا نسل قبلی تنگ بشه.فقط خدا کنه نسخهv با موتور 6.2 نسل قبل و دف عقب بیاد که با توجه به 0تا100 درگ400متر حداکثر سرعت که نسل قبلی 0تا 100 رو در 3.6 میزد.400 متر رو در 11.5 میزد.و حداکثر سرعت که بیش از 328 بود این نسل با توجه به گیربکس پیشرفته جدید وزم کمتر آیرو دینامیک بهتر و تکنولوژیه بهتر ارقام رو به ترتیب به 3.3درگ11
      حداکثر سرعت بیش از 330 کیلومتر برسونه

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        بابا بیخیال
        طراحی بیرونیش که بشدت چینی پسند شده
        طراحی داخلیش هم بشدت شلوغ و برخلاف متد روز برای ماشین های لوکسه
        فقط به قسمتی که داشبورد رسیده به رودری دقت کن
        با مرسدس مقایسه کن اگه خندت نگرفت…مطمئنم خندت میگیره

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. F22RAPTOR

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (2597 ديدگاه)

          چرا عصبانی شدی حالا؟
          اگه به چینی بودنه که aکلاس سدان و هاچبک برلیانس h220هستند،این حرفو بدون کوچکترین تعصبی میگم
          ،خجالتم خوب چیزیه
          #به کدیلاک میگه چینی پسند

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. حسن

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (65 ديدگاه)

          والا اون بنزه که چینی پسند شده و جیلی اومده خریدتش

          موافقم 2
          مخالفم 0
        3. مانی

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          گند زدن کادیلاک برای من اهمیتی نداره چه برسه به اینکه عصبانی بشم
          باشه, توی ماشین شلوغ باشه و سدان لوکس مثه تویوتا باشه مزیت
          اون یکی هم کلا تو باغ نیست,لابد کرایسلر ایتالیایی پسند شده ها؟
          و امیدوارم روزی بفهمی 9 درصد رو از توبازار جمع کرد و هر خ ری پول میداد میخرید
          تو باید خجالت بکشی که با این نظر دادنت خودت رو منطقی و غیر متعصب میدونی
          البته تعصب خوبه منتها نه اینکه آدم فقط رو ماشین متعصب باشه اونم ساخت دشمن(چه قبل و چه بعد79)

          موافقم 0
          مخالفم 2
        4. حسن

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (65 ديدگاه)

          مانی
          عصبی نشو
          دشمن کیه؟؟؟؟؟
          تازه 9 درصدی که جیلی داره به بزرگ ترین سهام دار شرکت تبدیلش کرده برو تو ویکی پدیا ببین بزرگ ترین سهامدارش جیلی هستش

          موافقم 2
          مخالفم 0
  2. (ali (chevy nova

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    مشخصات 2 موتور قدرتی از کادیلاک هم میذارم که در سالهای اواخر دهه 60 و 70 مورد استفاده قرار میگرفت
    فقط به گشتاور نگاه کنید که اندازه یه کامیون گشتاور داشته
    ((اولین مشخصات برای موتور بیگ بلاگ 500 اینچ هستش))
    For 1970 Cadillac fitted a crankshaft with a 4.304 in (109.3 mm) stroke, increasing total displacement on the engine to 500.02 cu in (8.2 L). At its introduction it was rated at 400 hp (298 kW), SAE gross, and 550 lb⋅ft (746 N⋅m) of torque. For 1971 compression was reduced from 10.0:1 to 8.5:1, the lowered compression ratio dropped the 500’s gross output from 400 bhp (298 kW) to 365 bhp (272 kW), or 235 hp (175 kW) in the new SAE net ratings. By 1976, its final year, it had fallen to 190 hp (142 kW). However, a new Bendix electronic fuel injection system was offered as an option, and it increased power output to 215 hp (160 kW). The 500 was exclusive to the Eldorado until 1975 where the powerplant was standard in all Cadillacs except for the Seville, which was powered by a fuel-injected Oldsmobile 350.

    ((دومین مشخصات هم برای موتور 472 بیگ بلاگ))
    Although the modernized engine was compact and light for its displacement and output, 429 cu in (7.0 L) represented the limit of the original architecture’s expansion, and it had been surpassed by Chrysler’s 440 and Lincoln’s 462 and 460. As a result Cadillac introduced an all-new engine for 1968.

    At introduction, the new engine had a 4.3 in × 4.06 in (109.2 mm × 103.1 mm) bore and stroke for a displacement of 472 cu in (7.7 L). “Extensively redesigned” to ease maintenance, it used 10% fewer parts and 25% fewer gasketed joints as before.[4] It delivered 375 hp (280 kW) at 4400 rpm and a massive 525 lb⋅ft (712 N⋅m) torque at just 3000 rpm. The new engine was about 80 lb (36 kg) heavier than its predecessor. It was used through 1974. It was designed with potential for a 500-cubic-inch (8.2 L) displaceme

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ali.usa

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (335 ديدگاه)

    خیلی قشنگ شده مخصوصا رُخ جلو خیلی شیک جزاب شده
    کابین هم جای برای حرف نزاشه
    مرسی اصالت که اجازه نمیده کلا طرح عوض کرد
    کادیلاک اصیل بازگشتت مبارک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AMIR / ARMI

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    عالیه واقعا کابین واقعا خوش ساخت و با کیفیت هست
    با توجه به فیلم هایی که از نمایشگاه گذاشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMIR / ARMI

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      کامل ترین سیستم نیمه خودران بازار همین سیستم کادیلاک هست
      همه چی ماشین تکمیل
      فقط یه مشکل هست
      اخه چرا سراگزوز فیک برای ماشین گذاشتن اصلا این کارو دوس ندارم
      حالا شاید در نسخه پرفورمنس ( V ) سر اگزوز ها عوض شه امید وارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    1. ..Hossein

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (149 ديدگاه)

      من اینو متوجه نمیشم چرا باید به کسی که عکس آپلود کرده دیسلایک بدن
      یعنی از اینکه عکس آپود کرده بدتون میاد و باهاش مشکل دارید؟
      یعنی این عکس آپلود کردن آزرده و ناراحتتون کرده یا چی؟؟
      چه خبرتونه چه خَبَرِتوونه؟ :))

      من واقعا این همه تعصب رو درک نمیکنم
      من شخصا عاشق خودرو هستم فارغ از برندش
      هر خودروبی خوب باشه دوسش دارم
      چرا انقد تعصب دارید
      مگه جایزه میدن؟
      یجوری روی آلمانی و انگلیسی و آمریکایی تعصب داید انگار مسابقه فوتباله انگار قرار تهش چی بشه
      هر خودروی خوبی دوست داشتنیه دیگه
      چه amg gts چه m5 و ۹۱۱ چه اویاتور و رم ۱۵۰۰ چه xc60 چه کانتیننتال جی تی و اتوبیوگرافی چه آکورد و mx5 و سوپرا چه هر خودروی خوب دیگه ای
      بی خیال شید از این همه پیشرفت خودروسازی لذت ببرید
      کاش هممون امکان استفاده از همه این خودروها رو داشتیم و فقط بخاطرعکساشون باهم جدل و بحث نمیکردیم
      چطور بخاطر تعصبتون میخواید خوب رو بد جلوه بدید

      تو هر زمینه ای تو هر سایتی میری چنتا ایرانی دارن بخاطر یه سری اسم که هیچ تاثیری توی تولید و استفاده ازش ندارن بخاطر هیچ و پوچ باهم جر و بحث میکنن و بهم دیگه فحش میدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elmiraj

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (3088 ديدگاه)

        Hossein@
        واسه دو سه نفر از اعضای این سایت اگر سوره بقره هم تایپ کنی باز با چند تا گوشی و ۱۰ تا مرورگر میان و به کامنتت دیسلایک می زنن…!!!!!!
        یعنی تا این حد بیکار و علاف اند…….

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. big & small block engine

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (154 ديدگاه)

    کادیلاک = اصیل بودن
    کادیلاک = ابهت و وقار
    کادیلاک = زیبایی
    کادیلاک = عششششق

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    چیز خاصی ندارد طراحی خوبی دارد داشبوردش کپی شده که جالب نیست مشکلش اینه که همیشه زیر سایه آلمان ها بوده واسه همین خیلی حضورش پررنگ نبوده

    موافقم 0
    مخالفم 2
  7. Sajjad

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    خداییش چرا انقد زحمت میدین خودتون با هزار زور و زحمت دیسلایک میدید
    واقعا بیکار تر و الاف تر از خودتون فقط خودتونید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. بهراد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    رنگش خوشگله فک کنم اسمش شیرازی باشه

    یدونه هم رنگ سبز یشمی لینکلن آویاتور رو دوست دارم
    همیشه مشکی و سفید رو لوکس ها بوده ولی الان به ماشین های لوکس یشمی و زرشکی بیشتر میاد مخصوصا متالیک پولیش خورده باشه برق بزنه چی میشهه جلو نور آفتاب . اووووف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Mehdi

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبیه فروش خوبی خواهد داشت
    داشبوردش بهتر شده
    و چرا عکسی از صندلی های عقب پخش نشده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Mehdi

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اتومبیل خیلی خوبیه داشبوردش جذاب تر شده کاش صندلی های عقب مانیتور میذاشت
    رقیب های کادیلاکct5 بنز c و آئودیA5 هستن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ford taurus

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (329 ديدگاه)

    جنتلمن امریکایی ?
    چندتا ماشین هستن واقعا نمی دونم اگه قدرت انتخاب داشته باشم کدومو انتخاب میکنم چون همشون گردن کلفتن ??
    هولدن کومودور
    فورد فالکون /تاروس sho
    کادیلاک cts-v 2018
    داج چارجر
    کرایسلر ۳۰۰
    اینا عالین سدان های بزرگ با استیل وموتور های حجم بالا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. Mostafa

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (69 ديدگاه)

    این همه دیس لایک عجیب و غیر عادیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. mehran.Jy

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (232 ديدگاه)

    خیای زیبا و جذاب…

    کادیلاک دو تا کار دیگه باید انجام بده
    1-نامگذاریشو به همون سیستم جذاباسم های با ابهت (دویل، اسکالید، فیلیپ وود، سیویل، الدوروادو و..) بر گردونه
    2- اون شاخه های دور نشان رو دوباره برگردونه. لامصب الان یجوریه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. Saman

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (181 ديدگاه)

    نمایشگاهی از تکنولوژی هستش طراحی خارجی و داخلی هم مانند یک الماس تراش خورده میدرخشه بیخود نیست که US حرف اول و آخر دانش و مهندسی و تکنولوژی هست.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  15. mohammad

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    خیلی خفنه این…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهدی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    طراحی بیرونی جذابی داره.وطراحی داخلی با اینکه ترکیبی از ب ام و سری۶ ومازراتی کواتروپورته هستش اما درکل زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Elmiraj

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    در عین این که ظاهر بسیار زیبا و با وقاری داره ولی اگر زیر کاپوتش BlackWing قرار بگیره به یک دایناسور T-Rex تبدیل میشه که به هیچ رقیبی رحم نخواهد کرد…!!!
    .
    .
    به هر جای این ماشین در بیرون و درون نگاه می کنی در طراحی تک تک اعضا نشانه ای از آرم زیبای کادیلاک دیده میشه……!!!
    این سطح از اصالت در هیچ برندی دیده نمیشه…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حمیدرضا

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خیلی منتظر دیدنش بودم البته میدونم فروش چندانی رو تجربه نخواهد کرد ولی همین که این احترام رو به برند و مشتریاش گذاشته و این سبک خودرو را هنوز از رده خارج نکردن تحسین برانگیزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا