کیا

کیا سید با جامه اروپایی تازه

پیش نمایش نسل آینده کیا سید (cee’d) نشان از خودرویی جذاب با سلیقه اروپایی دارد که قرار است در نمایشگاه ژنو معرفی شود. این ماشین در انواع هاچ بک سه و پنج در، چهار در سدان و کوپه دو در تولید خواهد شد. و در پلاتفرم با هیوندای i30 مشترک می باشد.
در اولین تصاویر منتشر شده از این خودرو،  رگه های طراحی محصولات جدید کیا را می بینیم که با چاشنی اسپورت، جذاب تر هم شده است. از جمله جلوپنجره مشبک و چراغهایی که کشیدگی و انحناهای تشدید شده ای یافته اند.

Kia cee'd
Kia cee'd

کیا سید  در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ به بازار خواهد آمد و جزئیاتی از مشخصات فنی آن در دست نیست اما یک موتور  ۱.۶ لیتری GDi توربو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار که با هیوندای ولوستر توربو و جنسیس کوپه مشترک می باشد از جمله قوای محرکه آن خواهد بود.

kia cee'd
kia cee'd

از نکات قابل توجه این خودرو گارانتی هفت ساله آن می باشد و این نشان می دهد کیفیت محصولات کیا که روزگاری پراید می ساخت چقدر دگرگون شده است.

kia cee'd
kia cee'd

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ايراني

    ۲۴ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام، لطفاً اگر کسی در مورداینکه چرا ما باید محصولات فاقد کیفیت رو با فیتمت های نجومی استفاده کنیم توضیح بده.؟ به امید اون روز که این محدویت ها برداشته بشه … مدیر سایت: لطفا یه نسخه از مطالب بالا رو اگه میشه برای به اطلاع مدیران خودرو سازی کشور بفرسین.. با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. .

      ۳ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست من همه شرکت های دنیا متناسب با بازار مورد هدفشون و نیاز اون بازار به عرضه و قیمت گذاری محصولاتشون می پردازند.وقتی مردم ما برای ثبت نام پراید با بیش از دو برابر قیمت واقعی صف می کشن چه انتظاری داری؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سید علیرضا

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    واقعا تورم بالا است ماشین 1 میلیونی را می دهند 10 میلیون این ماشین را تازه در پاریس دیدم و پیش پرداخت
    دادم قیمت ان 5الی9 هزار فرانک است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سجاد

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    مگه واحد پول فرانسه هنوز فرانک هست؟ منظورتون یورو بود؟ با این وجود قیمت این ماشین رقابتی هست و می ارزد. وگرنه در اروپا بازار نداشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمدتکخال

    ۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ماشینی اسپرت برای جوانان غیر ایرانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    هفت سال گارانتی!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا