کیا

سیستم پایش نقاط کور جالب کیا سورنتو 2021

کیا جزئیات سیستم پایش نقاط کور BVM نسل جدید سورنتو ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

کره‌ای‌ها از این سیستم به عنوان چشم دوم رانندگان نام می‌برند. پایش نقاط کور سورنتو باعث افزایش ایمنی مسافران و دیگر کاربران جاده شده و این کار را با حذف نقاط کور سمت چپ و راست راننده انجام می‌دهد. نسل جدید این شاسی‌بلند محبوب اولین محصول کیا در اروپاست که چنین سیستم کمک‌راننده پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند.

پایش نقاط کور یکی از چندین عملکردی است که به خاطر استفاده از پشت آمپرهای تمام دیجیتال سوپر ویژن و ۱۲.۳ اینچی با کیفیت بالا در سورنتو ارائه می‌گردد.

تکنولوژی یاد شده همچنین با چراغ راهنمای خودرو در ارتباط بوده و دید راننده در جاده را افزایش می‌دهد. این کار با زدن راهنما توسط راننده و نمایش ویدئوی باکیفیت از سمت چپ و راست راننده در پشت آمپرها صورت می‌پذیرد.

وقتی خودروی دیگر در نقاط کور راننده قرار داشته باشد ویدئوی پایش نقاط کور به‌صورت مختصر بجای سرعت‌سنج یا دورشمار پیشرانه به نمایش درمی‌آید.

اما کار تهیه این ویدئو بر عهده دو دوربین با زاویه باز و باکیفیت است که در قاب آینه‌بغل‌ها پنهان شده‌اند. کیا می‌گوید این دوربین‌ها زاویه دید وسیع‌تری نسبت به آینه‌های سنتی ایجاد می‌کنند و راننده‌ها نیز دید بهتری نسبت به اطراف خواهند داشت.

تکنولوژی پایش نقاط کور کیا در اروپا روی سورنتو ۲۰۲۱ و به عنوان بخشی از پکیج سفارشی ارائه می‌شود. این پکیج همچنین شامل دستیار پیشگیری از برخورد برای مانورهای امن‌تر در سرعت‌های پایین است. از دیگر ویژگی‌های پکیج یاد شده می‌توان به سیستم صوتی پرفورمنس Bose اشاره کرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    سیستم بسیار کاربردی هستش مخصوصا برای ماشین های بزرگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    این سیستم چند سالی میشه رو محصولات هوندا وجود داره البته فقط سمت شاگرد. زیر آینه شاگرد یه دوربین داره که با راهنما زدن، مانیتور داشبورد ویدئوی اون دوربین رو نشون میده. حتی هوندا فیت نسل قبلی هم این سیستم رو داشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا