گروه بهمنمزدا

وانت مزدا

وانت مزدا خودروییست قدیمی که در دو نوع تک و دو کابین در کشورمان توسط گروه بهمن مونتاژ می شود.

MAZDA-2c

HTML clipboard

مشخصات فنی وانت مزدا تک کابین و دو کابین 
دو کابین B2000i
تک کابین B2000i
کد مدل
ابعاد و اندازه
۴۸۲۰mm
۴۸۲۰mm
طول
۱۶۲۰mm
۱۶۲۰mm
عرض
۱۵۶۰mm
۱۵۶۰mm
ارتفاع
۲۸۶۵mm
۲۸۶۵mm
فاصله محور چرخهای جلو و عقب
۱۳۰۰
۱۳۰۰
فاصله چرخهای جلو
۱۳۰۰
۱۳۰۰
فاصله چرخهای عقب
۱۳۳۰kg
۱۲۵۰kg
وزن خودرو بدون بار و سرنشین
۲۲۳۰kg
۲۴۰۰kg
حداکثر وزن خودرو با بار و سرنشین
۴
۲
ظرفیت سرنشین
۶۰۰kg
۱۰۰۰kg
ظرفیت بار
۱۴۳۵mm
۱۴۳۵mm
عرض اتاق بار
۱۵۱۵mm
۲۱۹۰mm
طول اتاق بار
۴۱۰mm
۴۱۰mm
ارتفاع اتاق بار
موتور
خطی-چهار سیلندر-تک میل بادامکی
خطی-چهار سیلندر-تک میل بادامکی
نوع
۱۹۹۸cc
۱۹۹۸cc
حجم موتور 
۸.۶:۱
۸.۶:۱
نسبت تراکم
۹۵ps@5000rpm
۹۵ps@5000rpm
حداکثر توان 
۱۵۱N.m@2500rpm
۱۵۱N.m@2500rpm
حداکثر گشتاور 
سیستم سوخت رسانی
انژکتوری
انژکتوری
نوع
بنزین بدون سرب اکتان
بنزین بدون سرب اکتان
نوع سوخت
۶۶
۶۶
ظرفیت باک (لیتر)
سیسستم انتقال قدرت
پنج دنده - معمولی
پنج دنده - معمولی
نوع
۴.۴۵۱
۴.۴۵۱
نسبت دنده اول
۲.۶۸۶
۲.۶۸۶
نسبت دنده دوم
۱.۵۸۹
۱.۵۸۹
نسبت دنده سوم
۱
۱
نسبت دنده چهارم
۰.۸۷۴
۰.۸۷۴
نسبت دنده پنجم
۴.۲۹۲
۴.۲۹۲
نسبت دنده عقب
۴.۸۷۵
۴.۸۷۵
نسبت دنده نهایی (دیفرانسیل)
تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی
تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی
نوع کلاچ
ترمز
دیسکی
دیسکی
ترمز جلو
کفشکی
کفشکی
ترمز عقب
مکانیکی-روی چرخهای عقب
مکانیکی-روی چرخهای عقب
ترمز دستی
شاسی و سیستم تعلیق
نردبانی
نردبانی
شاسی 
جناقی-فنرلول
جناقی-فنرلول
تعلیق جلو
فنر تخت
فنر تخت
تعلیق عقب
تایر
۶.۵۰-۱۴
۶.۵۰-۱۴
تایرهای جلو و عقب
۴.۵j-14
۴.۵j-14
رینگ 
مشخصات ویژه 
سیستم تهویه مطبوع
دوگانه سوز(CNG)

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۹۰ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان لطفا بگین …من یه تک کابین نود وسه دارم نقرابی .صبح ها بد روشن میشه ووقتی روشن میشه یه صدای خیلی ضعیف موتورش داره.مثل صدای فیلر هستش.به نظر شما چطوری حلش کنم.برم فیلر بزنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مظاهر

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام روغن بهران نیمه سنیتیک بریزی حل میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اینا فیلر اتوماتن.فیلر نمیخوان که.روغنت رو عوض کن

      موافقم 0
      مخالفم 2
    3. agriculture

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      سیستم تنظیم سوپاپ موتور وانت مزدا بصورت هیدرولیکی اتومات می باشد به غیر از روغن توتال روغن دیگری استفاده نکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مصطفی۲۰۰۰

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ممگنه از فیلتر روغن یا خود روغن باشد حتما فیلتر روغن مزدا ۲۰۰۰ نصب کنید حتما روغن نیمه سنتتیک استفاده کنید

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Hossein messbahi

    ۲۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من که تا حالا از هر کس که مزدا 2000 داشته پرسیدم چطور ماشینیه همشون گفتن ار سمند وپژو
    و خیلی از ماشینهای اینچنینی بهتره میخوام یکی دو کابینشو بخرم

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان من یه مزدای 87 دو کابین دارم که خیلی ازش راضیم چون قدرت و شتاب بالایی داره و اصلا تو کل انداختن کم نمیاره . درضمن من اوایل از ترمزاش ناراضی بودم بعدا وقتی خوب روش بررسی کردم دیدم که موقع ترمز گرفتن ترمزای عقب دیر فعال میشن منم چون مهندسی مکانیک خودرو خونده بودم خودم دست بکار شدم دیدم توی مدار ترمز عقب یه فشار شکن دقیقا بعد از سه راهی لوله های ترمز عقب وجود داره که من داخلشو خالی کردم و یه شیر کنترل فشار روغن هم کنار شاسی سمت راننده کنار چرخ عقب وجود داره که هرچی ماشین بار بیشتری داشته باشه اجازه میده که روغن بیشتری عبور کنه منم اون شیرو از مسیر حذف کردم الان چون فشار روغن مدار ترمز عقب بالا رفته ترمزاش قوی شدن گفتم که بچه ها حتما امتحانش کنید در ضمن من یه کار دیگه هم کردم اونم اینک سیستم ترمزای عقب رو از دوبلکس دوبل به سیستم سرو تغییر دادم . این روش برای کسایی که ترمزاشون معمولیه و ای بی اس نداره و اگه فقط فشار مدار روغن ترمز چرخ های عقب رو بالا ببرن کفایت میکنه من توی فصل بهار و تابستون از فیلتر هوای اسپرت استفاده میکنم که این کار شتاب ماشین رو بیشترم میکنه و بهتره از شمع های دو پلاتین هم استفاده کنید با این ترفند تو شتابگیری صدای غرش موتور فوق العاده زیباست و چشم همه رو به خودش میدوزه امیدوارم که استفاده برده باشین عشق من فقط مزدا….

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. تورج

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5 ديدگاه)

      حسین آقا ممنون از نظرت داداش مدل نودوشش هاش چطورن شدیدا ب راهنماییت نیاز دارم ؟🙏

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. حسین

    ۱۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان.بچه ها من یه مشکلی دارم ببینید سر در میارید ازش.ماشینم مزدا2000 مدل 91 دوگانه کارخانه.وقتی که تو حرکت بهش معکوس میدم برای شتاب گیری کورس گذاشتن یا وقتی تا آخرین سرعت هر دنده سرعتمو پر میکنم.بعدش ماشینم دیگه بد کارمیکنه . آشغال میاد سر صافی های انژکتورام و باید 4تا صافی انژکتورامو عوض کنم.هربارم 50 تومن هزینشه.
    باکو باز کردم پرآشغال بود شستمو تمیزکردم. صافی بنزینمم عوض کردم اما هنوز نمیدونم از کجاآشغال میاد سر صافی انژکتورام.لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. amoo mori

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هاهاهاها…خیلی جالبه.من مزدا2000مدل89دارم.شتابش خوبه البته نه واسه کورس گذاشتن.برادرمن:مزدا ضریب دنده هاش پایینه یعنی توی100مترباید3تادنده عوض کنی اونوقت شما چطوری با405 کل انداختی؟درکل ماشین خوبیه من تهران زندگیمیکنم ماشین زیرپامه و حاضرم نیستم بجاش مثلا پرشیا سوارشم اما چندتا ایراد داره اول فرمون مزدا180درجه است یعنی اگه یه جابخوای سروته کنی دهنتو…میکنه دوم ترمزخطرناکی داره که چندبارتاحالامنوبه…داده

    موافقم 5
    مخالفم 4
    1. سعید

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا حرف منو زدی مام یه 89 داریم نمیدونم اینا ماکسیما سوار میشن یا مزدا اینایی که این اقا گفته درسته واقعا نه این کورس با پرشیا و پارس

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. محمدرضا

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداشای عزیز اخرین مدل موتور ژاپنیش چه مدلی میشه؟ راست میگن اخرین مدلش 93 هستش؟

      موافقم 2
      مخالفم 0
  6. مجید

    ۲۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من یه مزدا 84 دارم میخام گاز مایع (lpg) روش ببندم چیکار کنم که سنسور هواکش نسوزه؟
    ممنون میشم اگه کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. ali

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز راهی نداره تا سری 86 که جای سنسور مپو جابجا کردن امکان گازی کردن نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. تورج

        ۳۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5 ديدگاه)

        علی اقا مدا نودوشش هاشم ژاپنیه یا چی؟؟؟🙏🙏

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. شهاب

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام به همه دوستان درموردگازسوزکردن مزداونسوختن سنسورهواکش مزدامن خودم یک راه حل براش پیداکردم که به هراوستایی می گفتم نمی دونست چکارکنه وسط خرطومی لوله هواکش یک جداکننده داره که باید یک شیریکطرفه داخل اون بزاری که فقط هواازسمت هواکش به طرف سیلندربیادنه بالعکس واون شیر رو هم اگه خواستین می گم چطوردرست میشه

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. یاسر

        ۲۰ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        چطور درست میشه کرد اون شیریک طرفه را

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. سلام

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بچه ها لامپ هالوژن میخام بندازم رو مزدام
    لامپ 100/100بهتره یا 140/100؟
    اصلا 140/100 داریم.وجود داره؟لطفا جواب بدین

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. حامد

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا ما می خوایم یکیش رو بگیریم
    ولی توا رزشیابی کیفی خودروهای ساخت داخل در شهریورماه زده بود ترمز جز بدترین ترمز هاست

    حالا می خواستم ببینم کسانی که این ماشین رو دارن واقعا ترمزش چطوره ؟ نسبت به پراید و 405 و …

    ؟

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. mohamad amin

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام برای نگه داشتن عادی خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. hamed

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا ما یه دو کابینش گرفتیم مدل 95 اونقدری که تعریفش می کنن خوب نیست
    از لحاظ موتور و گیربکس عالیه ولی فقط دیفرانسیلش می خونه
    کولرش هم خوبه
    سواریشم خوبه
    فرمونش ثابته , نمی شه تنظیمش کرد – خلاصیش هم زیاده
    ترمزش بدک نیست ولی پدالش پایین می گیره
    دنده هاش خیلی سنگینه به طوری که بیشتر اوقات با دنده دو حرکت می کنم
    یه بار هم یه تن بار زدیم عقب ماشین نشست زمین اصلا نمیشد باهاش بیشتر از 50 بیای چون کله ماشین بالا بود

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      مدلای جدید اصلا تعریف ندارن.ما یه دوکابین مدل 88 داریم،بیا سوار شو،اگه راضی شدی ازش بیای پایین!درضمن یه تن بار زدی همین میشه دیگه!چون فنراش نسبت به تک کابین نرم تره و باید کمتر بار بزنی

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. تورج

        ۳۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (5 ديدگاه)

        اقا جواد ی نودوشش رو دیدم ینی نخرم؟؟؟آیا فرق داره با مدلای دیگه یا چی مممونم

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. اتابک

      ۳ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام. دو کابین بیشتر سواریش خوبه تا باریش. باید باری که میزنی کاملا ته اتاق بار بزنی وگرنه تو فرمون گرفتن و ترمز دچار مشکل میشی. در مورد تعویض دنده هم کلا نیسان و مزدا و تویوتا ها رو وقتی روش بار نداره باید با دنده ۲ شروع به حرکت کنی

      موافقم 3
      مخالفم 0
  10. مصطفی

    ۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیز من یک مدل89تک خریدم اصلا نیسان در مقابل مزدا قابل مقایسه نیست.تو سربالایی شتابش عالیه.فقط ترمزش ضعیفه.بعد یه سوال اینکه داخلش روغن ریختم فیلرش صداش درومد که دلیلشو نمیدونم!اگه کسی میدونه اطلاع بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مصطفی

    ۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بچه ها یه سوال دیگه یادم رفت.من ماشینمو از قم خریدم مدلشم 89تک.موقعی که اوردم اینجابردم پیش نکانیک برا چکاو موتور یه پیج که برا ورودی هوا بودو باز کرد.میگفت هوارو بیشتر وارد موتور کنم تا مصرفش کم شه نظرتون چیه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  12. حمید معصومی نژاد از روم

    ۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه تک کابینشو دارم واقعا ماشین عالیه ولی ترمزش اشغاله یه بار که تازه برا اولین سوارش شدم فک کردم ترمزاش حداقل در حد پراید دیگه هست،ولی وقتی یه صحنه پیش اومد با سرعت هشتاد تا رفتم زیر کامیون ولی به دلیل داشتن کاپوتی طویل هیچیم نشد فقط یه گلگیر تعویض کردم.

    موافقم 2
    مخالفم 3
  13. مصطفی

    ۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اینجا کسی نظر نمیده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. عليرضا

    ۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ملت بدبختی هستیم که مجبوریم تکنولوژی 30 سال پیش رو بخریم و ازش تعریف کنیم، شما اگه میخوای کورس بزاری برو زانتیا بخر.
    من یه ماهه میخوام یه وانت بخرم واسه کارخونه که هم زیر پام باشه هم کرایه وانت ندم کل بازارو زیرورو کردم چند روز پیش یه مقاله خوندم که وانت ال نودتو اروپا از سواریش محبوب تره و جالبه که اونا میگن تنها پیکاپی هستش که از سواریش خوشکل تره و متقاعد شدم اونو بخرم. مزدا ماشین خوبیه ولی 37 تومان نمی ارزه و حداقل امکانات مثل فرمون هیدرولیک و پخش نداره . بله نسبت به آریسان که موتور پیکان روشه خوبه ولی جایی که رنو باشه خرید مزدا اشتباهه. من 17 تومان دادمو بقیشم 24 ماهه یه ماه دیگه هم تحویل میگیرم

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. mohamad amin

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      تعریفی هم هست واقعا
      با یه مقایسه ساده میشه تشخیص داد که کدوم بهتره:
      تندر پیکاپ 800کیلو بار جابه جا میکنه ولی مزدا ظرفیتش1250هست ولی من 2تن هم بار زدم
      رنو مال فرانسه اما مزدا مال ژاپن
      تندر پیکاپ موتورش 1600اماا مزدا 2000
      در ضمن شما از یه پیکاپ با این قیمت واین همه مزایا که داره چه امکاناتی میخوای؟؟

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. هادی

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تسمه تایم مزدا زنجیری هست ولی تو ال نود شما تسمه هست وای اگه روزی تسمه پاره بشه یکی از بزرگترین ایراد های ال نود هستش

        موافقم 1
        مخالفم 2
  15. محمد

    ۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من یه بیس روزیه یه وانت مزدا صفر گرفتم اکثر چیزاش خوبه فقط باصندلیو کلاچش مشکل دارم کسی هست اینارو درست کرده باشه ممنون میشم از راهنمایتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohamad amin

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام
      درسته صندلی هاش یه مقدار حالت نیمکت داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. امیر

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    والا موتور 30 سال پیش مزدا بهتر از موتور ال نود وانت هست به شرطی که تو موتورش دست نبرده باشن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. محمدرضا

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه مزدا مدل 80 دارم.2000 کاربراتی هستش.ازش راضیم.گاز مایع نصب کردم و با گاز تا 140 روندم.ولی نمیدونم چرا تو سربالایی میمونه.موتورشم تازه تعمیره.بالای 3 تومن خرجش کردم.لطفا منو راهنمایی کنین.صفحه کلاجشم نو هست.کاربراتشم میزونه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. رضا

    ۱۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من خودم یک از این وانت رو دارم مدلش 66 ژاپنی کولر فرمون هیرولیک داره هنوزم بعد از 30 سال فرنونش با کوچک ترین حرکت میچرخه در کل بینظیره

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. mohamad amin

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      مطمئنید هیدرولیکه؟؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mohamad

      ۱۹ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      داداش ماله شما۴ دنده هستش یا ۵ دنده من یه ۶۹ خورده پستم بخرم به نظرت یا نه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. حسین

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ماشینم وانت مزدا دوکابین دوگانه فابریک مدل ۸۷ میباشه.وقتی درجا روی گاز کار میکنه موتورش کم میاره و ماشین لرزش داره ولی توی حرکت مشکلی احساس نمیکنم.کسی میدونه لطفا راهنماییم کنه.ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علی

    ۲۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من یه مدل 95 گرفتم خوب راه نمیره , تو سربالای ها انگار از پشت می کشنش (سریع دور موتور پایین میاد مثل حالت ی که موتور خفه می کنه)
    پیش تنظیم موتوری هم بردم فقط شمع ها رو عوض کرد ولی باز هم درست نشد
    دوستان بنظرتون مشکل از چیه ؟

    قبلا یه پراید داشتم دقیقا مثل همین مشکل رو داشت می خورد به سر بالای ها سریع از دور می افتاد و با عوض کردن سنسور مپ ماشین کاملا پرنفس و درست شد
    حالا می خواستم ببینم مشکل از این سنسور مپ می تونه باشه ؟
    سنسور مپ مزدا کجاش قرار داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آوش

      ۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مشکل از پمپ بنزینه داخل باکه ، احتمالا نیمه سوز شده ، عوضش کن دیگه کم نمیاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. mohamad amin

    ۲۳ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بهترین در پیکاپ ها….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Hasan

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام دوستان کسی میدونه خطای کیلومترش چندتاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. خلیل

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به صورت اتفاقی اومدم در مورد روغنش سرچ کنم افتادم اینجا تمام نظرات رو خوندم …
    با اکثریت موافقم منم دو کابین 88 ش رو دارم البته طاهراش رو تیوپلس گذاشتم 205
    برام عجیبه که ماشین من از بقیه ی دو کابینا کمکاش پاینتره انگار کپه و خیلی نرمه و برام عالیه چون بار نمیکشم ازش فقط کارای ساده
    یکی از دوستان گفته بود که مزدا نهایت سرعتش 140 بیشتر نمیشه
    آره درسته منم وقتی میرفتم جا برای پدال گاز خیلی بود ولی رو 140 ماشین میلرزید تا اینکه طاهراش عوض کردم وقتی تو مسیر برمیگشتم اتفاقی نگام به صحفه کیلومتر افتاد اونموقع فهمیدم 170 میرم
    یه بار دیگه 180 روندمش
    یه بار دیگه 210 یعنی 0 رو رد میکنه و میره
    بخدا جرعتش رو نداشتم پام بیشتر بزارم رو گاز چون وقتی از 140 رد میکنه صدای باد که میخوره حذف میشه انگار رو هواس ماشین و وحشتناک شتاب میگیره…
    اینارو ننوشتم بگم اله و بله ماشین توپیه
    ولی خداییش بهترین موتور ماشینیه که تا الان سوار شدم
    فرمونش که داغونه خصوصا چرخشش سر تقاطع ها توی شهر
    نرم میشه با گیرس کاری و روغن اما زاویه ش خیلی بده
    صندلی راننده رو توپ کردم برا خودم
    عقبیا هم راحتن اما شاگرد خیلی بد کلا صندلی هاش بدرد نمیخوره
    اگه ماشین صفرم باشه اینقدر باز و بسته کردن دراش محکمه بعد یه مدت گاری میشه
    چراغاش عااااالیه ….
    ترمز اینو وقتی می فهمید که اولا طاهرتون فابریکی خودش نباشه ترمزش عالی میشه اما بازم ضعفش تو سرعت بالا خودشو نشون افتضاح میشه…
    ماشالا در و شیشه هم خود فقط باد میدن تو
    دست بزاری زیر داشپورتم باد میاد

    اونایی که مزدا دارن خیلی بش عادت میکنن
    اما یه مدت بعد که پارس یا چیز دیگه ای سوار میشن می فهمن انگار تا الان تراکتور می روندن…

    فقط کاش صدای موتور مزدا رو کم میکردن +چراغاش میزاشتن رو یه پژو پارس

    موافقم 1
    مخالفم 0
  24. amir

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من یه کم گیر کردم یه وانت پیکان 50 تا کارکرد دارم و میخوام با مزدا وانت تعویض کنم ولی پولم در حد مدلهای 88 ایناست به نظر شما وانت پیکان صفر و بدم مزدا 88 بگیرم کار ریسکی نیست ؟ خرجش خیلی بالاتر نیست ؟ باهاش کار میکنم و بار نهایت 800 کیلو میزنم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. حامد

    ۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من یه سواری ال 90داشتم به خاطر کارم فروختم یه مزدا دوکابین دوگانه 89 خریدم
    الان چندتا مشکل که دارم اینکه که فرمونش و کلاجش خیلی سفته
    برای این مشکل کسی راه حل داره
    میشه هیدرولیکش کرد؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. فقط بیوک

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ولی اگه کلی حساب کنیم ماشین خوبیه
    ماشینای ساخت ایران همشون ی مشکلی دارن دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  27. شاهرخ

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ولی خداییش هیچی ماشین آمریکایی نمیشه
    از نظر قدرت شتاب گشتاور و سواری ولی هزینش زیاده فقط که هزینش در برابر این سواری قدرت ماشین کمرنگ میشه
    مثلا بیوک حجم موتورش5700 سی سی
    هست سیلندر

    موافقم 0
    مخالفم 1
  28. شاهرخ

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از طرف دیگه ماشین ژاپنی کم. استهلاکه خراب نمیشه مرگ نداره کلا کم خرجه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  29. reza

    ۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    دوستان بنظر من بزرگترین مشکلش اینکه ترمز های عقبش ریگلاژ اتوماتیک نیست
    اگه بخوای دستی ترمز های عقب رو ریگلاژ کنی هم عیبش اینه که از یک نقطه ریگلاژ نمیشه که راحت ریگلاژ بشه , از دو نقطه ریگلاژ داره که باعث میشه هیچ کس نتونه اون رو درست ریگلاژ کنه (یعنی نمیشه )
    این تنظیم نبودن لنت های عقب به شدت روی ترمز تاثیر می زاره
    اول اینکه پدال ترمز پایین می گیره
    دوم بعدش اگه لنت رو ریگلاژ کنی لنت به صورت نا متوازن خورده میشه و سریع باید لنت عوض کنی

    اگه راهی هست که بشه چرخ های عقب رو درست ریگلاژ کرد یا کاری کرد بشه ریگلاژ اتوماتیک روش نصب کرد(لوازم یه ماشین دیگه که بهش بخوره روش بندازی) لطفا بگید چون با همه مشکلاتش میشه ساخت ولی این یکی نه
    باتشکر

    موافقم 2
    مخالفم 0
  30. Ma

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من می خواهم مدل96 را بگیرم. الان یه l90داریم میشه راهنمایی کنید.ازنظرخرابی این چیزا میگم چطوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا