کیا

تست سرعت و دریفت کیا استینگر GT فیس‌لیفت

کیا استینگر GT یک گرند تورر واقعی است اما این به معنی دوری از هیجان سواری نیست. با وجود پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو در زیر کاپوت و روانه شدن قدرت به چرخ های عقب یا تمامی چرخ ها، استینگر GT به خوبی می‌تواند دم خود را تکان دهد و شما در این ویدئو شاهد دریفت و تخت گاز با همین خودرو خواهید بود.

استینگر نونوار شده که آگوست سال پیش در کره و اروپا معرفی شده قدرت بیشتری نسبت به مدل پیش از فیس لیفت ارائه می‌کند. پیشرانه ۶ سیلندر این خودرو هم‌اکنون قدرت ۳۶۸ اسب بخاری دارد که اگرچه نسبت به خروجی ۳۶۵ اسبی مدل قبلی افزایش قابل‌توجهی را تجربه نکرده اما در این ویدئو عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد.

استینگر سفید رنگ شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۹۸ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند درحالی‌که شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز در ۱۴.۴۵ ثانیه ثبت می‌شود. این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۳ ثانیه طی می‌کند. در کل عملکرد این خودرو اگرچه فوق‌العاده نیست اما نسبت به وضعیت کلی‌اش احساس‌برانگیز به نظر می‌رسد.

اما بهبود دل‌پذیرتر این خودرو در کابین رخ داده است. همان‌گونه که در ویدئو دیده می‌شود استینگر فیس لیفت به عناصر آلکانترا روی صندلی‌ها و بخش اعظم داشبورد مزین شده است.

استینگر ۲۰۲۲ در آمریکا علاوه بر تغییرات یاد شده با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوی پایه‌ای عرضه خواهد شد که قدرت ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۲۲ نیوتون متری تولید می‌کند. این مدل‌های پایه نسبت به نسخه‌های پیشین ۴۵ اسب بخار قوی‌تر شده‌اند.

به زودی نسخه سفارشی این خودرو با پسوند اسکورپیون نیز تولید خواهد کرد که فقط در بخش ظاهری متمایزتر بوده و دارای اسپویلر عقب، تریم مشکی بدنه، رینگ‌های تیره سفارشی و تریم فیبر کربن کابین می‌شود.

قیمت استینگر ۲۰۲۲ برای مدل GT-Line از ۳۶۰۹۰ دلار شروع شده و به ۵۱۲۹۰ دلار برای نسخه GT می‌رسد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد رستمی نژاد

    ۹ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (733 ديدگاه)

    دستت درد نکنه پدال جان
    نظرات اون ترول که اسمش Just bmw بود رو کامل حذف کردی

    الان نگاه پست شتاب گیری bmw m3 کردم هیچ کدوم از نظر هاش (Just bm) نبود

    پدال❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    موافقم 23
    مخالفم 1
  2. زیزیگولو

    ۹ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4454 ديدگاه)

    به نظر من این ماشین دیفرانسیل عقب با ظاهری جذابتر نسبت به بقیه محصولای این کمپانی  کره ای هستش و با طراحی جوون پسندانه تر تولید میشه ….. بعد از کیا اپتیما و کسب موفقیتای زیاد تو بازار نوبت به عرضه ماشین جدیدی رسید تا نیازای هوادارای این کمپانی رو برطرف کنه و الآنم کیا استینگر از زمان ورودش به بازار مورد تحسین مجلات خودرویی مختلفو کاربرا تو فضای مجازیو حقیقی قرار گرفته و همگی اونو یک پله بالاتر از بقیه ماشینای این کمپانی کره ای میدونن و حتی خود کمپانی کیا هم گفته استینگر با الهام گرفتن از جی تی های بزرگ دهه ۶۰ میلادی مثل مازراتی گیبلی اورجینال طراحی شده

    موافقم 15
    مخالفم 7
  3. Mad.z.Max

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    چلنجر شیش سیلندر با ارزشتر نیس؟

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا