کرایسلر

تصمیم جدید استلانتیس: احیای کرایسلر بجای بازگرداندن پژو به آمریکا

به گفتهٔ مدیرعامل استلانتیس «کارلوس تاوارس»، برنامه‌های بازگشت پژو به بازار ایالات‌متحده کنار گذاشته شده و در عوض این شرکت می‌خواهد برند کرایسلر را در آمریکا تقویت کند. تاوارس در صحبت با رسانه‌ها در مورد بازگشت پژو به بازار آمریکا گفته است:

در حال حاضر فکر نمی‌کنم این بخشی از برنامه‌هایی باشد که بخواهیم برای پنجرهٔ زمانی بعدی تعیین کنیم. من فکر می‌کنم ما برای بهبود آنچه که نیاز به بهبود دارد و سرعت بخشیدن به جاهایی که باید در آن سریع‌تر پیش برویم، بهتر است استعداد، سرمایه و توانایی مهندسی استلانتیس را به برندهای موجود منتقل کنیم زیرا در حال حاضر حضور بسیار قدرتمندی در این بازار داریم

این برنامهٔ جدید استلانتیس ایده‌ای منطقی و عاقلانه به نظر می‌رسد زیرا احیای کرایسلر در آمریکا بسیار ساده‌تر از تلاش برای شروع از ابتدا با پژو خواهد بود چراکه این شرکت فرانسوی در سال ۱۹۹۱ از بازار ایالات‌متحده خارج شد و بازگرداندن آن به هزینه و تلاش زیادی نیاز دارد. تاوارس همچنین کرایسلر را به همراه فیات و پژو به‌عنوان یکی از سه ستون تاریخی استلانتیس معرفی کرده و در مورد این برند آمریکایی گفته است:

ما و من مشتاقیم که به این برند آینده بدهیم

این در حالی است که پیش‌ازاین شایعاتی در مورد حذف برند کرایسلر توسط استلانتیس منتشر شده بود اما اخبار بعدی این شایعات را نقض کردند.

بااین‌حال فعلاً مشخص نیست که آیندهٔ کرایسلر چگونه خواهد بود. این شرکت در حال حاضر تنها دو محصول شامل سدان ۳۰۰ و مینی‌ون پاسیفیکا را دارد. در سال ۲۰۲۰ این شرکت مجموعاً ۱۱۰,۴۶۴ دستگاه خودرو به فروش رسانده که ۱۳ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ کاهش داشته است. از این تعداد، ۹۳,۸۰۲ دستگاه سهم پاسیفیکا و ۱۶,۶۵۳ دستگاه سهم ۳۰۰ بوده است. هرچند در این سال فروش پاسیفیکا تنها ۴ درصد کاهش داشته اما ۳۰۰ با کاهش فروش چشمگیر ۴۳ درصدی مواجه شده است. به همین دلیل، هم‌اکنون نشانه‌هایی از بازنشستگی این سدان سالخورده دیده می‌شود زیرا برای مدل ۲۰۲۱، کرایسلر تیپ بالا ردهٔ لیمیتد و تیپ ۳۰۰C را از خانوادهٔ این مدل حذف کرده و ۳۰۰ هم‌اکنون تنها در دو تیپ تورینگ و ۳۰۰S به بازار عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. ali (chevy nova)

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (6810 ديدگاه)

    افرین تاوارس که متوجه پتانسیل کرایسلر بعنوان یه لوکس ساز اصیل شد

    موافقم 63
    مخالفم 15
    1. ali (chevy nova)

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      جالبه کرایسلر 300 با بیش از 15 سال سن داره همچنان سالی بیش از 16 هزار دستگاه میفروشه و افزایش فروش 43 درصدی هم داشته که نشون دهنده خوب بودن این سدان قلدر و شیک در بازار باز و رقابتیه امریکاست

      موافقم 46
      مخالفم 19
      1. Hadi

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        بهترین کاریه که میشد کرد ?
        کرایسلر باید احیا بشه و به دوران طلایی گذشته و برگرده فقط کرایسلر رو دیگه الکتریکی نکنید…
        نه ایول خوشم اومد بالاخره استلانتیس یه حرکت خوبی زد…

        موافقم 43
        مخالفم 1
      2. Mahdi

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (140 ديدگاه)

        عزیز اشتباه متوجه شدی فکر کنم کاهش 43 درصدی داشته نه افزایش

        موافقم 18
        مخالفم 8
      3. علی آقا

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (572 ديدگاه)

        آقا مجبور نیستی برای کامنت دادن مسابقه بذاری! اول بخون بعد نظر بده. ۴۳درصد کاهش فروش داشته نه افزایش.

        موافقم 20
        مخالفم 17
        1. ali (chevy nova)

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (6810 ديدگاه)

          من بجای کاهش نوشتم افزایش که تو تایپ کردن خیلی طبیعیه اشتباه تایپ کردن
          ولی همیشه کامنت میذارم و برای کامنت های زیاد گذاشتن هم از کسی مثل شما اجازه نمیگیرم.

          موافقم 17
          مخالفم 31
        2. بهزاد

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2412 ديدگاه)

          حالتو خریدارم.
          باور کن این اشتیاق و شوق تو این شرایط داغون یک نعمته که خداوند فقط به بنده های مخصوصش اعطا میکنه و شما نظر کرده هستید به شرطی که عنبر نساء و اسفند دود کردن فراموش نشه.
          43 درصد افزایش فروش تو شرایطی که کاهش داشته باشی یک معجزه ست!
          قبل از بحث با بنده های نظر کرده مثل شما نیاز به یکسری اعمال مثل طهارت و وضو و خلوص نیت هست وگرنه مورد قبول واقع نمیشه.

          موافقم 5
          مخالفم 6
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      برعکس شما ، من فکر میکنم تاوارس اِذعان نمیکنه که پژو در آمریکا جایگاهی نداره و تنها راه سرمایه‌گذاری در کرایسلر برای آمریکا هست !

      اینجاست که میشه گفت: (( آزموده را ، دوباره آزموندن خطاست )) !

      موافقم 33
      مخالفم 4
      1. ali (chevy nova)

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        تاوارس خودش خوب میدونه پژو و اوپل و واکسهال برندهای هستن که نمیتونن تو امریکا دوام بیارن.
        کار عقلانیشونم اونکه با تقویت کرایسلر و فروش خوبش میتونن سود زیادی رو وارد کل مجموعه کنن

        موافقم 31
        مخالفم 6
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          با شما موافقم
          یکی از سختی‌های تجارت ، جا انداختن نام و اعتبار هست ، پس چه بهتر که به جای‌ شروع دوباره بیایند یک نام معتبر و شناخته‌شده در مهم‌ترین بازار جهان را بخرند و فقط تمرکزشون را بگذارند برای بهتر شدن محصول و نه جا انداختنش در بازار !!!

          موافقم 19
          مخالفم 3
      2. (Saeed(peugeot

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (396 ديدگاه)

        اولا که تاوارس تصمیم عاقلانه ای گرفته ……
        در ثانی جا انداختن پژو واسه شخصی مثل تاوارس کار آنچنان پیچیده ای نبود ….چون چندین سال تحقیق و کار شده بود روی این قضیه …..

        کره ای ها هم دارن تو آمریکا میفروشن ….
        فک کن گروه psa نتونه بفروشه

        موافقم 9
        مخالفم 7
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          سوءتفاهم نشه !
          پژوهای امروزی معرکه هستند به جز در بخش موتور که ۱/۶ لیتری گرفتن دستشون با توربو یا بی‌توربو دارند مسخرشو در میارن !

          اما در طراحی و کیفیت متریال عالی کار کردن ، بماند که همین پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 خودروهای خوبی از کار در آمدن که متاسفانه خورد به در بسته‌ی واردات !

          بحث من بازار آمریکا هست که پژو سخت بتونه موفق باشه !!!

          موافقم 10
          مخالفم 1
  2. AMIR / ARMI

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    با اینکه اصلا خوشش حال نیستم
    ولی خب هرچی باشه فرانسوی ها بهتر از اون
    ایتالیایی های بد سلیقه بدون منطق زشت پسند هستن
    میشه با پلتفرم های روز پژو جان تازه ای به نام پر اوازه کرایسلر داد
    کاش فقط مازراتی و الفا رو بفرشون فکر کنم جیلی پول خوبی در قبال شون بده

    موافقم 21
    مخالفم 38
    1. ali (chevy nova)

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      الفا و لانچیا و مازراتی روی هم رفته هیچ سود و منفعتی تا الان نداشتن و فقط ضرر پشت ضرر دادن.
      ولی از اونور فروش بالای رم و جیپ اونقدر عالیه که سال 2019 بلومبرگ باارزش ترین برندهای فیات کرایسلر رو اول جیپ و بعد رم معرفی کرد.
      در این اتحاد جدید هم کارلوس تاوارس فهمیده که زیرمجموعه های کرایسلر پتانسیل بسیار خوبی دارن

      موافقم 28
      مخالفم 20
    2. جناب ایکس

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      درسته هیچ سودی ندارن ولی بنظرم سلیقه تو مشکل داره و اگه پدال یکم فضای انتقاد رو باز تر کنه و کامنتم رو حذف نکنه میخوام بکم که تو بد سلیقه ای نه بیشتر مردم. وقتی تو از یه جیز خوشت میاد یا بدت میاد ولی اکثر مردم ازش خوششون میاد بدون که تو بد سلیقه ای نه بقیه. هرکس سلیقه ی خودش رو داره میدونم برای همینم توهم سلیقه ی بد خودتو داری جناب متعصب. پدال نظرم رو حذف نکن ?????? به خاطر همین محدودیت گفتاره که ما اینقدر از جهان عقب موندین پس …

      موافقم 20
      مخالفم 17
      1. جناب ایکس

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        درسته فروش رم و جیپ خیلی بیشتر از آلفا و لانچیا و مازراتی هست ولی با این حرفاتون (شاید بهتره بگم حرفت) داری همه اروپایی های دیگه هم زیر سوال میبری که به این میگن TA A SSSSSOB
        فکر کری همینطوری بیای الکی بگی کل جهان بد ماشین آمریکایی خوب، کل جهان واقغا بد میشن؟ خودتم میدونی اروپایی به اون داغونی ای که میگی نیستن. اصل وجود ماشین های آمریکایی به خاطر اروپایی هاست. اگه بنز ماشین اختراع نمیکرد هیچوقت هم فورد دوج و جیپ و شورولت وجود نداشتن و شاید یه چیز دیگه مثل مونور هواپیما یا…. تولید میکردن پس حداقل احترام شرکتایی مثل بنز رو نگهدار. الکی که این شرکت ها فروش بالایی ندارن. حتما یه ی هستن که فروشش زیاده

        موافقم 20
        مخالفم 21
      2. ali (chevy nova)

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        بد سلیقه؟؟؟؟
        والا ماشینهای که من دوست دارم مثل سری اف فورد و موستانگ و امثال اون جزوه پرفروش ترین ماشینهای دنیا هستن و بسیار پرطرفدار.
        ولی از اونور الفا و مازارتی و لانچیا فروش 2 سالشون روی هم اندازه فروش 6 ماه سری اف هم نیست.
        حالا من بد سلیقه هستم یا شما؟؟؟
        بهتر عینک تعصبت رو بر داری تا متوجه بشی الفا و لانچیا و مازراتی همون دهه 80 مردن و هیچ نشونه ای از دهه 30 و 40 که توش شاخص بودن رو دیگه ندارن.
        بهتر تعصبت رو بذاری کنار تا ببینی لانچیا رو تو اروپا هم دیگه نمیخوان و فقط تو ایتالیا فروش میره

        موافقم 18
        مخالفم 22
        1. جناب ایکس

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          با شما نیستم. با امیر آرمی هستم که میگه اروپایی های بد سلیقه ی زشت پسند

          موافقم 11
          مخالفم 9
        2. ali (chevy nova)

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (6810 ديدگاه)

          من اروپا رو منکر نمیشم.
          مثلا میدونم اسکانیا خیلی کامیونهاش خوبه.
          ولوو کامیونهاش عالیه.
          موتورسیکلتهای تریومف محشرن.
          ولی…..
          هیچ زمان نه من و نه خیلی های دیگه نمیان بگن مثلا لندروور بهترین افرودر هست
          نمیان بگن بنز ترانسپورت بهترین ون تجاریه دنیاست
          نمیان بگن بی ام و x7 بهترین شاسی بلند لوکس
          میدونی چرا ؟؟
          چون امریکا برای تک تک این محصولات یه رقیب قوی با قیمتهای خیلی مناسب داره.
          هر زمان اروپا انجینی ساخت مثل 350 شورولت که ازش 100/000/000 عدد ساخته شد بیا با من صحبت کن.
          هر زمان اروپا تونست مثل انجین نورث استار کادیلاک رو که لقب کم استهلاک ترین ساخته دست بشر رو دادن بهش ساخت بیا با من صحبت کن

          موافقم 18
          مخالفم 11
        3. HamidReza

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2444 ديدگاه)

          مازراتی لوکس سازه …
          نباید با ماستنگ و … مقایسه شه …

          موافقم 13
          مخالفم 7
      3. جناب ایکس

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1467 ديدگاه)

        مگه اشتباه میگم؟ اونایی که دیس میدن خواهشن بگن کجاش اشتباه میگم.

        موافقم 12
        مخالفم 13
      4. AMIR / ARMI

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        اینکه فروش محصولات مزراتی و الفا کاملا زیر المانی ها هستش
        و هیچ سودی ندارن این دو برند و مردم به خاطر زشت بودن نمیخرنشون
        و اکثرا رقبا رو ترجیح میدن بهشون تقصیر من و تخیل منه ؟؟؟؟
        این قضیه زشت بودن در مورد همه برند های ایتالیایی هست
        ولی برخی مثل فراری نون اسمشون میخورن . در مقابل فراری با حمایت فیات
        مکلارن وجود داره با سابقه خیلی کم و درخشش فوقالعاده فراری در مقابل مکلارن که نزدیک ترین رقیبش هست
        هیچ کار خاصی بعد از لافراری انجام نداده در مقابل مکلارن با چندیدن محصول رو داریم
        کلا ایتالیایی ها کند مغز هستن تقصیر خودشون نیست
        در گذشته رقیب قابلی نداشتن وگرنه اسمشون هم اینجوری در نمیرفت

        موافقم 11
        مخالفم 21
        1. Sina

          ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          ایشون میگه بعد از لافراری ، فراری کار خاصی انجام نداد!!!
          میگه ایتالیایی کند مغزن??
          من خودم از طرفدارای ماشین های آمریکایی و مکلارنم اما حرف ایشون هیچ منطقی توش نیست
          بهترین ماشینای تاریخو از ایتالیایی ها بود
          کسی که به شرکت ایتالیایی لامبورگینی که از پیشرو های فیبرکربن بوده ، از رکورد داران نوربرگرینگ بوده کند مغزه?
          فراری از کرایسلر و فیات کمک زیادی نمیگیره و تقریبا ازشون جداست
          نمیدونم چرا طرفداران های ماشینای آمریکایی اینقدر تعصب بی دلیل دارن
          بدون هیچ دلیلی
          حتی بدترین ساخته های آمریکا رو عاشقشونن

          ایشون که میگه ایتالیایی هایی که میشه فیات ۵۰۰ و اونتادور و 458 ماشینای زشت میسازن و بد سلیقه هستن ، اونوقت از نظرشون پونتیاک آزتک زیبا ترین خودروی دنیاست?
          البته قبول دارم تمام دنیا ماشینای بد و خوب ساختن اما نباید بهشون تعصب داشت ، خودم هم نظراتم بعضی مواقع کمی دارای تعصب بودن ، اما این جزئی از طرفداری خودروست اما باید تعادل در اون رعایت بشه
          اینو به عنوان یه پیشنهاد بهتون گفتم

          موافقم 12
          مخالفم 4
        2. جناب ایکس

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          @sina10 دقیقا حرف دل منو زدی

          موافقم 2
          مخالفم 1
        3. Moein

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (894 ديدگاه)

          توهماتت رو به رشته تحریر نیار
          تو هم یکی از همون جو زده های عشق آمریکایی که فکر می‌کنی همه اخ و پیفن
          فقط آمریکایی خوبه
          ایتالیایی‌های زشت!!!!???

          موافقم 4
          مخالفم 2
    3. احمدرضا

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (877 ديدگاه)

      یادت باشه که کرایسلر داشت ورشکست میشد و این فیات بود مه نجاتش داد ??
      نظر غیر کارشناسی شده و از روی تعصب نده
      آلفارومئو مالک خوبی نداشت که تازه دارا شده ?
      در ضمن آلفارومئو قابل قیاس با پژو نیست اگه مازراتی و آلفارومئو رو با دی اس مقایسه کنی یه چیزی ?
      مازراتی همون سازنده گرن توریسمو هستش که تو توی خیابون نگاه میکنی بعد از گذشت حدود 15 سال هنوز آرزو داری بخری ? تاکید می‌کنم آرزو ?
      خاهشن اول ببینید در حد شرکت هستین بعد هرچی دوست دارید بگید ??
      تمام دنیا با طراحی فرانسوی ها مشکل دارن
      یه مدت رنو بد بود اما با تالیسمان خوب شد
      بعدش سیتروئن که با سبک طراحی جدیدش واقن خوب شده
      اما پژو… ?
      نگم براتون ??
      بگذریم
      به هر حال به نفع پژو سیتروئن شده این اتحاد استلانتیس
      چون میتونه موتور های کم حجم بدرد نخور مسخرش رو با موتور های پر حجم ایتالیایی یا آمریکایی جایگزین کنه ?

      موافقم 11
      مخالفم 7
  3. حسین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    اینو من چند وقت پیش تو کامنتا گفته بودم!
    منطقی اش همینه!

    موافقم 13
    مخالفم 4
  4. $ÃЪŦÏЛ$

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    تقدیم به بعضیا که میگن پژو می‌تونه شکست ناپذیر باشه?????
    تاوارس هیچ کار درستی نکرد،وظیفه اش هم بود که باید این کارو میکرد،آخه لگنای متحرک(فرانسه)چجوری میخوان توی بازار آمریکا بدرخشن؟!؟!معلومه که فقط کرایسلر از عهده همچین کاری برمیاد…

    موافقم 15
    مخالفم 16
    1. میرخان

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (45 ديدگاه)

      حتی اگر حرف جنابتون درست باشه ،با این وضع استنباط شما،ارزش حرفتون پایین میاد .

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. حسین

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1011 ديدگاه)

        والا بابا با این انصباتش.

        موافقم 0
        مخالفم 4
  5. R@m!n

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    تصمیم منطقی هست

    موافقم 16
    مخالفم 0
  6. Elmiraj

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3105 ديدگاه)

    بهترین کارو کردن…..
    در سبد محصولات کرایسلر پر از نام های معروف و پر آوازه هست که با سرمایه‌گذاری و احیای این نام ها دوباره می‌تونن بهترین نتیجه را چه از لحاظ سوددهی و چه از لحاظ معروفیت بگیرن…

    کرایسلر و زیرمجموعه هاش در در اوج بمونن خیلی بهتر از اینه که بی‌دلیل انرژی و سرمایه شونو در یه سری برند شکست خورده حروم کنند .

    موافقم 22
    مخالفم 10
    1. ali (chevy nova)

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      المیراژ زدی تو خال
      کرایسلر و زیرمجموعه هاش به حدی پتانسیل خوبی در بازار امریکا و کانادا دارن که اگه بیشتر روی اونها سرمایه گذاری کنن میتونن برای خیلیها دردسر درست کنن.
      نمونش همین کرایسلر300 که با وجود سن زیادش فروشش از بعضی محصولات بروز تر بیشتره و موفق تره.
      یا ماشینی مثل چلنجر که از 2008 تا الان داره با کوچکترین تغییر فروش خیلی خوبی رو تجربه میکنه.

      موافقم 20
      مخالفم 6
  7. حسین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    یاد اون زمانی بیوفتین که می‌گفتین بدترین ادغامه

    موافقم 15
    مخالفم 2
  8. Benz

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    کرایسلر همون بهتر که نرفت بنظرم باید تنوع محصولاتشو زیادتر کنه

    موافقم 6
    مخالفم 1
  9. Sina

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    منتظر کرایسلر ۳۰۰ V8 جدید هستیم!!!!!
    البته برگشتن پژو هم کار بدی نبود و میتونست انجام بشه اما کرایسلر هم پتانسیل خوبی داره

    اگه هر دو تاش با هم میشد خیلی خوب بود

    موافقم 8
    مخالفم 3
  10. Sina

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    منتظر کرایسلر ۳۰۰ جدید هستیم!!!!!
    البته برگشتن پژو هم کار بدی نبود و میتونست انجام بشه اما کرایسلر هم پتانسیل خوبی داره

    اگه هر دو تاش با هم میشد خیلی خوب بود

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. mahan

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      علاقه امریکایی ها به موتور قوی و سواری بسیار نرم فک نکنم به ایدئولوژی پژو بخوره

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. mahan

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        همچنین اتاق بزرگ

        موافقم 2
        مخالفم 0
  11. حسین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    پدال از چه ساعتی دیگه خبری جدید نمی‌ذاره و از چه ساعتی شروع می‌کنه خبر بذاره؟
    یه سوال داشتم حرکت گهواره‌ای ماشین یعنی چی؟
    خواهش می‌کنم پر فروشترین ماشین های کره‌ی جنوبی را بذارین.

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. mahan

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2324 ديدگاه)

      حسین جان بیشتر توی شاسی بلند ها و خودرو هایی که نسبت به زمین ارتفاع دارند پیش میاد.ماشینی به علت تعلیق یا حتی موتور قوی تر ازبدنه و ناهمانگ بودن و نامناسب بودن ضرایب گیربکس ماشین در حرکت کردن به سمت طرفین جاده ماشین بیشتر از حد به طرف چپ و راست کشیده میشود.بیشتر این حالت سر خودرو هایی که تعلیق نرم دارند پیش میاد تعلیق نرم باعث میشه ماشین از مانور پذیریش کم بشه و از حالت اسپورت خارج بشه و اگه بخوای در سرعت بالایی بپیچی اتاق ماشین هم متمایل میشه به اون سمت

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (1011 ديدگاه)

        متشکرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          خواهش میکنم .کاری انجام ندادم که

          موافقم 1
          مخالفم 0
  12. mahan

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    کرایسلر به جای تولید میانرده و مینی ون سدان های لوکس و اس یو وی های لوکس با چاشنی اسپورت بسازند عالی میشه.نمیدونم کسی کرایسلر 300رو رونده؟واقعا از تاروس و چارجر یک سروگردن بالاتره

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. ali a

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (775 ديدگاه)

    حرفش منطقیه… و آینده احتمالا بعضی از مدلای پژو رو با برند کرایسلر تو امریکا بفروشه…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. Mf1

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    هزار بار گفتم الانم میگم که طراحی کرایسلر ۳۰۰ سال ۲۰۰۶ یه چیز دیگه هست یه چیزیی در حد بنتلی ورلزرویس
    نظر بعضی از دوستان خیلی خنداره که میگن ایتالیای ها کند ذهنن ماشین بد درست میکن اونی که دشمن خودروهای ایتالیای هم باشه چنین حرفی نمیزنه
    اگه کل امریکا تونستن یه خودرو در حد مازراتی mc12 افسانه ای بسازن بعد میشه گفت امریکایها کند ذهن نیستن اکثر ماشینهای امریکای در حد متوسط رو به پایین هستن در حالی که ایتالیا هر کدوم از خودروهاشون اثری هنری هستن
    کل خودروسازی جهان بدون ایتالیا در یه کویر برهوت به سر میبرن

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. ali (chevy nova)

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      ایتالیا هر وقت تونست یه ماشین در حد چارجر دیوتانا 1969 بسازه که رکورد 330 کیلومتر رو 53 سال پیش زد اون موقع تازه میتونه ابراز وجود کنه

      موافقم 3
      مخالفم 4
      1. Moein

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (894 ديدگاه)

        بستن یه مشت توربو به خیک موتور همچین کار سختی نیست

        موافقم 4
        مخالفم 1
  15. Mf1

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (478 ديدگاه)

    فعلا توتورا در تلاشه رکورد ۵۰ سال پیش بزنه

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. ali (chevy nova)

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      لااقل مثل بوگاتی نیست که اول گفتن با شیرون رکورد میزنن بعده چند روز گفتن شیرون برا رکورد زدن نیست??

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. Mf1

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (478 ديدگاه)

        تنها چیزی که از امریکا مونده یه چند تا خودرو معمولی بیشتر نیست و نمیشه بهشون گفت شاهکار طراحی هرچی شاهکار داشتن همون قدیم رو کردن به قول انگلیسی های امریکای تبار مغز امریکای ها مثل گذشته کار نمیکنه دچار کند ذهنی شدن

        موافقم 2
        مخالفم 2
  16. امیر

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    تقریبا تمامی برندهای زیر مجموعه تاریخ غنی و با عظمتی دارن ، غیر از پژو و سیتروئن و اوپل
    این شرکت اگه میخواد در امریکا موفق بشه و در اروپا موفق تر از قبل بشه، باید تمامی برندهای امریکایی رو دوباره احیا کنه و همچنین مازراتی!

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا