کیا

رندری جذاب از نسل جدید کیا موهاوی

کیا با عرضه‌ی شاسی‌بلند سه ردیفه ی تلوراید در آمریکا کاملاً خبرساز شد. سبد محصولات شاسی‌بلند و کراس اوور این خودروساز در زمانی که خریداران به دنبال خودروهای بزرگ بودند تنوع چندانی نداشت و تلوراید باعث شده مشتریان به این برند توجه کنند. هم‌اکنون کره‌ای‌ها در حال توسعه‌ی نسل بعدی موهاوی هستند. این خودرو تأثیر زیادی از تلوراید خواهد پذیرفت. تصاویر جاسوسی منتشر شده و همچنین کانسپت کیا مسترپیس نشان می‌دهند طراحی موهاوی جدید چگونه خواهد بود.


رندر جدید منتشر شده توسط Kolesa.ru نشان می‌دهد کانسپت مسترپیس به خودرویی تولیدی تبدیل شده هرچند تفاوت‌های زیادی بین این دو خودرو وجود ندارد. در نگاه اول باید گفت تقریباً تشخیص تفاوت‌های بین این رندر و کانسپت کیا ممکن نیست؛ اما رینگ‌ها کوچک‌تر بوده و مه شکن‌ها نیز تولیدی‌تر به نظر می‌رسد. البته اگرچه موهاوی از ویژگی‌های طراحی تلوراید استفاده خواهد کرد اما پلتفرم‌های این دو خودرو باهم متفاوت خواهند بود.


تأثیر گذاشتن طراحی تلوراید روی کانسپت مسترپیس و رندر موهاوی در این تصاویر واضح است. جلوپنجره‌ی بزرگ و برجسته‌ی رندر منتشر شده نمای جلو را در اختیار گرفته و مه شکن‌ها نیز از شاسی‌بلند جدید کیا گرفته شده‌اند. شیشه‌ی عقب و خط کمر خودرو نیز مشابه تلوراید است. البته در بخش عقب داستان فرق می‌کند. این رندر در بخش عقب وام‌دار کانسپت مسترپیس بوده و چراغ‌های بزرگ و نشان موهاوی را در خود جای داده است.

Kia Telluride
Kia Telluride
تشخص اینکه کدام ویژگی طراحی مدل مفهومی کیا در موهاوی تولیدی بکار خواهد رفت آسان نیست. تصاویر جاسوسی قبلاً نشان‌دهنده‌ی خودروهایی با پوشش استتاری سنگین بوده‌اند. البته باید گفت موهاوی ۲۰۲۰ به آمریکا وارد نخواهد شد و همین امر باعث می‌شود کیا در بحث طراحی آزادی عمل بیشتری برای بازارهای دیگر داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mehdi TuRbO

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1950 ديدگاه)

    طرح چراغ پشتش عین نتیجه رابطه نامشروع چراغ نسل قبل با شلوار چهارخونه بابابزرگ من میمونه،حداقل یکی در میون میزد بشه روش شطرنج بازی کرد،جدیدن همه تو طراحی عقب مشکل پیدا کردن عقبا رو میسپردند به من بهتر این میشد اونم از x6.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۳ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      چراغ عقب طراحی عقبش رو تحت تاثیر منفی قرار داده
      اما کلیت فرم خودرو منو یاد لندکروز میندازه
      خیلی شبیه بهش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    جلوش جالب شده،البته اگه یکم‌ بیشتر روش کار کنن بهتر خواهد شد
    عقبش ک یکم عجیبه!!نا متقارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. هادی نجفی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    نمای جلو شبیه ترامپچی GS68 هست، خیلی شبیه

    چراغ عقبش اصلا کار قشنگی نبود، مخصوصا اون موهاوی که نوشته بزرگ، معمولا خودرو های چینی این کارو میکنن، برای شرکتی مثل کیا اصلا خوب نیست که اسم ماشین رو این طوری بنویسه، مثل هاوال که بزرگ نوشته عقب ماشین
    جفت خروجی اگزوز هم نزده تو عکس دو تا مونده به آخری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Car lover

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    این ک پلتفرمش همون قبلیه
    جذابم عارررره خیییییلی جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. زاغی

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    طول،عرض ارتفاع تویوتالندکروزدرمقایسه باابعادبدنه موهاوی جدیدچندبه چندهست؟ کسی خبرداره ابعادبدنه این دوتاخودروچقدره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا