کادیلاک

معرفی کادیلاک XT5 با پکیج اسپرت در نمایشگاه شیکاگو

درحالی‌که منتظر معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کادیلاک XT5 هستیم، سازندهٔ آمریکایی فعلاً در نمایشگاه شیکاگو یک پکیج اسپرت را برای این کراس‌اوور لوکس ارائه کرده است. این صرفاً یک پکیج ظاهری است که با استفاده از عناصر تاریک، نمای تهاجمی‌تری نسبت به نسخه‌های معمولی ایجاد کرده است. این پکیج در بیرون جلوپنجرهٔ مشکی براق، چراغ‌های جلو، دی‌لایت‌ها و راهنماهای LED، لنز شفاف چراغ‌های عقب، رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی خاکستری‌رنگ و زیر پایی‌های جانبی را به همراه دارد. به گفتهٔ رئیس کادیلاک آقای «استیو کارلایل»، این پکیج اسپرت ویژگی‌های محصولات اسپرت جدید کادیلاک که برای اولین بار در مدل‌های XT4 و XT6 معرفی شد را برای XT5 ارائه می‌کند.

این پکیج که برای تیپ‌های لاکچری و پریمیوم لاکچری قابل سفارش است، برای داخل XT5 نیز پدال‌های اسپرت را به همراه دو ترکیب رنگ مختلف و تریم آلومینیومی همراه می‌آورد؛ بنابراین، XT5 اسپرت از تمامی ویژگی‌ها و تجهیزات تیپ‌های لاکچری و پریمیوم لاکچری برخوردار است که ازجملهٔ برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی Bose با هشت بلندگو، گرم‌کن صندلی‌های جلو (به همراه تهویه در تیپ پریمیوم لاکچری)، گرم‌کن غربیلک فرمان اتوماتیک و ارتفاع قابل تنظیم درب برقی صندوق بار اشاره کرد.

این کراس‌اوور لوکس همچنین از نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با کارپلی و اندروید اتو هم برخوردار است درحالی‌که ناوبری و اینترنت ۴G LTE نیز برای آن قابل سفارش است. البته در تیپ پریمیوم لاکچری، ناوبری به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. در زیر کاپوت XT5 اسپرت اما همچنان همان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 قرار گرفته که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد و آن‌را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رساند. قیمت پکیج اسپرت در تیپ لاکچری ۲۹۹۵ دلار و در تیپ پریمیوم لاکچری ۱۹۹۵ دلار خواهد بود. پذیرش سفارشات خرید کادیلاک XT5 اسپرت مدل ۲۰۱۹ از بهار آینده آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3063 ديدگاه)

    چراغ ال ای دی زیر چراغ جلو و سپر جلو زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (709 ديدگاه)

      من هم با شما موافقم.طراحی چراغ های LED جلویی این کادیلاک بسیار ناشیانه و بدفرم است.درست مثل اینکه یک کمپانی نوپا به تازگی محصولی را بیرون داده باشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. یانکی

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    باید زودتر نسخه 400 اسبی وی اسپرت رو معرفی کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    رنگ مشکی خیلی بیشتربهش میادتااون رنگی که باهاش معرفی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا