کیا

معرفی کیا K3 GT برای بازار کرهٔ جنوبی

کیا سراتو در کرهٔ جنوبی با نام K3 عرضه می‌گردد. حال سازندهٔ کره‌ای برای بازار داخلی خود نسخهٔ هاچ‌بک این ماشین را با نام K3 GT معرفی کرده است. این خودرو در ظاهر با الهام از محصولات عملکردی جدید کیا مثل سید GT طراحی شده است اما بااین‌حال این دو مدل ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فردی هم دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. K3 GT در بیرون از جلوپنجرهٔ کرومی تاریک با تریم قرمزرنگ و نشان GT برخوردار بوده و به قاب مشکی براق آینه‌های جانبی، رکاب‌های اسپرت و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی با تریم قرمز هم مجهز شده است. استایل اسپرت این خودرو همچنین در عقب نیز با دیفیوزر مشکی براقی که توسط دو سر اگزوز براق احاطه شده، چراغ‌هایی شبیه به محصولات ب‌ام‌و و اسپویلر کوتاه روی سقف تکمیل شده است.

کیا برای K3 GT پیشرانهٔ قدرتمندی را هم تدارک دیده تا عملکرد آن نیز با ظاهر اسپرتش هماهنگ باشد. این موتور یک واحد ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور است. این موتور همان پیشرانه‌ای است که به‌تازگی در مدل سید GT جدید ارائه شده است. نیروی این موتور در K3 GT هم مثل سید GT از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. کیا فعلاً آمار و ارقامی از عملکرد K3 GT منتشر نکرده و فقط گفته است که در این خودرو عملکرد رانندگی بهینه شده و حالا رانندگی بهتری از K3 استاندارد که بیشتر روی بهره‌وری تمرکز دارد ارائه می‌کند. کیا K3 GT از ماه آیندهٔ در کرهٔ جنوبی عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    مارکتینگ رو باید از ما یاد بگیرن
    همینو یه ریل سقفی روش بزارن میتونن بهش بگش شاسی بلند سراتو
    یا سراتو کراس

    مثل پراید شاسی بلند یا همون کوییک
    یا ساندرو کراس

    البته ۴تا برچسب طرح ابر و باد هم واسه نمای جانبی میخواد
    که سر و ته اونم با ۱۰۰.۰۰۰ تومن به هم میاد

    الان دیگه سراتو شاسی بلندتون آماده است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا