کیا

کیان، دستیار مجازی جدید کیا!

به تازگی کیا دستیار مجازی خود که بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده را معرفی کرده است. این سیستم می‌تواند تجربه خرید آنلاین بهتری را ارائه نماید.


کیا در صفحه مسنجر فیس بوک کیا حاضر بوده و بنا به گفته این خودروساز کره‌ای به وب‌سایت شرکت نیز راه خواهد یافت و عملکرد ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را خواهد داشت.


کیان بسیار شبیه NiroBot بوده اما از آن بهتر است. کیان به خریداران اجازه خواهد داد تا همه‌چیز را از جمله قیمت، اقساط تخمینی، پیشنهاد‌های ویژه، مقایسه‌های خودرویی، تصاویر و ویدئوها، موجودی انبار خودرو و حتی نمایندگی‌های نزدیک جست‌وجو کنند.

زمانی که سؤالات خریدار از کیا تمام شد، توانایی پردازش زبان طبیعی این سیستم باعث خواهد شد احساس گفت‌وگوی عادی با یک انسان به او دست دهد.

معاون بازاریابی کیا می‌گوید:

در دنیای دیجیتالی که همه‌چیز تغییر می‌کند، کیان برای فهم نیازهای شخصی خریداران برنامه ریزی شده و پاسخ‌های فوری و خلاقانه‌ای به آن‌ها می‌دهد. خریداران و مالکان محصولات کیا می‌تواند در زمان‌های دلخواه با کیان چت کرده و نقطه‌ضعف‌هایی که معمولاً در پیام‌رسان‌های معمولی وجود دارد در کیان دیده نمی‌شود.

بنا به گفته CarLabs که در تولید این دستیار هوش مصنوعی کمک حال کیا بوده، کیان می‌توان به سؤالاتی شبیه به نمونه‌های زیر پاسخ دهد:

شاسی‌بلندی را نشان من بده که در هر شهر مصرف سوخت ۸ لیتری دارد.

موجودی کنونی نمایندگی نزدیک کیا را به من نشان بده.

آیا کیا کادنزا ۲۰۱۷ قدرت بیشتری نسبت به آکورا TLX 2017 دارد؟

بهای پایه کیا فورته چقدر است؟

خودروهایی از کیا را به من نشان بده که هفت نفره هستند.

مصرف سوخت کیا اپتیما هیبرید چقدر است؟

مدیرعامل CarLabs ادامه می‌دهد:

به همان اندازه که خریداران از این سیستم استفاده می‌کنند، کیان فرم سؤالات را یاد گرفته و پاسخ‌های ویژه‌تر و هوشمندانه‌تری را ارائه می‌کند. دسترسی داشتن به این میزان از داده‌های خرید یک ابزار قدرتمند برای فهم نیازهای مشتریان نسبت به روش‌های قبلی است.

این هم یک نمونه از شوخی با کیان:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. جهانگیر رومی

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (147 ديدگاه)

    این شوخی رو یکی ترجمه کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sunmartin

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    باز کیا یه ابداع خااقانه معرفی کرد و چه نام خوبی براش انتخاب کرده واقعا خودروهای شرکت کیا بر اساس علاقه مشتری ساخته شده من بعنوان یکی از مشتریان دائمی کیا از محصولات این خودروساز 100 درصد راضیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Wrx

    ۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    عالی بود
    همیشه شرکت کیا رو بهتر از هیوندای میدونم البته نظر شخصیمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جنوب

      ۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (315 ديدگاه)

      منم هیوندای دارم .اما میفروشم همین روزا و کیا میخرم.همین احساسو نسبت به کیا دارم. شایدم اشتباه کنم چون هردو یه روح هستن در دو جسم

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا