کیا

به‌روزرسانی کیا نیرو برای مدل 2020 با تکنولوژی‌های جدید

کیا نیرو با نزدیک شدن به چهارمین سالگرد تولد خود مورد به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای قرار گرفته و با تغییرات ظاهری جزئی و تکنولوژی‌های جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس معرفی شده است. نیرو مدل ۲۰۲۰ از سپرهای جلو و عقب بازطراحی شده، دی‌لایت‌های LED، چراغ‌های عقب LED و رینگ‌های جدید ۱۶ و ۱۸ اینچی برخوردار شده است.

در داخل خودرو صفحه آمپر دیجیتالی هفت اینچی بازطراحی شده و یک نمایشگر هشت اینچی هم برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به‌صورت استاندارد در تیپ پایه ارائه شده است. البته خریدارانی که تیپ‌های بالاتر را انتخاب کنند از یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون و نورپردازی داخلی با شش رنگ مختلف برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، ترمز پارک الکترونیکی، پدال‌های تعویض دندهٔ پشت غربیلک فرمان و کنترل ترمز احیا شونده هم به‌عنوان آپشن قابل سفارش هستند.

رئیس کیا موتور آمریکا «مایکل کول» در مورد نیرو بروز شدهٔ مدل ۲۰۲۰ گفته است:

بهبود فرمول برنده دشوار است ولی ما همیشه در تلاش هستیم تا هر محصولی که می‌فروشیم را بهبود دهیم. نیرو ۲۰۲۰ در عین حفظ ارزش، کارایی و عملکرد نیروی اولیه، خریداران جدیدی را جلب می‌کند

در این کراس‌اوور هیبریدی سیستم‌های هیبریدی نیز بهبود یافته و شامل دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، دستیار حفظ حرکت میان خطوط و دستیار نوربالا می‌شود.

در بخش قوای محرکهٔ خودرو اما هیچ تغییری صورت نگرفته و همچنان شاهد همان پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری بنزینی با موتور الکتریکی و پکیج باطری‌های ۱.۵۶ کیلووات ساعتی هستیم. مجموع خروجی این سیستم برابر با ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور است. این قوای محرکه در هر صد کیلومتر به‌طور ترکیبی ۴.۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کیا نیرو هیبریدی اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز در همان زمان اعلام می‌شود. قیمت مدل ۲۰۱۹ این خودرو از ۲۳,۴۹۰ دلار آغاز می‌شود. به گفتهٔ این شرکت کره‌ای، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی نیرو هم همین تغییرات و به‌روزرسانی‌ها را تجربه خواهد کرد و اوایل سال ۲۰۲۰ راهی بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سایبری

    ۹ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا این مدل تو ایران نیست؟ اگه میومد عجب پرفروش میشد. قیمتش هم که خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا