کیا

عرضه سیستم خودران سطح 4 کیا تا سال 2021

علاوه بر معرفی کانسپت نیرو الکتریکی در نمایشگاه CES 2018، کیا اعلام کرد خودروهای خودران سطح ۴ خود را تا سال ۲۰۲۱ در شهرهای هوشمند عرضه خواهد کرد.


این خودروساز کره‌ای در بیانیه‌ای اعلام داشته از ناوگان بزرگ محصولات خود برای تست تکنولوژی خودران در جاده‌های عمومی و از سال ۲۰۱۹ استفاده خواهد کرد و دو سال بعد از آن نیز خودروهای مجهز به سیستم خودران سطح ۴ را در برخی شهرها ارائه خواهد نمود.


این برند از اشاره به نام شهرهای مورد نظر خودداری کرده اما به این نکته اشاره کرده که این خودروها تشکیل دهنده بخشی از پروژه پایلوت شهر هوشمند خواهند بود.


معاون مدیرعامل و رئیس بخش تحقیق و توسعه کیا که درباره این برنامه‌ها سخن می‌گفت اعلام کرد برنامه‌های خودران شرکت چند سال پیش از معرفی تکنولوژی‌های ارتباطی محصولات شرکت در سال ۲۰۲۵ نتیجه خواهند داد.


این مدیر ارشد در خاتمه نتیجه‌گیری می‌کند:

خودروهای ارتباطی کیا هم بدون مرز و هم ارتباطی خواهند بود و نوع جدیدی از تجربه حمل‌ونقل را ارائه خواهند کرد. واقعیت مجازی، خودروهای خودران و ارتباطات خودرو به همه‌چیز از جمله تکنولوژی هایی هستند که حرف اول را در آینده خواهند زد. از آنجایی که آن‌ها به سرعت تبدیل به واقعیت می‌شوند کیا در حال بررسی چگونگی ارائه این تکنولوژی‌ها به مشتریان خود است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    قوطی کبریت!!!
    ,اصلا خوشم نمیاد از این مدل کیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Saeed Boroomand

      ۲۹ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (477 ديدگاه)

      اتفاقا به دلیل قیمت ارزون و فضای بار بهینه خیلی تعدادش زیاده توی خیابون ها. توی ایران البته فروشی نخاهد داشت به خاطر این که ماشین کاری مثل سول انتظار هست که ارزون باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا