کیا

معرفی کیا پیکانتو X-Line جدید

از امروز فروش نسخه جدید کیا پیکانتو با نام X-Line آغاز شده است. این خودرو از شاخصه‌های الهام گرفته از شاسی بلندها و همچنین پیشرانه بنزینی ۱.۲۵ لیتری بهره می‌برد.

کیا پیکانتو
بهای این خودرو از ۱۲۵۹۵ پوند آغاز شده و با این مبلغ به پیشرانه‌ای ۱.۲۵ لیتری متصل به گیربکس ۵ سرعته دستی دست می‌یابید اما برای سفارش گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک باید ۶۵۰ پوند اضافی پرداخت.

کیا پیکانتو
پیکانتو X-Line خودرویی طویل‌تر، پهن‌تر و قدبلندتر از دیگر نسخه‌های عادی بوده و دارای نمایی خشن و ارتفاع بیشتر از سطح زمین (حدود ۱۵ میلی‌متر) می‌باشد.

کیا پیکانتو
عناصر سبز لیمویی در جلوپنجره و اطراف مه شکن‌ها باعث می‌شود تریم X-Line متمایزتر باشد. همچنین پوشش‌های مشکی اطراف رکاب‌های جانبی و قوس چرخ‌ها نیز به این موضوع کمک کرده‌اند. دستگیره درب‌ها به رنگ بدنه بوده و در بخش عقب نیز شاهد دو خروجی اگزوز بوده و رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، آنتن بال کوسه‌ای و چراغ‌های LED نیز از دیگر مشخصات این خودروی شهری می‌باشند.

کیا پیکانتو

کیا پیکانتو

کیا پیکانتو
در داخل کابین نیز دوخت‌های سبز لیمویی روی غربیلک فرمان D شکل، اهرم تعویض دنده و استراحت گاه دست کار شده و از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی با رادیوی DAB، بلوتوث، اپل کارپلی و اندروید اتو، پوشش چرم، دستگیره درب داخلی کروم، پدال‌های فولادی ضدزنگ، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع خودکار و ورود بدون کلید اشاره کرد.

کیا پیکانتو

کیا پیکانتو
پیکانتو X-Line همچنین به‌صورت استاندارد از ترمز اضطراری خودکار بهره می‌برد.

کیا پیکانتو

کیا پیکانتو
پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۲۵ لیتری یاد شده قدرت ۸۳ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۲ نیوتون متری داشته و برای به‌کارگیری در نسل جدید این خودرو که سال پیش معرفی شد بازنگری وسیعی را تجربه کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. شهاب شورلت

    ۲۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    اینا بیارن ایران حتما می‌خوان حدود ۱۵۰ بفروشن

    زمانی که یه النترا را حدود ۱۹۵ هم دارن می‌فروشند
    اصن بعید نیستش که یه ماشین ارزان قیمتی مثله این را با این قیمت نجومی بفروشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Wrx

    ۲۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    یه ماشین خیلی مناسب برای شهرهای شلوغ ?با مصرف پایین و امکانات زیاد و قیمت مناسب ?
    درود بر کیا ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا