کیا

زیربرند پرفورمنس کیا در کار نیست!

کیا همچنان به فروش محصولات پرفورمنس خود ادامه خواهد داد اما برنامه‌ای برای پیروی کردن از برند خواهر خود یعنی هیوندای و تأسیس یک زیربرند پرفورمنس ندارد.


مدیر بخش محصولات پرفورمنس هیوندای-کیا آقای آلبرت بیرمن در مصاحبه با اتوکار گرفته که کیا ناوگان کوچکی از محصولات GT را توسعه خواهد داد اما این حرکت همانند تولید محصولات N هیوندای نخواهد بود.


بیرمن گفته است:

کیا تصمیمی برای ورود به قلمروی خودروهای پرفورمنس ندارد. ما این کار را در هیوندای انجام دادیم اما تصمیم واضحی برای عدم تولید چنین محصولاتی در کیا وجود دارد. GT باید یک پکیج معقول باشد.

کیا استینگر
او ادامه می‌دهد:

شما با سید GT به خودرویی پرفورمنس می‌رسید اما یک پله بالاتر باید در پیست کار کنید و این امر باعث به وجود آمدن چالش‌های هزینه‌ای و تجاری خواهد شد. قدم گذاشتن در پله بعدی آسان نیست.


واضح‌ترین مثال از محصولات پرفورمنس و جدید کیا خودروی استینگر GT S است. این سدان اسپورت رقیب مستقیم محصولات تثبیت شده‌ی ب‌ام‌و، مرسدس بنز و آئودی بوده و از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۳۶۵ اسب بخار استفاده می‌کند. استینگر در حال حاضر سنگ محک محصولات پرفورمنس کیا می‌باشد. البته بیرمن اعلام کرده نسل بعدی اپتیما GT به سطح جدیدی وارد خواهد شد.


او می‌گوید:

در نسل بعدی اپتیما GT انتظار قوای محرکه و سیستم تعلیق جالب‌توجهی را داشته باشید. این خودرو سطح بعدی پرفورمنس کیا را به نمایش خواهد گذاشت.

طیف دیگری از محصولات GT نیز توسط کیا تولید خواهند شد. از جمله مهم‌ترین این خودروها می‌توان به نسخه داغ سومین نسل سول اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. :::pooriya:::Bmw::: Germany

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (584 ديدگاه)

    کیا رو خیلی دوست دارمم خیلی زیاد
    چون تلاش قابل توجهی میکنه و دائماً در حال پیشرفت و بالا بردن سطح خود هست
    بهترین طراحان و مهندسین جهان را گرد هم آورده برای ساخت محصولات با کمترین ایراد
    و این خیلی جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. میلاد

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (12 ديدگاه)

    اینا رو در باره ی کیا گفتی !!!!!
    در این که ماشینای خوشگلی میسازه شکی نیس ولی
    جملات بالا در مورد آکورا یا لینکلن بیشتر صدق میکنه یا کیا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا