کیا

معرفی کیا استونیک میکس و پیکانتو ویو سفارشی

کیا دو نسخه‌ی سفارشی از کراس اوور استونیک و خودروی شهری پیکانتو را در بریتانیا معرفی کرده است. این دو خودرو به ترتیب میکس و ویو نام دارند.


استونیک میکس که بهای پایه‌ی ۱۸۲۰۰ پوندی دارد با رنگ بدنه‌ی سفید و سقف نارنجی عرضه می‌شود. این خودرو در کابین نیز از عناصر نارنجی‌رنگ، پوشش پارچه‌ای مشکی و پوشش چرم خاکستری به همراه تریم مخصوص بهره می‌برد.

دیلایت های LED، چراغ‌های عقب LED، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع، دوربین دنده‌عقب، شیشه‌های عقب تیره، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی، رادیو DAB، اپل کارپلی و اندروید اتو و… به‌صورت استاندارد در این خودرو به چشم می‌خورند.

مشتریان در دل کیا استونیک میکس شاهد قرار گرفتن پیشرانه‌ی ۱ لیتری با قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۷۱ نیوتون متری خواهند بود. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همراه شده اما با پرداخت هزار پوند اضافی می‌توان گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه را نیز سفارش داد.


اما کیا پیکانتو ویو قیمت پایه‌ی ۱۱۸۹۵ پوندی دارد. این خودرو از رنگ بدنه‌ی آبی بهره برده و کابین نیز دارای پوشش چرم و پارچه می‌باشد.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودروی شهری می‌توان به رینگ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی، شیشه‌های عقب تیره، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۷ اینچی، رادیو DAB، اپل کارپلی و اندروید اتو و شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. برخی عناصر سفیدرنگ، ساتین کروم و جعبه ذخیره‌ای با استراحت گاه دست کشویی از دیگر تغییرات این خودروی سفارشی می‌باشند.

کیا پیکانتو ویو با پیشرانه‌ی ۱ لیتری که خروجی ۶۶ اسبی و گشتاور ۹۶ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. این پیشرانه به یک گیربکس ۵ سرعته دستی کوپل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Car Lover

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (688 ديدگاه)

    ترجیح میدم یه ماشین خاص عادی داشته باشم تا یه عادی خاص …
    خو این که واضحه
    اما کلا چند عقل سالم پیدا میشه که پایه قشقاییو ول کنه اینو بخره
    حالا هر چقدرم خاص باشه که البته چیز مالیم نی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (5337 ديدگاه)

      منو یاد سیتروئن C3 میندازه، شما چطور؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mآsكvيch

      ۱۷ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (111 ديدگاه)

      شما آمریکا فن ها هی میگین کی فلان برند رو ول میکنه میره کره ای میخره و اخر هم تو امار فروش هر سال هیوندا کیا جزو پرفروش ترین گروه ها میشن و أمسال هم هیوندا کیا جزو معدود برندهایی شدن افزایش فروش داشتن ! تو همین کلاس جزو پرفروش ترین های اروپا هستن! عقل سالم هم موقعی مشخص میشه که طرف پولش رو داشته باشه و واقعا بخواد بخره و تحقیق کنه نه پشت نت بگه کی اینو میخره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حامد

    ۱۷ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام دوستان
    هرگز تا انسان یک ماشین رو از نزدیک نبینه نمیتونه درست قضاوت کنه .
    وقتی آدم به ترکیه یا دوبی سفر میکنه و خیلی از ماشینهائی که ما فقط عکس و تصویرش رو دیده ایم از نزدیک میبینه ، اول که میفهمه چقدر ما در ایران مظلوم و محروم داریم تاوان این ح ک و م ت را پس میدهیم و دوم اینکه وقتی ماشین ها رو از نزدیک ببینی اونوقت عظمت و زیبائی اون رو درک میکنید …یکی از دوستان در ترکیه ولووS90 و هوندا سیویک Rs
    رو از نزدیک دیده بود و خودش میگفت که نمیتونستم چشم ازشون بردارم و مبهوت زیبائی و عظمت طراحیشون شده بودم ….
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا