کیا

تصاویر جاسوسی کیا سراتو/فورته GT مدل 2020

مدیر تولید کیا سراتو/فورته اوایل سال جاری به تولید نسخه‌ای جذاب‌تر از این خودرو اشاره کرده بود و به نظر می‌رسد اولین تصاویر از این خودرو منتشر شده‌اند.


کیا سراتو GT 2020 که دارای پوشش‌های استتاری زیادی است اسپورت تر از نسخه پایه خواهد بود. اگرچه پوشش‌های یاد شده اکثر تغییرات طراحی این خودرو را پوشانده‌اند اما عکاسان صنعتی می‌گویند این خودرو دارای نمای جلوی جدید با جلوپنجره‌ای بازنگری شده و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر خواهد بود. تغییرات ظاهری این خودرو به عقب نیز گسترش یافته زیرا سراتو GT دارای سپر عقب متفاوت و سیستم اگزوز با دو خروجی می‌باشد.


اگرچه به نظر نمی‌رسد تغییرات رخ داده در طراحی شدید باشند اما سراتو GT دارای پیشرانه‌ای قوی‌تر خواهد بود. هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما محتمل‌ترین گزینه برای این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی بکار رفته در هیوندای الانترا اسپورت است. این پیشرانه قدرت ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متری دارد.


اگر همین پیشرانه در سراتو GT هم بکار رود بنابراین این خودرو ۵۴ اسب بخار قدرت و ۸۵ نیوتون متر گشتاور بیشتر خواهد داشت. مدل پایه دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با خروجی ۱۴۷ اسبی و گشتاور ۱۷۸ نیوتون متری است.

از آنجایی که نسخه GT به عنوان پرچم‌دار سراتو انجام‌وظیفه خواهد کرد انتظار می‌رود این خودرو از تجهیزات زیادی همچون سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و طیف وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده سود ببرد. کابین نیز دارای شاخصه‌های اسپورت خواهد بود اما بازهم می‌گوییم که چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

با در نظر گرفتن اینکه سراتوی استاندارد تا اواخر سال جاری در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد بنابراین احتمال معرفی نسخه GT تا قبل از سال ۲۰۱۹ وجود ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    موتور ۱.۶ توربو هیوندا کیا واقعا عالیه.مشخصاتشو وقتی آدم‌چک‌میکنه به لحاظ قدرت گشتاور مصرف فوق العادس.با قدرتهای متفاوت روی خیلی از مدلهای این کمپانی ارائه میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سید

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    این کجا و سراتو سایپا کجا?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا