کیا

معرفی کیا نیرو هیبرید و پلاگین هیبرید فیس لیفت 2019

کیا نسخه‌ی به‌روز شده‌ی نیرو هیبرید و پلاگین هیبرید را روانه‌ی نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ می‌کند.


هر دو خودرو از استایل مدرن‌تری برخوردار شده‌اند. در طراحی دوباره‌ی این خودروها از خودروی الکتریکی نیرو الهام گرفته شده است. علاوه بر طراحی بدنه شاهد بهبود متریال کابین و استفاده از رنگ‌های جدیدی هستیم. همچنین مدل‌های فیس لیفت نیرو دارای سیستم تلماتیک کانکت جدید UVO کیا نیز هستند.

در بدنه‌ی نیرو هیبرید ۲۰۱۹ شاهد سپرهای جدید، چراغ‌های جلوی بازطراحی شده با طراحی مکعب یخ، دیلایت های LED جدید با طراحی منحصربه‌فرد و همچنین مه شکن‌های LED سفارشی هستیم. در بخش عقب نیز چراغ‌ها تغییر کرده‌اند و از فلاپ نقره‌ای جدید و مه شکن‌های متفاوتی استفاده شده است.


نیرو هیبرید با دو گزینه‌ی رینگ ۱۶ و ۱۸ اینچی عرضه می‌شود. البته مدل‌های پلاگین هیبرید نیرو دارای رینگ‌های ۱۶ اینچی با عناصر خاکستری تیره است.

کیا در داخل کابین این دو خودرو از متریال بهتری برای افزایش کیفیت استفاده کرده است. در بالای داشبورد شاهد پوشش نرم هستیم درحالی‌که اطراف داشبورد و پشت آمپرها نیز از تریم مشکی براق با عناصر نقره‌ای یا ساتین کروم بهره برده شده است. یک صفحه لمسی ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و یک صفحه ۴.۲ اینچی بین پشت آمپرها به‌صورت استاندارد عرضه شده اما به‌صورت سفارشی می‌توان صفحات ۱۰.۲۵ و ۷ اینچی را نیز برای سیستم اطلاعات سرگرمی و پشت آمپرها سفارش داد.


دو رنگ بدنه‌ی جدید با نام‌های اورنج و پلام نیز عرضه شده است. پدال شیفتر برای گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه و ترمز پارک الکترونیکی جدید و ترمزهای عقب بزرگ‌تر از دیگر تغییرات این خودروها هستند.


سیستم تلماتیک کانکت UVO کیا با صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی همراه شده و امکان دسترسی به اطلاعات زنده‌ی ترافیک، پیش‌بینی هوا، قیمت سوخت، مکان‌های پارک، جایگاه‌های شارژ و… را فراهم می‌کند.

این خودروها همچنین شاهد معرفی تکنولوژی‌های ایمنی فعال جدیدی همچون کروز کنترل هوشمند با عملکرد توقف و حرکت و دستیار حرکت بین خطوط هستند.


تغییراتی در قوای محرکه اعمال نشده بنابراین همچنان شاهد همکاری پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری بنزینی با باتری ۱.۵۶ کیلووات ساعتی در نیرو هیبرید هستیم. در مدل پلاگین هیبرید هم همان پیشرانه‌ی بنزینی با باتری ۸.۹ کیلووات ساعتی همراه شده است. برد مدل پلاگین هیبریدی در حالت الکتریکی ۴۹ کیلومتر می‌باشد.

فروش این خودروها در بازارهای اروپایی از سه‌ماهه دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. sunmartin

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    کیا دیگه یک خودروی آسیایی نیست بلطف پیتر شرایر و دانکرلوک و جی جی خودروهای این شرکت بیشتر اروپایی و آمریکایی پسند شدند حتی امسال در بین انبوه یاز خودروها کیا سید جزو نامزد های خودروی سال 2019 شد که البته جگوار آی پیس این عنوان را صاحب شد
    کیا با ساخت خودروی نیرو و قیس لیفت ماژور توانسته نکاه های بسیاری بخصوص د رآمریکای شمالی معطوف این خودوری خوش ساخت کند

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا