لوازم جانبی و تیونینگمتفرقه

پشت سر خود هم چشم داشته باشید

حالا شما می توانید در پشت سر خود هم چشم داشته باشید با Reevu MSX1، یک کلاه موتور سواری، با آیینه ای که در آن جا سازی شده است امکان دیدن پشت سر شما را می فراهم می کند. این کلاه brain bucket هوشمند دارای یک سیستم چشمی(نوری)، امکان دیدن پشت سر شما را با یک نگاه در قسمت بالایی کلاه از درون را فراهم می کند. علاوه بر این قابلیت منحصر به فرد این کلاه در دیدن پشت سر شما، webBikeWorld مقاومت این کلاه را همانند تانک تشبیه کرده است.

این محصول خود را از طراحی خارج کرده و به تولید جهانی رسانده است، قیمت این محصول $۳۸۴ است. این شرکت در این فکر است که تمامی کلاه های موتور سواری را به این صورت تولید کند که امکان و قابلیت دیدن پشت سر موتور سوار را فراهم کند . حتی این نظریه هست که می توان از این کلاه در بازی هایی مثل راگبی (American football) استفاده کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

اسپید بکس

در جامعه امروزی ما معدود افرادی پیدا می شوند که نسبت به خودرو و اتومبیل عشق بی تو صیف داشته باشند و هم چنین معدود مکان هایی وجود دارد که بتوان با عاشقانی مثل خود ارتباط داشته باشند.اسپید بکس , یک عضو کوچک این عرصه وسیع خودرویی کشور همواره سعی دارد تا به همراه شما دوستان مکانی برای حضور شما عزیزان جهت بالا بردن سطح علمی مردم عزیزمان فراهم آورد.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Pingback: پشت سر خود هم چشم داشته باشید
  2. محمد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mitti

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    واقعا اگر به تولید انبوه برسه از خیلی از تصادفات جلو گیری میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا