آلفا رومئو

5 خودروی جدید آلفارومئو تا سال 2026 معرفی می‌شوند

سرانجام به نظر می‌رسد آلفارومئو به آن چیزی که لیاقتش را دارد خواهد رسید. ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل این برند روزهای شلوغی را تجربه می‌کند و به دنبال عرضه محصولات جدید تا سال ۲۰۲۶ است. هم‌اکنون جزئیات بیشتری از برنامه‌های آلفارومئو برای تولید خودروهای جدید منتشر شده است.

اولین خودرو از این دسته کراس اوور کامپکت توناله خواهد بود که قبلاً نسخه مفهومی آن در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ معرفی شده بود. قرار بود این خودرو تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار شود اما ایمپاراتو از عملکرد پیشرانه پلاگین هیبریدی این خودرو راضی نبود و دستور بهبود آن را صادر کرد. مرد شماره یک این برند ایتالیایی به دنبال اسپورت تر بودن توناله نسبت به پژو ۳۰۰۸ پلاگین هیبریدی بوده و بنابراین مهندسان نیز به دنبال تحقق این خواسته هستند.

گفته شده رونمایی توناله در مارس ۲۰۲۲ انجام شده و فروش آن نیز از ماه ژوئن همان سال در ایتالیا شروع خواهد شد. هنوز هویت سایر خودروهای جدید مشخص نشده اما ظاهراً یکی از آن‌ها کراس اووری ساب کامپکت با نام برنرو خواهد بود که می‌توان آن را دوقلوی جایگزین فیات ۵۰۰X و جیپ رنگید دانست.

امیدواریم آلفارومئو تنها به شاسی بلندها توجه نکرده و یکی از دو خودروی تولید نشده GTV یا ۸C را نیز معرفی کند. همچنین طرفداران خواهان تولید جانشین ۴C به عنوان یک کوپه ارزان‌قیمت هستند.

ایمپاراتو گفته تمامی محصولات جدید این خودروساز از سال ۲۰۲۷ به بعد دارای قوای محرکه الکتریکی خواهند بود. لانچیا نیز برنامه‌های مشابهی داشته و می‌خواهد از سال ۲۰۲۶ خودروهای الکتریکی تولید کند. چند روز پیش هم احیای لانچیا دلتا به فرم الکتریکی تائید شده بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. M@M@DRZ 911

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (357 ديدگاه)

    واقعا هر وقت اسم الفارومئو رو می شنوم یاد تیپو 33 می‌افتم که بی شک یکی از زیبا ترین طراحی های تاریخ خودرو سازیه

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. Nima RST

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (121 ديدگاه)

      حتی اگه اون یه عده قبول نکنن درمورد طراحی آلفا رومئو کارابو کسی نمیتونه مخالفت کنه که جزو برترین طراحی های تاریخ خودروسازی هست
      اونم تو اون زمان یعنی سال ۱۹۶۸
      تو گوگل سرچ کنین 1968 alfa romeo carabo ببینین چقدر از زمان جلوتر بوده

      موافقم 7
      مخالفم 3
  2. پارسا عشق ماشین سابق

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خیلی منتظرشونم
    از سال ۲۰۱۸ می گفتن می خوان بیان اما تاخیر زدن
    من که عاشقشونم بعضی ها از جلو پنجره ماشین های الفا بدشون میاد نظر خودشون است ولی من نسخه اس یو وی که الان خود الفا داره تولید میکنه نمیدونم تلفظم درسته یا نه stelvio رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 6
    مخالفم 4
  3. فرید

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (203 ديدگاه)

    به غیر دو عکس آخری، بقیه خیلی زشتند!

    موافقم 5
    مخالفم 8
    1. Reza Waffen SS

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      نظر شما قابل احترامه ولی آلفا هیچوقت خودروی زشتی تولید نکرده

      موافقم 9
      مخالفم 4
    2. محمد

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (566 ديدگاه)

      چند روز پیش یه آلفا میتو دیدم کنار خیابون پارک بود فک کنم مدلای 2015 بود ظاهر خیلی قشنگ و جذابی داشت ولی به محض اینکه داشبوردش دیدم گفتم عه این چرا دریچه هواش شبیه پرایده کیفیت داشبوردشم در حد 206 یه کم بهتر بود

      موافقم 7
      مخالفم 3
  4. M.K karimi

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (860 ديدگاه)

    اینا چه طراحی های مزخرفیه دیگه ؟!؟!

    موافقم 5
    مخالفم 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا