کیا

اولین تصاویر جاسوسی از کیا سول جدید

زمانی که کیا سول در سال ۲۰۰۹ معرفی شد با استقبال فراوانی مواجه شد که همین امر باعث شگفتی کارشناسان گردید. بخشی از این موضوع به خاطر تبلیغات وسیع کیا بود اما دلیل اصلی چنین استقبالی ارائه ویژگی‌های خوب با استایلی جالب‌توجه بود. سول خودرویی صحیح در زمانی درست بود اما دنیای شاسی بلندها با سرعتی قابل‌توجه در حالت حرکت بوده بنابراین کیا نسل جدید سول را برای سال ۲۰۱۹ تدارک می‌بیند.


تصاویر جاسوسی جدید از کیا سول ۲۰۱۹ برای اولین منتشر شده‌اند و در آن می‌توانیم فرم جعبه‌ای آشنا را ببینیم. به نظر می‌رسد فرم کلی سول جدید بزرگ‌تر از نسل فعلی است. شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه سول جدید آپشن چهار چرخ محرک هم خواهد داشت تا در زمینه آفرود هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. پلتفرم جدید بکار رفته در این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک هم پشتیبانی می‌کند بنابراین ظاهراً این اتفاق خواهد افتاد.


هنوز اطلاعات درباره پیشرانه‌های سول جدید منتشر نشده اما حداقل برخی پیشرانه‌های نسل فعلی در مدل جدید هم حاضر خواهند بود. سول هم اکنون پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۳۰ اسبی، ۲ لیتری ۱۶۱ اسب بخاری و ۱.۶ لیتری توربو با خروجی ۲۰۱ اسب بخار دارد که به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل هستند.

همچنین مشخص نیست که نسل جدید این خودرو از نظر تکنولوژی در چه سطحی خواهد بود. مدل فعلی سول دارای ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج خودرو از خط می‌باشد. برخی حسگرها را می‌توان روی بخش جلویی این پروتوتایپ دید که شاید نشانه‌ای از رانندگی خودکار نسل جدید باشد.

کیا سول ۲۰۱۷
انتظار نمی‌رود نسل جدید کیا سول تا پایان سال جاری معرفی شود. شاید این خودرو را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ ببینیم.

KIA Trail ster Concept
KIA Trail ster Concept

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    اینم داره شبیه کونا میشه که

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. pool

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    چراغ جلو مثل جوک شده شرمنده من دیگه طرفدار کره ای ها نیستم همونجور از جوک بدم اومد مجبورید چراغ بیازید جای مه شکن مثلا این قشنگه محصولات کره ای همش پسرفت نمودار فروش همش داره میاد پایین چرا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا