کیا

نسخه جذاب‌تر کیا سراتو 2019 در راه است؟!

درحالی‌که خریداران اروپایی می‌توانند کیا پرو سید GT را با قدرت ۲۰۰ اسب بخاری خریدار کنند اما در آمریکا نسخه پرفورمنس سراتو/فورته موجود نیست. اسپورت ترین خودروی پایه‌ی کیا که آمریکایی‌ها می‌توانند بخرند سول توربو یا هیوندای الانترا اسپورت است.


اما اگر اخبار جدیدی که منتشر شده‌اند صحیح باشند، نهایتاً کیا می‌تواند نسخه پرفورمنس سراتو/فورته را در آمریکا عرضه کند. مدیر تولید کیا سراتو در خلال مصاحبه با موتور ترند گفته که احتمال تولید نسخه جذاب‌تر از این خودرو وجود دارد. هنوز مشخص نیست که مدل جذاب‌تر از سراتو چه چیزی می‌تواند باشد.


این مدیر گفته است:

کار ما با سراتو تمام نشده بنابراین می‌توانیم محصولات جذاب‌تری را تولید کنیم. ما در آینده محصولات جذاب‌تری خواهیم داشت اما در این لحظه نمی‌توانم اطلاعات بیشتری ارائه کنم. سال‌های آینده کاملاً جذاب خواهند بود. منظورم این است که باید منتظر آینده بود.

این اخبار اندکی پس از آنکه نسل جدید سراتو در دیترویت ۲۰۱۸ معرفی شد منتشر شده‌اند. هنوز مشخص نیست که منظور کیا از مدل جذاب‌تر چیست اما با توجه به اینکه پلتفرم سراتو با الانترا، i30 و سید یکسان است بنابراین احتمالاً تولید نسخه پرفورمنس این خودرو نیز وجود دارد.


برای الآن باید با سراتو استاندارد سر کرد. این سدان جدید که برای اولین بار در دیترویت دیده شد از شاخصه‌های طراحی نوینی سود برده و پیشرانه ۲ لیتری آن قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۸ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس CVT متصل می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. فريد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (507 ديدگاه)

    توش شبیه ائودیه یا من اینطوری میبینم؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      خیلی خوشکله ولی مشخصه هم بیرون هم داخلش تاثیر گرفته از ارباب حلقه هاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amin

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      هم داخل هم بیرون شبیه آئودی است
      اما خب خوبه،الان دیگه خیلی از کمپانی از یکدیگر الهام میگیرند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sunmartin

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    سراتو عالیه هندلینگ و کیفیت قابل قبولی داره طراحیش عالی و نقصی توش نیس ی طراحی بی نقص توسط پیتر شرایر چیدمان داخلی هم خوب از کار دراومده طراح آئودی و سری r و مدل مشهور tt و آئودی a4 جناب شرایر الان از سال 2010 در شرکت کیا هیوندا سکاندار طراحی است بهمراه جناب جی جی یکی از بهترین و مشهورترین طراحان اسپرت کارها سراتو از سال 2010 با تولید td و سپس yd و ydm و اکنون که بسیار شبیه خورروی نامی کیا استینگر شده طرفدا ن زیادی در اروپا و آمریکا کسب کرده
    طراحی نسل سوم واقعا دوستدارم و امیدوارم کیا مدل قویتر با توان 200 اسب اتمسفریک عرضه کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (3045 ديدگاه)

      مدل 200 اسبی در نسخه هاچبک وجود داره. آیا در سدان هم میاد مثل النترا اسپرت؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امیر رضا

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    کیا باید نو آوری هایی که در طراحی یکی از ماشین هاش(استینگر)به کار میبره به همه ی ماشین هاش انتقال بده و حتی اونارو زیبا تر طراحی کنه…
    مثل لکسوس و رنو!
    اگه طراحی هاش به سمت دو تا عکس اول بره واقعا فوق العاده میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    یکی از دوستان یدونه سراتوی مونتاژ مدل 94 خرید حدود 4 میلیون خرج کرد از شیفتر دنده بگیر تا آیینه تاشوی برقی روش نصب کرد، تنها چیزی که کم داشت صندلی برقی بود. وقتی این آپشنها را نصب کرد تازه شد شبیه ماشین خارجی، ولی خداییش نسبت به پولی که داده بود ماشینی خوبی گیرش اومد، چون با قیمت خوبی خریدش، چندباری باهاش رانندگی کردم، موتورش سرحال بود و تعویض دنده هاش با شیفتر خیلی خوب بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا