کیا

معرفی کیا ری فیس لیفت 2018

پس از پیش‌نمایش اولیه در ماه جاری کیا رسماً از مدل به‌روز شده ری ۲۰۱۸ در کره جنوبی رونمایی کرد.


مدل فیس لیفت که فوراً قابل‌شناسایی بوده دارای بخش جلوی جدید با جلوپنجره بازنگری شده، مه شکن‌های گرد و چراغ‌های تغییر یافته با واحدهای روز روشن LED یکپارچه می‌باشد. ری همچنین به سپر عقب بازنگری شده، چراغ‌های به‌روز شده و رینگ‌های آلیاژی ۱۵ اینچی جدید مجهز است. آپشن های شخصی‌سازی متعددی برای این خودرو ارائه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به رنگ‌های متضاد سقف، جلوپنجره، پوشش آینه‌های جانبی و… اشاره کرد.


کابین ری فیس لیفت تغییرات زیادی نداشته اما رانندگان شاهد غربیلک فرمان سه پره جدید، اهرم دنده تغیر یافته و عناصر متالیک جدید هستند. ری همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی هفت اینچی و همچنین آپشن هایی چون نورپردازی و کف‌پوش‌های جدید می‌باشد.


بد نیست به آپشن های ری ۲۰۱۸ نیز اشاره کنیم. این خودرو با پکیج دوستدار حیوانات خانگی نیز در دسترس بوده که شامل قفس جداشدنی، پوشش صندلی عقب و فنسی است که ردیف اول و دوم را از هم جدا می‌کند. مشتریان همچنین می‌توانند تریم trendy جدیدی را سفارش دهند که باعث اضافه شدن صندلی‌های چرمی با عملکرد گرم شوندگی به خودرو می‌شود.

کیا از ارائه مشخصات فنی این خودرو خودداری کرده اما می‌توان آن را با پیشرانه ۱ لیتری بهبود یافته‌ای سفارش داد که قدرت ۷۸ اسب بخاری دارد.

بهای ری ۲۰۱۸ از ۱۲۰۹۸ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که نسخه ون این خودرو نیز با بهای ۱۱۱۳۲ دلاری در دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید جهرمی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    این فسقلی های فانتزی خیلی تو دل برو اَن. گزینه مناسب برای شهرای شلوغ.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر علی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (399 ديدگاه)

    ۱۲ هزار دلار برای اونا به اندازه ی ۱۲ میلیون تومن برا ما ارزش داره بلکه کمتر بعد اونا با این قیمت چی سوار میشن ما چی???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا