کیانیسان

حمله به جایگاه بزرگان; مقایسه کیا اسپورتیج با نیسان قشقایی

از زمان عرضهٔ نسل دوم نیسان قشقایی، برای خریداران شاسی بلندهای خانوادگی دلایل کمی وجود داشته تا به گزینه‌های دیگر نگاه کنند. این خودرو ایمن و راحت است و به‌اندازهٔ کافی کاربردی است تا بتواند با استرس‌های زندگی روزانه مقابله کند.

Kia Sportage vs Nissan Qashqai
Kia Sportage vs Nissan Qashqai
درحالی‌که قشقایی ساخت انگلستان سزاوارانه انتخاب پیش‌فرض بسیاری از خریداران در این سگمنت است، اما برخی رقبای مستعد هم هستند که ارزش نگاه کردن دارند. درروی کاغذ، کیا اسپورتیج جدید ۲۰۱۶ می‌تواند یکی از سرسخت‌ترین حریفان قشقایی باشد. خب چگونه این دو را مقایسه کنیم؟ مقایسهٔ پهلو به پهلوی ما به شما کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشید.

Kia Sportage vs Nissan Qashqai 06
کیا حالا خودروهای جذابی می‌سازد و در چشمان ما، اسپورتیج این روند را ادامه می‌دهد. چراغ‌های جلو کمی بالاتر و نزدیک سراشیبی قرار داشته و نمایی جدید به خودرو بخشیده‌اند اما برخی نشانه‌های کیا همانند جلوپنجرهٔ ببر باقی‌مانده‌اند. به‌هرحال اسپورتیج تیز و مدرن به نظر می‌رسد و به حد کافی دلپذیر است تا تجربهٔ به جاده زدن را به خریداران این کلاس پیشنهاد کند.

2017 Kia Sportage SX Turbo
۲۰۱۷ Kia Sportage SX Turbo
در مقایسه با کیا، قشقایی در ظاهر خود کمی محافظه‌کار به نظر می‌رسد. جلوپنجرهٔ عریض با نشان برجستهٔ نیسان بر نمای جلویی تسلط دارد، درحالی‌که خطوط قوی در جناحین خودرو حسی دلپذیر به وجود می‌آورند. قشقایی به‌طور غیرقابل‌انکاری هوشمند است و به لطف چهرهٔ تفرقه اندازانهٔ اسپورتیج، ما شما را به خاطر ارجح دانستن نیسان سرزنش نمی‌کنیم.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016
برخلاف ظاهر شاسی‌بلند، هیچ‌یک از این دو خودرو حجم زیادی از فضا را در جاده اشغال نمی‌کنند. با ۴۳۴۴ میلی‌متر طول، قشقایی تنها ۱۲۲ میلی‌متر طویل‌تر از فولکس‌واگن گلف است. اگر شما اغلب در خیابان‌های باریک یا گاراژهای کوچک پارک می‌کنید، جایی که هر میلی‌متر مهم است، باید گفت که کیا طویل‌تر (۶۳ میلی‌متر) و بلندقدتر (۴۰ میلی‌متر) از نیسان قشقایی است.

2016 KIA Sportage
۲۰۱۶ KIA Sportage
Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016
درحالی‌که شاید دربارهٔ نمای خارجی این دو خودرو نظرات متفاوت باشد، اما کابین کیا آرایش بیشتری دارد. دکمه‌های کاربردی و سوئیچ‌ها با یک طراحی بسیار جذاب همراه شده‌اند و داشبورد و کنترل‌های بزرگ با پلاستیک و چرم پوشش داده شده‌اند. به نظر می‌رسد که این ترکیب می‌تواند با رقبای آلمانی مقایسه شود.

Kia Sportage vs Nissan Qashqai 02
همانند بیرون، نیسان طراحی داخلی را هم با احتیاط انجام داده است. دکمه‌ها و کنترل‌ها طراحی منطقی دارند و به‌خوبی باهم مَچ شده‌اند. صندلی‌ها راحت هستند و فراوانی محفظه‌های کوچک به این معناست که فضای زیادی برای وسایل شما وجود دارد. برخی از عناصر طراحی به نظر می‌رسد که کمی از مد افتاده هستند و شما برای یافتن خطا و اشتباه به کشمکش خواهید پرداخت.

اندک بزرگی ابعاد خارجی کیا تأثیر خود را بر داخل خودرو گذاشته است. به‌ویژه در فضای پای عقب که کیا به‌خوبی نیسان را پس می‌زند.
در جاده کیا کاملاً قادر نیست تا “اسپورت” بودن نام اسپورتیج را ثابت کند اما عموماً تجربهٔ رانندگی خوبی را ارائه می‌دهد. تکان‌های بدنه به‌خوبی کنترل‌شده و خودرو به‌خوبی به زمین چسبیده است. فرمان خودرو دقیق است و احساس خوبی دارد. اسپورتیج کاملاً نمی‌تواند در زمینهٔ لذت رانندگی و در برابر رقیب قدری چون مزدا CX-5 قد علم کند اما به‌جای آن کمی راحتی بیشتر را پیشنهاد می‌کند.

Kia Sportage vs Nissan Qashqai 04
اسپورتیج از سواری نرمی برخوردار است اما به پای راحتی لوکس مانند قشقایی نمی‌رسد. حتی وقتی در مدل تکنا با رینگ‌های چرخ ۱۹ اینچی مواجه می‌شویم، این خودرو به نرمی از ناهمواری‌ها عبور نموده و در این زمینه تقریباً از همهٔ رقبا برتر است. این خودرو قطعاً حس اسپورتی ندارد اما همهٔ کنترلرها به‌طور مستقیم پاسخ می‌دهند.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016
پیشرانه‌های در دسترس اسپورتیج در اروپا عبارت‌اند از دو نمونهٔ بنزینی ۱.۶ و ۱.۷ لیتری و یک گزینهٔ ۲ لیتری دیزل که این آخری با دو خروجی متفاوت در دسترس است. نسخهٔ دیگری هم افزوده‌شده که یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربوشارژدار بنزینی است و قدرتمندتر و سرحال‌تر بوده اما خیلی اقتصادی نیست.

2017 Kia Sportage
۲۰۱۷ Kia Sportage EX
زیر کاپوت جایی است که قشقایی بر کیا حق تقدم دارد. دو پیشرانهٔ توربوشارژدار بنزینی با دو پیشرانهٔ دیزلی که توسط رنو توسعه یافته‌اند همراهی می‌شوند. پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری دیزلی با ۱۳۰ اسب بخار بیشترین گشتاور را دارد و می‌تواند با سیستم چهارچرخ متحرک جفت شود. برای اکثر خریداران بهتر است که پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری دیزلی را که کاراتر و ارزان‌تر است انتخاب کنند. شتاب صفرتا صد قشقایی با این پیشرانه ۱۲.۴ ثانیه است که اگرچه کندتر به نظر می‌رسد اما در شهر سریع بوده و ادعاشده که مصرف سوخت ۳.۸ لیتری را برجای می‌گذارد که بسیار بهتر از اسپورتیج کم‌مصرف است.

Kia Sportage vs Nissan Qashqai 03
اسپورتیج فقط در زمینه‌های قیمت و به‌خصوص مدل‌های پایین‌دست از پس قشقایی برمی‌آید. نه‌تنها کیا حدود ۴۰۰ دلار ارزان‌تر از نیسان است بلکه در مدل‌های پایه دربردارندهٔ تجهیزاتی چون رینگ‌های آلیاژی و رادیوی DAB است، چیزی که مدل‌های پایهٔ قشقایی از وجود آن بی‌بهره‌اند. بازهم این کیاست که تجهیزات بیشتری را در این کلاس عرضه می‌کند. در نسخه‌های ۴ و KX-4 اسپورتیج، سانروف پانورامیک وجود دارد درحالی‌که برای مشاهدهٔ این مورد در قشقایی باید ۵۷۰ دلار بپردازید.

Kia Sportage vs Nissan Qashqai 05
درحالی‌که کیا با اندکی قیمت ارزان‌تر به میدان آمده، این نیسان است که با پیشرانه‌های پاک‌تر و کم‌مصرف‌تر مشت اول را پرتاب می‌کند.
هر دو خودرو از تست‌های یوروان کاپ سربلند بیرون آمده و ۵ ستاره را دریافت کرده‌اند اما باید گفت که کیا این نتایج را اخیراً به دست آورده و تست‌های سخت‌تری را پشت سر گذاشته است. صرف‌نظر از اینکه انتخاب شما کدام خودرو باشد، هر دو خودرو با لیست کاملی از ایربگ ها و تجهیزات ایمنی به میدان آمده‌اند که در نسخه‌های گران‌تر حتی شاهد ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار خروج از خط هستیم.

2016 KIA Sportage
۲۰۱۶ KIA Sportage
اسپورتیج با رقبای زیادی مقایسه شده و حریف قدری است. اسپورتیج از نمای متمایز برخوردار است، گران‌تر احساس می‌شود و فضای زیادی در داخل دارد و تجهیزات بیشتری را نیز ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر نیسان احساس عالی‌ای را برای خریداران خودرو می‌سازد. بسیار ایمن است، به‌خوبی ساخته‌شده و پیشرانه‌های کارایی دارد به این معنی که کمتر لازم است تا به پمپ‌بنزین سر بزنید. نیسان از معدود خودروسازانی است که سواری نرم و راحت برای قریب به‌اتفاق خریداران مفیدتر از هندلینگ تیز است بنابراین قابل‌تحسین است که قشقایی این‌چنین روی راحتی تأکید می‌کند.

Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2016
کیا به‌طور غیرقابل‌انکاری خودروی مستعدی است و برای برخی خریداران، تجهیزات فراوان در انتخابشان مؤثرتر است. لیست محدود پیشرانه‌ها کیا را در پله‌ای پایین‌تر قرار می‌دهد.

Kia Sportage vs Nissan Qashqai
در این مقایسه نیسان قشقایی با اندکی اختلاف در رتبهٔ اول قرار می‌گیرد. نظر شما چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات شما را هم بدانیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هر دو تا خوبن، ولی به نظرم نیسان یه چیز دیگه هست.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. mehdi

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    قشقایی خیلی خشکل و بی نقصه..اصلا رقباش فقط آلمانیاهستن….اسپرتیج طرح جلوشو گند زده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بهنام طیبی

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    به نظر من نیسان بهتره.هم ژاپنی و هم قوی تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. همایون

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (579 ديدگاه)

    سلام چرا پدال باز نمیشه؟تو سال جدید این اولین باره میدونمم دیگه باز نمیشه یکی راهنمایی کنه چیکار کنم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام طیبی

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      همایون عزیز منظورشما صفحه پدال چرا باز نمیشه؟؟؟؟؟؟
      شما احتمالا مشکل از فیلترشکن خودتون باشه.وقتی باز میشه سرعت نت شما کند میکنه همین باعث میشه سایت بد یا کند باکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      من این مشکلو چن روز پیش داشتم. نمیدونم از چی بود.
      الان هم بعضی از عکسا کلن نمیاد و باید جن بار صفحه رو رفرش کنم تا بتونم ببینم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. نیما ناصری

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (336 ديدگاه)

    صندوق نیسان به نظر زیادی کوچیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Ashkan

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (376 ديدگاه)

    نیسان قشقای خیلی بهتره خصوصا این مدلش که تو ساندرلند تولید میشه
    ولی وقتی میرسیم به بازار ایران برعکسه کره ی بهتر خرید و فروش میشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. علیرضا

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رخ جلوی اسپورتج قبلیا خیلی بهتر از این بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.با احترام به نظر دیگران قشقایی رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان(احسان سابق)

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    با اینکه اسپرتیج انتخاب بشدت تحریک کننده ایه اما بخاطر نیاز کمتر قشقایی به پمپ بنزین و سواری نرم تر نیسان رو انتخاب میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. maha

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ضعف بزرگ اسپورتیج نما جلوشه. اصلا قابل قبول نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. edris

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (34 ديدگاه)

      داداش بذار بیاد تو خیابون از نزدیک مشاهده کن بعد قضاوت کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        از نزدیکم چیزی نیست خودتو اذیت نکن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سامان اذری

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
          سوابق: (3197 ديدگاه)

          من هم توسان جدید هم اسپورتیج جدید رو از نزدیک دیدم
          توسان خیلی از اسپورتیج سرتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. امین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.لطفا” راهنمایی کنید از بین سه گزینه کامارو/ کرایسلر ٣٠٠/سانتافه کدام رو ترجیح میدهید وچرا با وجود اینکه در یک کلاس خودرو نیستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام طیبی

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      من امریکایی بیشتر قبول دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. edris

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (34 ديدگاه)

      امین عزیز
      کامارو همونطور که میدونید یه ماسل کار هیجان انگیزه با موتوری مسلماً قدرتمند. این ماشین به درد یه جَوون میخوره که باش مهمونی بره و خلاصه به عبارتی به جوانی بپردازه. این ماشین به هیچ عنوان بدرد یه خانواده بزرگسال یا یه مدیر کهنه کار شرکت نمیخوره. اگر جزء این دسته نیستی و تامین مخارج این ماشین واست مقدوره ، ماشین مناسب و باحالیه. به تجربش می ارزه
      کرایسلر 300 از اون دسته ماشیناست که رخ با صلابتی داره و بعد چندین سال کمتر از دیدنش خسته میشی، درست برخلاف بعضی کره ای های پر زرق و برق. این ماشین پرستیژ بالا و امکانات لوکس به همراه قدرت موتور بالا رو واست به ارمغان میاره.کرایسلر واسه مسافرت و خانواده به خوبی جوابگو هست و هم به درد خانواده میخوره، هم کم کردن روی دوستان ! باز هم میگم اگه از پس هزینه های این ماشین (اعم از بیمه تا سرویس دوره ای) بر میای خاطره ی خوشی رو واست به جا میذاره
      سانتافه هم که نقد و بررسی هاش به وفور یافت میشه. متاسفانه شاسی بلند های کره ای سواری خشکی دارند و کوبش های متوالی باعث سرو صدای اتاق میشه بعد از یه مدت خصوصا اگه آسفالت شهرتون مناسب نباشه. سواری این ماشین اصلا با کرایسلر قابل قیاس نیست. ولی از حق نگذریم سانتافه در ایران مزایایی داره که در دو مورد پیشین کمتر یافت میشه. اولاً قطعات فراوان و هزینه تعمیر پایینتری داره. ثانیاً بازار فروشش بسیار بهتره. ثالثاً اگر ساکن مناطق آزاد هستید(که احتمال زیاد همینطوره) به این ماشین اجازه مرخصی یا به عبارتی پلاک گذر موقت تعلق میگیره ( البته به نسخه 2.4 و نه 3.3) و میتونید مسافرت رو با ماشین خودتون برید. در کل هزینه های این ماشین در 4 سال اول نسبت به سایرین کمتره و به اصطلاح دردسر کمتری دارید

      بنده شخصا اگه با هزینه مشکلی نداشته باشم انتخابم قطعا “کرایسلر” خواهد بود.
      این مطالب رو طی تجربه ای که در منطقه آزاد داشتم بیان کردم . امیدوارم کمک کرده باشم. با عرض پوزش از اساتید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. پویان

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (27 ديدگاه)

      احتمالا شما منطقه آزاد زندگی میکنی. قیمت این سه ماشین هم در یه رنجه تقریبا. یه کامارو بخر و یکم از این دنیا لذت ببر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. نوید جهرمی

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      ادریس همه چیو کامل بیان کرد.
      اول ببینید از ماشینتون چی میخواین.
      از بین 3 گزینه ای که گفتین انتخاب بنده هم کرایسلره . چون راحتی رانندگی برام اولویت خیلی مهمیه. مناسب جاده و گشت و گذاره. برای استفاده ی روزمره مناسب تره.انتظاراتم رو براورده میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. محمود

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (44 ديدگاه)

    رنو کولیوس موجود در ایران با شاسی موتور وگیربکس نیسان قشقایی در بازار ایران موجود است.با ترمز وفرمان فوق العاده رنو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Archi KHAN

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    طرح جلو پنجره اسپورتیج خیلی خنگ شده !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حسین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    قشقایی خیلی بهتر از اسپورتیج هستش
    البته اسپورتیج هم پیشرفت خوبی داشته ولی هیچ وقت کیا نیسان نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. parham

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    جدا از تعصب خودم که به شخصه طرفداره ماشین های ژاپنی هستم ولی از اسپرتج خیلی خوشم اومده
    به نظرم هیوندا و کیا با سبک طراحیشون خودروهای زیبا تری رو با قیمت مناسب به دست مصرف کننده میرسونند همونطور که اشاره شد از سطح امکانات بالایی هم برخوردار هستند.و در کل به سود کم قانع تر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام طیبی

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ژاپن باهات موافقم ولی کره فعلا راه درازی درپیش داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. محمدرضا

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    اگه بخام بدون تعصب به نام نیسان و سابقه ی خوبش نظر بدم کیا پیشرفت خوبی داشته البته من هم مثل بقیه نمای جلوی اسپورتیج را اصلا نمیپسندم و البته پیشرانه بنظر ضعیفی داره . باز هم باید صبر کرد و در عمل اسپورتیج جدید را محک زد . اما نیسان کلا برند قابل اعتمادیه و شکی در سوار مطمئن و نرم باقی نمیذاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حسين

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    Nissan

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. sina

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بنظر من نیسان از همه ماشینای اسیایی بهتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. USA & JAPAN

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (216 ديدگاه)

    صد در صد و بدون شک نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. sunmartin

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    نیسان از برترین خودرهای ژاپنی هست و من علیرقم علاقه وافر به کیا نیسان در این ازمون برتر میبینم اما کیا اگه قدری بیشتر بروی انجین هاش کارکنه رقیبی قدر برای ژاپنی های نامداری چون نیسان و هوندا و تویوتا میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Hossein

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    به نظر من نیسان قشقایی خیلی طراحی قشنگ تری داره. و در کل ماشین با اصالت و با کیفیت تری نسبت به کیا اسپورتیج هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ali

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    اینقدر برخی (جند نفری) کره ای کره ای کردند دیگه حالمون از خودروهای کره ای به هم میخوره
    از کره و محصولات بنجولش که با بزک کردن وو با طرفداری برخی غیر قابل تحمل شده
    هیج حرفی هم جلوی رقبا ندارن که بزنن، فقط قیمت پایینشون با آپشن های دوروزه فروششون رو بالا برده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. احسان

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    باسه من نرمی وکیفیت مهم تر از زیبایی هست،پس نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. رضا

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حس رانندگی با قشقایی مثل هل دادن چرخ دستی تو فروشگاه میمونه جعبه دنده cvt اجازه نمیده دور موتور بالا بره توسبقت هم نمیتونه خوب معکوس بکشه کیفیت متریال داخلی هم تفاوت چندانی با اسپورتیج نداره به نظر من با اوتوبوس شرکت واحد مقایسش کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. parham

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (111 ديدگاه)

      یعنی حرفی زدید که سس مایونز به شما بخندد.
      استدلال شما کاملا از روی تعصب هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. erfan

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (237 ديدگاه)

    قشقایی حرف نداره. تو عکس کیفیتش مشخصِ نیازی به گفتن نیست.
    فقط ژاپن و آلمان همین❤️?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امیرحسین

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    ما چه گناهی کردیم ک تو ایران ب دنیا اومدیم؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. shayan

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    به نظرم نسل قبلی اسپورتیج خیلی قشنگ تره ولی جدیدش هیچ حرفی واسه گفتن نداره و نیسان خیلی بهتره
    من خودم اسپورتیج 2014 دارم خیلیم راضیم :) فقط یکم خشکه همین
    جلو توسان و سانتافه هم کم نیاورده موتورش هم عالیه ولی تا حالا با قشقایی ننداختم ببینم چن مرده س!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. حمید حسینی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نیسان بی شک سرتره .. فقط !!!
    نمایندگی نداره و اگه یه وقت به قطعه نیاز پیدا کنید بیچاره اید
    رفیقم نیسان جوک داره .. فن ماشین زغالش خراب شد .. گفتن یک ماه باید صبر کنی از دوبی برسه اونم به قیمت 1.300.000 تومن
    این قسمت از کار دل ادمو واسه خرید نیسان میلرزونه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا