کیا

خبرهای ضدونقیض از تولید کیا استونیک الکتریکی

با آماده شدن سول الکتریکی و فروش نیرو الکتریکی در سال آینده، کیا می‌تواند سبد محصولات الکتریکی خود را با عرضه استونیک الکتریکی بیش از پیش گسترش دهد.


هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما اتو اکسپرس گزارش داده که این خودروساز کره‌ای در حال حاضر امکان تولید چنین مدلی را بررسی می‌کند و باور بر این است که استونیک الکتریکی تا پایان دهه میلادی جاری وارد بازار خواهد شد.


پیش از معرفی استونیک کاملاً الکتریکی شاید دیگر نسخه الکتریکی شده از این خودرو را مشاهده کنیم. این مدل می‌تواند از تکنولوژی هیبریدی ملایم بهره ببرد. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم استارت/استاپ، سیستم تهویه مطبوع و افزایش پاسخ پدال گاز اشاره کرد. معاون مدیر بازاریابی کیا در اروپا گفته که این برند به دنبال تکنولوژی هیبریدی ملایم برای استونیک است.


کیا در عین حال بر عرضه نسخه‌های عادی استونیک نیز تمرکز کرده است. اولین نمونه‌های این خودرو از ۲۳ اکتبر و با بهای آغازین ۱۶۲۹۵ پوند وارد بازار بریتانیا خواهد شد. استونیک بدین ترتیب ۱۴۱۵ پوند گران‌تر از نسخه پایه نیسان جوک خواهد بود.


برخی از تجهیزات استاندارد کیا استونیک عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، آینه‌های جانبی برقی و گرم شونده، حسگرهای پارک عقب و رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. sunmartin

    ۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    کیا موتورز داره با روند جهانی پیش میره تا زمانیکه تمام خودروها الکتریکی بشن کیا موتورز هم نمیخواد از تکنولوژی وابسطه به خودروهای کوچک کاربردی عقب بمونه پس مثل هیوندای کونا این مدل معرفی کرده که اتفاقا طراحیش منطقی تره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا