کیا

پیش‌نمایش نسل جدید سدان پرچم‌دار کیا K900

کیا استینگر در چند هفته اخیر اکثر اخبار سدان های این خودروساز را به خود اختصاص داده است. وقتی که بحث محصولات لوکس‌تر می‌شود جنسیس بی‌شک خبرسازتر خواهد بود؛ اما کیا هم در حال کار روی سدان پرچم‌دار لوکس خود بوده و این اولین نشانه از تولد چنین خودرویی می‌باشد.


نسل جدید K900 قول داده طراحی بدنه رضایت‌بخش‌تری ارائه کند. طراحان کیا و در آمریکا و کره جنوبی کار طراحی این خودرو را انجام داده‌اند.

کیا K900 جدید همچنین دارای کابینی لوکس‌تر به همراه جدیدترین تکنولوژی‌های ایمنی و پرفورمنس مناسب بوده تا راننده اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای را پشت فرمان داشته باشد. اگر این خودرو نشانه‌هایی از استینگر جدید را داشته باشد قطعاً ادعاهای کیا پر بیراه نخواهد بود.


سدان پرچم‌دار کیا که در وطن خود با نام K9 و در برخی بازارهای دیگر با نام کوریس شناخته می‌شود در سال ۲۰۱۲ معرفی شده و بر پایه همان پلتفرم قبلی هیوندای جنسیس و اکوئوس بنا شده بود بنابراین اگر ببینیم K900 جدید از معماری اصلاح شده سدان های جدید جنسیس و استینگر استفاده کند سورپرایز نخواهیم شد.


هنوز حرفی درباره قوای محرکه K900 جدید زده نشده اما کاملاً انتظار داریم پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر لامبادای بکار رفته در K900 کنونی و جنسیس G80 و G90 را دوباره زیر کاپوت ببینیم.

2017 K900
۲۰۱۷ K900
کیا در بیانیه‌ای کوتاه گفته که سدان جدیدش اواخر سال جاری معرفی می‌شود اما از سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۸ وارد نمایندگی‌ها خواهد شد بنابراین احتمال پرده‌برداری از آن در نمایشگاه ژنو یا نیویورک وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Bilbo

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    لامصب چه پروفایل جانبی محشری داره، کاش تو بقیه جوانب هم همینطوری باشه، یه جورایی حس میکنم کیا داره شخصیت یه خودروساز تاپ رو پیدا می کنه و بنظرم بعید نیست روزی که بتونه جا پای بزرگان بذاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. تیاگو

      ۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (99 ديدگاه)

      آخه چراغ های عقبی بنز چه گناهی دارند
      توی جنسیس G70هم از چراغ عقب بنز کپی کردند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حامد

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    بنظر من کیا باید پرچمدار لوکس خودشو با یه موتور ۲ لیتری توربو که ۲۷۵ اسب(همون موتور i30n)داشته بشه هم عرضه کنه و غیر از موتور۳.۳ توربو و ۵.۰ تنفس طبیعی یه موتور هشت سیلندر توربو هم عرضه کنه شتاب ۴ ثانیه ای داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهران

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    جالبه پشتش مثل مرسدس شده یا حداقلش اینه که شبیه چراغ های عقب بنز شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامتین

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3048 ديدگاه)

    بنظرم اصلا گیرا نیست. تعجب میکنم از حرف بعضی دوستان … تا وقتی استینگر هست، اصلا به چیز دیگری فکر نکن برادر. استینگر مجوز ورود به کشور را هم گرفته با موتور 2لیتری 255 اسبی و دیفرانسیل عقب و نسخه 4چرخ هم میتونه با توجه به قیمت زیر 40تا بیاد ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. کیوان

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (166 ديدگاه)

    کیا روز بروز داره پیشرفت میکنه حالا با پرچم دار لوکس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا