کرایسلر

بررسی کرایسلر 300 مدل ۲۰۱۵

با وجود آپدیت مدل بزرگ سدان کرایسلر برای ۲۰۱۵، این خودرو اساساً همان مدل قبلی در زیر پوسته‌ای جدید است. در کرایسلر ۳۰۰ جدید تغییراتی مانند یک جلوپنجره جدید، طراحی تازه چراغ‌ها، لوله‌های اگزوز جدید و ارتقای سیستم فرمان و تعلیق و همچنین بازنگری در طراحی داخل کابین دیده می‌شوند. البته همین موارد کافی است تا این مدل دیفرانسیل عقب کرایسلر همچنان با ظاهری زیبا وارد دومین دهه از پرچم‌داری این کمپانی شود.

2015 chrysler 300S
۲۰۱۵ chrysler 300S
کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۱۵ یک سدان چهار در فول‌سایز با طیف وسیعی از تجهیزات و آپشن‌ها است. در کمترین سطح از این مدل، یک سدان خانوادگی مجهز شاهد هستیم و این در حالی است که بالاترین نسخه‌های آن در سطح خودروهای لوکس ظاهر می‌شوند. این خودرو بر روی فاصله محوری ۳۰۵۳ میلی‌متری خود، طولی به اندازه ۵۰۴۴ میلی‌متر دارد؛ یعنی همان ابعادی که در مدل سال گذشته وجود داشته است. البته اگر بخواهیم مقایسه‌ای با گذشته‌ها و به عنوان مثال خودروهای دهه ۹۰ میلادی کرایسلر داشته باشیم، این طول حدود ۱۵۰ میلی‌متر از آن مدل‌ها بیشتر است. ابعاد کرایسلر ۳۰۰ کنونی برای استفاده‌های روزانه حالت بسیار مناسبی دارد؛ این خودرو به اندازه کافی در داخل کابین فضا دارد و همچنین ابعاد آن به اندازه کافی کوچک است تا بتواند به راحتی جای پارک خود را پیدا کند.

2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
این خودرو در کنار پسر عموی مشابه مکانیکی خود، یعنی دوج چارجر، آخرین سدان امریکایی است که موتور V8 و دیفرانسیل عقب را ارائه می‌دهد؛ چیزی که به عنوان یک شرایط مناسب برای یک خودرو با عملکرد بالا تعریف نشده است. با این حال، بسیاری از ۳۰۰ ها به صورت موتور ۳/۶ لیتری V6 با توان ۲۹۲ اسب‌بخار در زیر کاپوت خود ارائه خواهند شد. ولی انتخاب گزینه ۵/۷ لیتری همی V8 با قدرت ۳۶۳ اسب‌بخار بر شخصیت خودرو خواهد افزود.

فرم‌های بدنه و تریم‌ها

تنها یک فرم بدنه سدان برای ۳۰۰ درنظر گرفته شده که به‌جز یک پنل که چراغ‌های عقب به آن متصل می‌شوند، بقیه اجزا از طراحی دوباره این مدل برای سال ۲۰۱۱ هستند. کرایسلر نخواسته که کاراکتر اصلی ۳۰۰ را برهم بزند و شاید دلیلی هم برای این کار نباشد.

2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
مدل پایه ۳۰۰ لیمیتد شروع قیمتی برابر ۳۲ هزار و ۳۹۰ دلار دارد و مانند تمام دیگر مدل‌های ۳۰۰، صاحب یک جلوپنجره بزرگ‌تر جدید و چراغ‌های LED جدید در جلو با طراحی لبه بهتر شده است. جلوپنجره با لوگوی بالهای کرایسلر که در یک شبکه مشکی رها شده، جلوه‌ای خاص پیدا کرده است. همچنین حتی با استفاده از چرخ‌ها و تایرهای استاندارد ۱۷ اینچی، این خودرو باز هم ظاهر عضلانی خود را حفظ خواهد کرد.

2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
مدل‌های لیمیتد به صورت استاندارد از یک موتور ۳/۶ لیتری V6 با قدرت ۲۹۲ اسب‌بخار استفاده می‌کنند که با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه خواهد بود. در این میان، سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به صورت یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری ارائه می‌گردد. استفاده از این آپشن برای مدل لیمیتد بسیار به‌صرفه است؛‌ چرا استفاده از آن برای تریم‌های سطوح بالاتر هزینه‌ای برابر ۲۵۰۰ دلار خواهد داشت.

2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
مدل ۳۰۰S یک خودروی چابک‌تر و با ویژگی‌های اسپورتی بیشتر است که قیمت پایه‌ای برابر ۳۵۸۹۰ دلار دارد. تریم کروم تیره جایگزین المان‌های برّاق در مدل لیمیتد شده و چهره‌ای شیطانی برای آن ایجاد می‌کند. چرخ‌های مدل S قطری به اندازه ۲۰ اینچ دارند و به رنگ مشکی «هایپر بلک» هستند. نتیجه، یک کرایسلر ۳۰۰ عضلانی است.

2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
علی‌رغم ظاهر تهاجمی ۳۰۰S، موتور V6 پنتا استار هنوز هم به صورت استاندارد برای پیشرانه در این مدل استفاده می‌شود. در عین حال، خریداران می‌توانند با پرداخت ۳ هزار دلار دیگر، موتور قوی‌تر و هیجان‌انگیزتر ۵/۷ لیتری همی V8 را انتخاب کنند.

2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
در سطح بالاتر ۳۰۰C را داریم که قیمت پایه ۳۸۹۹۰ دلاری دارد. این مدل، زمانی فقط از موتور «همی» استفاده می‌کرد؛ ولی اکنون می‌توان برای پیشرانه از بین موتورهای V6 و V8 یکی را انتخاب کرد. حقیقت این است که V6 عملکرد بسیار خوبی دارد و موتور قدرتمندی است و گیربکس ۸ سرعته نیز هماهنگی خوبی با آن دارد؛ بنابراین عملاً نیازی به استفاده از موتور همی برای ۳۰۰C نیست.

2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
از لحاظ ظاهری، مهم‌ترین وجه تمایز مدل‌های C مربوط به آینه‌های بغل کرومی آن‌هاست. در همین حال، در داخل کابین مواردی مانند روشنایی پیرامونی LED اضافه شده که برای یک شب خاطره‌انگیز تدارک دیده شده است.

2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
در صدر تمام کرایسلر ۳۰۰ ها، مدل ۳۰۰C پلاتینیوم قرار دارد که آغاز قیمت آن از ۴۳ هزار و ۳۹۰ دلار است. در این مدل، تمام تجهیزات ممکن استفاده شده است؛ از جمله پوشش چرم پنل ابزارها با طرح «فرانسوی» و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۹ اسپیکر. اگر به طراحی و دوخت سطح بالای چرمی در داخل یک کابین علاقه دارید، در اینجا یکی از بهترین‌های آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
تفاوت طراحی داخلی

تمام مدل‌های ۳۰۰ از یک کابین بازنگری‌شده بهره‌مند شده‌اند که مجموعه‌های ابزارهای آن در یک آبی خوش‌رنگ می‌درخشد. همچنین یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی LCD در بین تاکئومتر و سرعت‌سنج و همین‌طور یک نمایشگر دوم ۸/۴ اینچی به صورت تاچ‌اسکرین در وسط داشبورد، در بالا قرار گرفته است. نرم‌افزار UConnect کرایسلر ارتقا یافته و اکنون به سطحی رسیده که نسبت دکمه‌ها و کلیدها ترجیح داده می‌شود.

2015 Chrysler 300C platinum
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum
حتی در تریم لیمیتد نیز از طراحی چرم داخلی استفاده شده و صندلی‌های با تنظیم ۸ جهته همراه با گرم‌کن و تنظیم چهار جهته تکیه‌گاه کمر ارائه شده‌اند.

2015 Chrysler 300C platinum radio controls
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum radio controls
2015 Chrysler 300C platinum instrument cluster
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum instrument cluster
2015 Chrysler 300C platinum
۲۰۱۵ Chrysler 300C platinum
همچنین یک کنترل چرخشی جدید برای گیربکس اضافه شده است. امّا کرایسلر طراحی کامپکت خاص خود را به کار نبرده است. به عنوان مثال در پیکاپ‌های رام، یک کنترل مشابه بر روی داشبورد قرار دارد که فضا را در کنسول میانی خالی کرده است. ولی در ۳۰۰ این کنترل تقریباً همان فضایی را اشغال می‌کند که دسته‌دنده قبلی در آن وجود داشته است. بنابراین، مزیّت چندان بزرگی در استفاده از این ابزار حاصل نشده است.

2015 Chrysler 300C Interior
۲۰۱۵ Chrysler 300C Interior
شرایط رانندگی در شهر

با وجود انتقال قدرت موتورهای V6 با گشتاور حداکثر ۳۵۲/۵ نیوتن‌متر از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، هیچ‌کدام از مدل‌های ۳۰۰ در سطح شهر به صورت یک خودروی آرام و سازشکار ظاهر نمی‌شوند. در واقع، رفتار گیربکس به اندازه‌ای متوازن است که شاید اکثر خریداران متوجه حجم کمتر موتور نشوند. تمام این‌ها در شرایطی است که حتی سبک‌ترین ۳۰۰ وزنی به اندازه ۱۸۲۷ کیلوگرم دارد.

تفاوت چندانی در مورد سیستم فرمان الکتریکی با تنظیمات جدید احساس نمی‌شود، ولی راننده همیشه در مورد اتفاق رخ‌دهنده در مورد چرخ‌های جلو باخبر است. به لطف دوربین نمای عقب که محدودیت دید عقب خودروی ۳۰۰ را برطرف می‌کند، انجام مانورهای پارکینگ بسیار ساده است. در همین حال، استفاده از تجهیزات آپشنی مانند سیستم الکترونیک حفظ حالت عبور از بین خطوط، کروز کنترل انطباقی همراه با المان توقف کامل، هشدار برخورد و تشخیص ترافیک پشت‌سر، ۳۰۰ را تبدیل به یک خودروی مجهز می‌کند.

2015 Chrysler 300C
۲۰۱۵ Chrysler 300C
سیستم تعلیق بدون آنکه آرامشش را از دست بدهد، ناهمواری‌های سطح جاده را در خود هضم می‌کند. همچنین سیستم ترمز این غول بزرگ را از سرعت بالا به‌راحتی متوقف می‌کند و تمام خودرو در یک حالت آرامش و وقار در فضای شهری قرار دارد. شاید هیجان زیادی در اینجا وجود نداشته باشد، ولی مسلماً اطمینان قابل‌توجهی وجود خواهد داشت.

2015 Chrysler 300S
۲۰۱۵ Chrysler 300S
موتور همی V8، فارغ از غرش اگزوزش، تفاوت زیادی در سطح شهر ایجاد نمی‌کند و این تفاوت بیشتر در یک جاده باز مشخص می‌شود. اگر هر کدام از مدل‌های ۳۰۰ را به یک بزرگراه مستقیم و خلوت ببرید، سرعت و چابکی آن را به طور کامل حس خواهید کرد. در همین حال، به پیچ‌وخم‌های جاده که می‌رسید، محدودیت‌های راحتی سیستم تعلیق خود را نشان می‌دهند و چالش وزن زیاد برای این سیستم واضح‌تر می‌شود. در واقع، ۳۰۰ یک سدان اسپرت نیست.

2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
با این وجود، هنوز هم رانندگی در ۳۰۰ لذت خاص خود را دارد؛ به‌خصوص در زمانی که موتور همی در جلوی خودرو قرار داشته باشد و با حرارت و اشتیاق آن را به جلو حرکت دهد. همچنین دلیل برای خاموش کردن سیستم کشش و کنترل پایداری نیست. حتی با وجود روشن بودن این سیستم‌ها، راننده احساس می‌کند که به سمت جلو کشیده می‌شود. استفاده از پدل‌شیفترهایی که در مدل‌های ۳۰۰S و ۳۰۰C وجود دارند، برای عبور از چند دنده هیجان زیادی دارد؛ چرا صدای غرش V8 به گوش می‌رسد و احساس می‌کنید که خودرو به سمت جلو حمله‌ور می‌شود.

مصرف سوخت

کرایسلر ۳۰۰ با توجه به ابعاد بزرگی که دارد، مصرف سوخت منحصر به فردی از خود نشان می‌دهد. طبق برآورد سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، این خودرو با موتور V6 و دیفرانسیل عقب در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر ۱۲/۴ لیتر و در جاده ۷/۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند. در همین حال، وقتی از سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در کنار V6 استفاده کنید، ارقام ایپا به ۱۳/۱ لیتر در شهر و ۸/۷۱ لیتر در جاده می‌رسند.

2015 Chrysler 300
۲۰۱۵ Chrysler 300
موتور همی V8 که تکنولوژی صرفه‌جویی سوخت کرایسلر را در خود دارد، شرایط برای حرکت با بار سبک تنها با استفاده از چهار سیلندر فراهم می‌کند. با این حال، عطش خاص خود برای مصرف سوخت بیشتر را هنوز دارد. سازمان حفاظت محیط زیست امریکا مصرف سوخت آن را در حالت استفاده از دیفرانسیل عقب، در شهر ۱۴/۷ لیتر و در جاده ۹/۴۱ لیتر تخمین زده است.

2015 Chrysler 300 Engine
۲۰۱۵ Chrysler 300 Engine
نزدیک‌ترین رقبا

شورولت ایمپالا؛ این خودرو که بر اساس یک پلتفرم دیفرانسیل جلو ساخته شده، ابعادی کمابیش برابر کرایسلر ۳۰۰ دارد. ظاهر مدرن و زیبای ایمپالا با کرایسلر کنتراست خشونت‌آمیزی دارد. کابین این مدل نیز حالتی راحت و جادار است.

2015 Chevrolet Impala
۲۰۱۵ Chevrolet Impala
فورد توروس؛ توروس به عنوان مدلی که مدت زیادی از عمر آن می‌گذرد، به عنوان خودروی بزرگی که از کیفیت فضای داخل کابین مناسبی برخوردار نیست، به‌درستی نقد شده است. با این حال، هنوز هم یک خودرو با رانندگی بسیار خوب است.

2014 Ford Taurus SHO
تویوتا آوالون؛ آوالون در حال حاضر شلختگی قبل را کنار گذاشته و نه‌تنها یک خودروی با ابعاد مناسب و ظاهری زیباست، بلکه به صورت هیبریدی (بنزینی-الکتریکی) نیز در دسترس قرار گرفته است. کابین فوق‌العاده و امروزی آوالون آن را در ردیف کابین کرایسلر قرار می‌دهد.

Toyota Avalon XLE Touring Sport Edition
Toyota Avalon XLE Touring Sport Edition
در پایان باید گفت که برای کسانی هنوز هم به دنبال یک سدان امریکایی دیفرانسیل عقب سنتی هستند، کرایسلر ۳۰۰ یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌هاست. همچنین کسی که به دنبال یک سواری راحت است، بهتر است قبل از رفتن به سراغ گزینه‌های گران و با پرستیژ بالای آلمانی مانند ب‌ام‌و سری ۵ و مرسدس کلاس E، این مدل کرایسلر را امتحان کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹۹ دیدگاه‌ها

  1. احسان(احسان سابق)

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ایمپالا انتخاب بهتریه

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. 4MATIC

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      خداوکیلی بازده موتورش اصلاخوب نیست363اسب بخار ازیه موتور5700سی سی واقعا بده

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. 4MATIC

        ۲۹ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1054 ديدگاه)

        بهترین انتخاب بنزEکلاسه بعد بی ام و سری 5البته اوالون هم باکیفیته

        موافقم 1
        مخالفم 5
      2. امیر

        ۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2956 ديدگاه)

        یه نگاه به گشتاورش بنداز

        موافقم 4
        مخالفم 0
      3. علی

        ۲ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (8 ديدگاه)

        باید به گشتاورش توجه کنی نه اسب بخارش . انزو فراری میگه اسب بخار ماشین رو میفروشه اما گشتاور مسابقه رو برنده میشه .

        موافقم 5
        مخالفم 0
  2. اميرحامد

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ملت دنبال اینن که ببینن کسی هم هست که ماشین امریکایی با پلاک ملی سوار شه اونموقع ما توی خوزستان فورد موستانگ ٢٠١۴ دیگه واسمون بیکلاس شده بهترین ماشینای روز دنیا رو با بیشترین قیمت که ١٠٠میلیون باشه میخریم البته پلاک اروند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hozhabr

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (75 ديدگاه)

      .
      عجب عشقی میکنن مردم تو منطقه ازاد
      100 ملیون کرایسلر سوار شی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. P.G

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (489 ديدگاه)

      خب برید خداتونو شکر کنید دیگه،براتون منطقه آزاد درست کردن ماشیناى خوب مفتى سوار میشید!مگرنه یادمون نرفته اون روزایى رو که پیکان ماشین خوبتون بود!
      به بچه هاى تهران فخر ماشیناى شهرتونو میفروشى؟!هههههه،جالبه:)

      موافقم 0
      مخالفم 3
    3. آرمان

      ۳۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (73 ديدگاه)

      با احترام، اگه یه وسیله مجانی در اختیار من بذارن ولی بهم بگن برای استفاده باید اجازه بگیری ترجیح می دم اصلا اونو نداشته باشم. حتی اگه استفاده ام طوری باشه که نیاز به اجازه گرفتن نداشته باشه. این که حسابش جداست و پول میدی و اصولاً مالک و صاحب اختیارشی!
      ضمنا تاجایی که من از بستگان در مناطق آزاد دیگه خبر دارم مردم شهر ترجیح می دن پرشیای پلاک ملی سوار شن تا مزدا 3 جدید پلاک منطقه و داشتن پلاک منطقه رو نوعی ناتوانی در تهیه پلاک ملی همان ماشین قلمداد می کنند. احتمالا این موضوع در اروند جور دیگه ایه.

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. ارمان

        ۳۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1307 ديدگاه)

        برای افرادی که میخوان ماشین دوم داشته باشن خیلی منطقه ازاد خوبه

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. ESI

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    عجب کیلومتری واقعا زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. E 36

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    جلوش خیلی بی روحه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر محمد

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      میتونم روح رو تو چشاش ببینم کجاش بی روحه؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
  5. rasoul

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    اصلا کرایسلر برند دلچسبی نیست لا اقل برای مایی که تو ایرانیم
    البته در مقایسه با اروپاییها گفتم که کسی بحث پراید رو پیش نکشه

    موافقم 0
    مخالفم 2
  6. GT 500

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    هم لوکس تر از مدل قبلیش هم خوش استیل هم اصالتش حفظ کرده.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. حمید

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    این ماشین ابهت خودشو داره خصوصا با رینگهای 20 اینچی.البته تو عراق به عنوان تاکسی بین شهری ازش استفاده میشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شهرام قوامی

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (19 ديدگاه)

      داداش من کجا تو عراق اینا تاکسی هستند که من ندیدم؟؟؟من هم اربیل رفتم هم سلیمانیه! کربلا و بغداد هم تکلیفش مشخصه!!!

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۲۷ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دقیقا این ماشین تاکسیه توو عراق بعلاوه ماشین های لوکس دیگه مثه الانترا و سوناتا وای اف و دوج چلنجر
        ولی در اینکه این ماشین یک ماشین لوکس و فوق العادس هیچ شکی نیس

        موافقم 1
        مخالفم 0
  8. shelby

    ۳۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا فورد تاروس فوق العادست ، چی چیو کابین خوبی نداره ، عاااااالیه ، بعد ۱ سال هنوزم کوچیکترین صدایی از کابینش به گوش نمیرسه خداوکیلی ، یه ماشین با ابهت و شیکه ، البته کرایسلر هم عالیه چون هردو امریکایین

    موافقم 2
    مخالفم 0
  9. tuatara

    ۳۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ساعت کلاسیکش و کیلومتر شمارش خیلی زیباس ضمنا ارم کرایسلر اومده توی جلو پنجره خیلی جذابتر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. tuatara

    ۳۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    بنز د 1 کم بیاد طراحی یاد بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ام

    ۹ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از هر لحاظ بگی عالیه باید باهاش رانندگی کنی تا لذت سوار شدن ماشین رو بدونی.در اقلیم کردستان بیشتر هست تا شهرهای عرب در ضمن به اوباما میشناسن این مدلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احسان

    ۱۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کرایسلر بهترین گزینه
    1.ظاهر خاص و خوشرخ در عین حال عضلانی
    2.شتاب عالی(مدل همی 4.73 صفر تا صد) بهترین شتاب برای خانواده سدان
    3.خودرویی لوکس و خانوادگی با همه ی امکانات تشریفاتی
    به نظر من از نظر آپشن و شتاب و اینکه سدان هست با کمی اغراق همپایه مازراتی هست جفتشو مقایسه کردم شتابه جفتشون 4.7 ثانیه آپشناشون بسیار نزدیک به هم همچنین ظاهر جذاب ای دو اتومبیل و طراحی داشبورد ای دو خودرو

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. سینا

    ۲۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    طراحیش یا همون دیزاینش عالیه معرکه است در حد رقباش مثل سری 5 و بنز e بعد خدمت دوستانی که میگن با 100 ملیون میشه کرایسلر خرید قیمت پایش 37 هزار دلاره ولی ممکنه وقتی خواستی بخریش قیمتش با آپشناش بالاتر از 40 هزار دلار بشه مدل srt8 که 51 هزاردلاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. صابر

    ۲۹ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    محشر فوق العاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سعید

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من سوارش شدم خدایی آخر ماشینه قیمتشم تو عراق 34 میلیون دیناره اوناس که به پول ما با این وضعیت کم ارزش شدنه پول ما حدودن 95 الی 100 میلیون تومن میشه که خدایی مناسبه.اصلا اگزوزش گاز دادنی 1غرشی میده آدم میگه دمت گرم آمریکا دمت گرم کرایسلر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان

    ۳ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام قیمت این مدل یا کرایسلر200 پلاک ملی چه قدر در میاد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. inaz66

    ۳ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    می ارزه ادم همون ماشین گذر موقت و ی مدت سوار شه بعد از ی مدت هم عوضش کنه ی ماشین بهتر رو تجربه کنه …هر چی باشه بهتر از بعضی ماشینای ایرانیه…….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا