آکورا

قیمت آکورا TLX PMC ادیشن دست‌ساز

آکورا TLX PMC ادیشن ۲۰۲۰ که در نمایشگاه خودروی نیویورک سال جاری معرفی شد از هفته‌ی جاری در برخی نمایندگی‌های منتخب این خودروساز در آمریکا عرضه خواهد شد.


شاید با دیدن این خودرو بگویید TLX PMC ادیشن تفاوت‌های زیادی با نسخه استاندارد ندارد اما این‌گونه نیست. نام PMC مخفف عبارت مرکز ساخت پرفورمنس آکورا در ماریسویل اوهایو است جایی که سوپرکار NSX با دستان هنرمند کارکنان این سایت ساخته می‌شود.


خب وجه اشتراک TLX PMC 2020 با سوپرکار NSX در چیست؟ باید گفت همان تکنسین‌های NSX در همان مرکز یاد شده اقدام به ساخت این خودروی سفارشی با دستان خود می‌کنند. آکورا می‌گوید این امر باعث تضمین بالاترین سطح کیفیت می‌شود زیرا هر دستگاه از TLX همان روش کنترل کیفیت روتین سوپرکار خاص آکورا پس از فرایند ساخت با دست را می‌گذراند. این امر شامل بررسی داینو، بازرسی رنگ بدنه، شبیه‌سازی جاده‌های ناهموار و تست نشت آب می‌باشد.


این خودروی سفارشی که در بالاترین جایگاه خانواده‌ی TLX قرار می‌گیرد از ویژگی‌های پکیج ادونس و مشخصات اسپورت نسخه‌ی A-Spec سود می‌برد. تنها ۳۶۰ دستگاه از PMC ادیشن ساخته خواهد شد و هر یک از رنگ بدنه‌ی قرمز والنسیا سود خواهند برد. این رنگ از تکنولوژی نانوپیگمنتی سود برده که قبلاً مختص سوپرکار NSX بوده است.


برای محافظت از رنگ بدنه در زمان حمل‌ونقل، PMC ادیشن از کاور ویژه‌ای استفاده خواهد کرد و خودرو نیز با استفاده از وسایل حمل‌ونقل ویژه‌ی یک خودرو به نمایندگی‌ها منتقل خواهد شد.


جدای از رنگ بدنه‌ی سفارشی، این خودرو دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی، سقف و دستگیره‌های درب مشکی براق، محیط اطراف جلوپنجره با رنگ مشابه بدنه و خروجی‌های اگزوز ۴ اینچی با رنگ کروم تیره می‌باشد.


داخل کابین TLX PMC ادیشن صندلی‌های چرمی مشکی میلانو با عناصر آکانترا، دوخت مشکی و قرمز، پانل‌های درب و استراحت گاه مرکزی و پلاک شماره‌دار نصب شده است. همچنین غربیلک فرمان این خودرو که از نسخه‌ی A-Spec گرفته شده از چرم مشکی با دوخت قرمز و پدال شیفترهای فلزی سود می‌برد.

نیروبخش این خودروی تولید محدود همان پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تزریق مستقیم ۲۹۰ اسب بخاری است که با سیستم SH-AWD آکورا همکاری می‌کند. تمامی این توجهات به جزئیات با بهای بالا همراه بوده به‌گونه‌ای که برای خرید این خودرو باید ۵۰۹۴۵ دلار پرداخت کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. doubt

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    چقد خواستنی و زیباست این ماشین. ب کمری ترجیحش میدم و حتی لکسس es

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. doubt

      ۱۲ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (257 ديدگاه)

      البته فک نکنم تو کلاس کمری طبقه بندی بشه. ب نظر کوچکتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۱۲ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (2644 ديدگاه)

        میدسایز هستش و از نظر ابعادی بین ILX و RLX هست
        البت لوکس به حساب میاد و ده هزارتایی با کمری اختلاف قیمت داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۱۲ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (3500 ديدگاه)

          کلاس سدان کامپکت لوکسه و با اینفینیتیQ50 و لکسوس آی اس تو یه کلاس قرار میگیرن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. sina

          ۱۳ تیر ۱۳۹۸
          سوابق: (2644 ديدگاه)

          داتسون جان
          طول این ماشین 4 متر و 84 سانت هست که بین ilx با 4 متر و 63 و rlx با 5 متر و 3سانت قرار میگیره.
          کمری هم 4 متر و 89 سانت هست طولش.

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا