کیا

اولین تیزرها از کیا کادنزا فیس‌لیفت

کیا کادنزا ۲۰۱۷ برای اولین بار در مارس ۲۰۱۶ وارد بازار آمریکا شد و نسبت به نسل قبلی خود کاملا بهبود یافته بود. جادارتر، زیباتر و کم مصرف‌تر از همیشه عبارت‌هایی بود که درباره‌ی کادنزای جدید بکار برده می شد. حالا کره ای‌ها تصمیم گرفته اند تا نسخه‌ی تازه نفس این خودرو را عرضه کنند اما این رویداد برای اولین بار در وطن کادنزا رخ خواهد داد. به همین خاطر اولین تیزرها از کادنزا فیس لیفت منتشر شده اند.


این سدان شیک در کشور خود از نام K7 استفاده کرده و دومین نسل آن اواخر ژانویه ۲۰۱۶ وارد این بازار شده است. اولین اسکچ های طراحی و ویدئوی تیزری منتشر شده از نسخه فیس لیفت نشان از بهبودهای بصری مهم در این خودرو دارند. در نمای جلو شاهد جلوپنجره‌ای جدید و چراغ‌های نرمی هستیم که به جلوپنجره متصل هستند.


همین داستان در عقب هم برقرار است جایی که چراغ‌های بازنگری شده توسط نواری نورانی به یکدیگر متصل شده اند. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو و عقب کادنزا فیس لیفت از نوع LED هستند.


تصویری مبهم هم از کابین منتشر شده که خبر از تغییرات بزرگ در این بخش می‌دهد. در این بخش یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بکار رفته و ورودی‌های هوا نیز درست زیر صفحه‌نمایش نصب شده اند. کنسول مرکزی نیز بازنگری شده و دارای پانل کنترل سیستم تهویه مطبوع می‌باشد. همچنین تغییراتی را می‌توان در اطراف اهرم تعویض دنده دید.


کیا می‌گوید به زودی k7 فیس لیفت شده را معرفی خواهد کرد و احتمالا آن را به‌صورت کامل در اواخر ماه جاری میلادی خواهیم دید. انتظار می‌رود نسخه آمریکایی کادنزا هم اواخر سال جاری در این کشور معرفی گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    شیک وباوقار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Just bentley continental

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (539 ديدگاه)

    بنده خدا قشنگه ولی فروشش کمه نمی دونم چرا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سورنا

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      برند و برندسازی
      اکر الان دارن میرن سمت لوکس سازی دقیقا برای اینه که ذهنیت ساخته شده از هیوندا و کیا که خودروی اقتصادی و کیفیت پایین هستنو عوض کنن
      ولی نمیدونم چرا قیمتارو درست نمیکنن
      برای مثال میتونن قیمت کم بدن حتی ضرر کنن ولی محصول خوب بدن تا یه نوعی برندسازی و ساخت ذهنیت خوب بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. овsкиكMас

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (261 ديدگاه)

        مگه بقالیه که قیمت پایین بده تا ضرر کنه! کل علم اقتصاد رو زیر سوال بردی!
        وقتی با همین قیمت به اون چیزی که خواستن رسیدن چرا باید قیمت پایین بدن، جدا از انواع و أقسام جوایزی که گرفتن سال ٢٠١٨ بین ده برند پرفروش سال بیشترین افزایش فروش رو داشتن کیا و هیوندا.امسال هم باز تا اینجا با با افزایش فروش همراه بود فروششون
        شاید ذهنیت تو کیفیت پایین باشه ولی همونطور که جوایز و امار فروش نشون میدن نظر اونایی که توانایی خرید دارن و اونایی که کارشناسن عکسش هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Abbas

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    خیلی خیلی بیشتر از آزرا میپسندمش،هنوزم نسل قبلش جذابه وقتی از نزدیک میبینمش،فقط حیف که فروشش کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    اینه
    این همون طرحیه که کیا و کره ایها بِهِش نیاز دارند .

    زیبا ، شیک ، خَشِن

    وقتی میگم کُره و بخصوص هیوندای و جدیداً کیا ، داره رو به تُفول حرکت میکنه ، یعنی آزرا ، سونوتا ، سانتافه ، اسپورتیج ، الانترا ، در نسل جدید به باد فنا رفتن از هر لحاظ ، اما وقتی این رندر زیبا را از کدنزا میبینم لذت میبرم و چه بَسا اُمیدوار به بازگشت شکوهنمدی که در سالهای ۲۰۰۷ شروع و در مدلهای ۲۰۱۵ به اتمام رساندند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      راستی اِنگاری ، رندرهای اپتیما ۲۰۲۰ اومده بیرون ، زیاد دلخوش نباشین که انگار هرچی در کامنت بالا گفتم اشتباه بوده و مثل اینکه واقعاً کره ایها تیشه برداشتن و دارند میزنند به ریشه خودشون .

      امروز در روزنامه(( هفت صبح ))دیدم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدي

        ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (69 ديدگاه)

        دقیقا بر عکس چیزی که شما می فرمایید اتفاق افتاده – هیوندا و کیا هر سال نسبت به سال قبل در رده های کیفی و کمی بالاتر قرار می گیرن . تا جایی که برخی از مدل های تولید شده مستقیما با خودرو های ژاپنی و اروپایی رقابت بسیار نزدیک دارند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. овsкиكMас

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (261 ديدگاه)

      داداچ یه طوری میگی تیشه ورداشتن بزنن به ریشه خودشون که انگار اونا با این هدف ماشین میسازن که تو خوشت بیاد یا نیاد? مثلا همون سانتافه و اسپورتیج و ازرایی که گفتی نسل جدیدشون افزایش فروش داشت! سأنتافه که دیگ ترکوند از بودن جزو بهترین کابین ها تا ایمن ترین ماشین کلاس خودش و کاندید بهترین ماشین سال
      من شک دارم کسی که اینارو دیگه حتی تو خیابون هم نمیتونه ببینه اگه خوشش نیاد ازشون بشه ریشه به تیشه هیوندا کیا :)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. سورنا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    کیا یه سرو گردن بالاتر از هیوندای هست طراحیاش حرف نداره من که هنوز تو کف استینگر موندم کلی برنامه چیده بودم اومد ایران …
    هعی دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهدی

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (550 ديدگاه)

    الانه که گاز بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمدرضا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فروش همیشه با کیفیت رابطه مستقیم نداره.خیلی وقتا یه ماشین متوسط با گارانتی خوب و نمایندگی های خوب و قابلیت پرداخت قسطی بهتر ممکنه از یه ماشین بهتر،بیش تر بفروشه خیلی هم طبیعی هستش با توجه به بازار اونا.اون جا ماشین خریدن مثل اینجا نیست که مثلا دوتا ماشین تو رنج 100-90 میلیون باشه مقایسه کنی ببینی کدوم بهتره.اون جا متغیرات بسیار بیش تره و دلیل اینکه مثلا Veloster N به احتمال بالا بسیار موفق ظاهر میشه ولی جنسیس G70 نه چندان موفق بوده با وجود کیفیت بسیار خوبش،همین متغیراتِ دیگست که متاسفانه اصلا ما باهاش برخورد نداشتیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا