کیا

کیا ای-سول کارگو، یک بارکش کوچک برقی

کیا نسخه کارگو ای-سول را در هلند معرفی کرده است. این خودروی الکتریکی می‌خواهد به‌عنوان پلی تا رسیدن به نسل جدید خودروهای تجاری الکتریکی عمل کند.

کیا e-Soul کارگو با ابعاد جمع‌وجور می‌تواند برای انتقال بسته‌های کوچک و متوسط عمل کند. صندلی‌های عقب حذف شده‌اند اما درب‌های عقب در جای خود باقی مانده‌اند. به گفته کیا این ویژگی برای این است که خودرو را بتوان به آسانی به یک مدل سواری تبدیل نمود. کف قسمت بار به صورت صاف و فلزی طراحی شده و یک دریچه نیز برای دسترسی به کابل شارژ در زیران را میسر می‌سازد. بعلاوه یک قفسه فلزی نیز قسمت بار را از سرنشینان جدا می‌کند.

نیروبخش این خودرو یک باتری ۶۴ کیلووات ساعتی است که موتوری الکتریکی با قدرت ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و ۳۹۵ نیوتن‌متر را تغذیه می‌کند. این پیشرانه خودرو را قادر می‌سازد تا در ۷.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. شعاع حرکتی ای-سول کارگو هم با یک بار شارژ کامل باتری، تا ۴۵۲ کیلومتر خواهد بود.

همانند نسخه معمولی e-Soul، این خودروی بارکش هم به‌خوبی تجهیز شده است. سرنشینان از صندلی‌های چرمی و تهویه دار، فرمان گرم شونده و سیستم صوتی هارمن کاردون، کروز کنترل تطبیقی و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی سازگار با اندروید اتو و اپل کارپلی با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لذت خواهند برد.

فعلاً به نظر می‌رسد کیا e-Soul کارگو منحصر به بازار هلند باشد. قیمت این خودرو از ۳۹۰۷۷ یورو آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. meysam

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    اصل هدفشون خوب بوده ولی این اتاق بنظرتون انتخاب خوبی بوده؟
    من که میگم نه
    ولی پیمایش خوبی داره در حالی که مزدا و هوندا زیر 300 کیلومتر پیمایش دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا