کیا

خدمت کیا استینگر در اداره پلیس استرالیا

نیروهای پلیس باید دید متفاوتی نسبت به دیگر افراد داشته باشند.

درحالی‌که اکثر ما موضوعات مختلف را به چشم یک سرگرمی و فرصت مناسب می‌بینیم پلیس خطرات احتمالی را در نظر می‌گیرد. این کار پلیس است و همین موضوع درباره سدان های پرفورمنس نیز صدق می‌کند.


درحالی‌که شهروندان یک شهر این خودروها را یک وسیله حمل‌ونقل هیجان‌انگیز می‌دانند شاید پلیس سدان های پرفورمنس را به چشم یک خودروی توانا برای خود ببینند. برای مثال می‌توان کیا استینگر جدید را نام برد.

با وجود چهار درب و طراحی دیفرانسیل عقب، استینگر اکثر موارد لازم برای تبدیل شدن به یک خودروی تعقیب و گریز خود را داراست. اداره پلیس کوئینزلند استرالیا این نکات را مدنظر داشته و قبلاً این سدان اسپورت کره‌ای را برای همین اهداف به خدمت گرفته است.


استینگری که در تصاویر مشاهده می‌کنید ظاهراً ارتقا یافته و در آن شاهد پوشش‌های بدنه مخصوص پلیس، چراغ‌های چشمک‌زن و تمامی تجهیزات موردنیاز یک خودروی پلیس هستیم.

استینگر پلیس در خدمت بزرگراه‌های پرسرعت استرالیا خواهد بود مخصوصاً اینکه هم‌اکنون هولدن کومودور و فورد فالکون ۸ سیلندر و دیفرانسیل عقب به گذشته تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۲۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    این یعنی افزایش اعتبار صنعت خودروسازی کره جنوبی در بازارهای جهانی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا