سایر خودروهای آمریکایی

دردسرهای فارادی فیوچر تمامی ندارد!

هنوز یک ماه از رونمایی اولین خودروی تولیدی فارادی فیوچر در CES 2017 نگذشته که این کمپانی با طرح دعوای حقوقی ۱.۸ میلیون دلاری از سوی یک کمپانی جلوه‌های بصری مواجه شده است!

faraday-future-ff-91-07
کمپانی موردنظر Mill Group نام دارد که برای تهیه‌ی معرفی سه‌بعدی خودروی FF 91 برای مصرف‌کننده‌ها از طرف فارادی فیوچر مأمور شده بود.

faraday-future-ff-91-rear-t
در این طرح دعوا ادعا شده طبق توافقنامه‌ی بین دو کمپانی فارادی باید مبلغ ۱,۸۲۲,۷۵۰ دلار بابت معرفی گرافیکی خودرو بپردازد. این مبلغ باید طی سه قسط جداگانه و در دوازدهم اکتبر، سوم و دهم اکتبر سال پیش توسط فارادی به Mill Group پرداخت می‌شد. هرچند این شرکت در شکایت خود گفته که فارادی در کل تنها ۲۰ هزار دلار را پرداخت کرده است!

faraday-future-ff-91-06
در این شکایت می‌خوانیم: “فارادی فیوچر مکرراً به بدهی خود به گروه Mill و تعهد پرداخت بدهی اذعان کرده است. هرچند علیرغم درخواست‌های پی‌درپی برای پرداخت این مبلغ و قول‌های فارادی مبنی بر تسویه‌ی بدهی، تاکنون مبلغی دریافت نشده است. بجای آن فارادی تنها ۲۰ هزار دلار به Mill پرداخت کرده و مبلغ ۱۸۰۲۷۵۰ دلار بدهکار است.”

faraday-future-ff-91
علاوه بر مبلغ یاد شده، گروه Mill خواستار پرداخت ۱۰ درصد بهره‌ی سالانه‌ی مبلغ اصلی و همچنین پرداخت هزینه‌های مرتبط با دادرسی از سوی فارادی فیوچر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    بیچاره فارادی فیوچر ??
    تاسیس و زنده نگه داشتن یک شرکت مخصوصا وقتی حامی مالی قدرتمند نداشته باشی خیلی سخته.
    الون ماسک هم تسلا رو با صبر و تلاش ، زیرکی در حل مشکلات، خرج کردن از جیب خودش و فروش وسایل زندگیش در سال 2008 از بحران مالی جهانی نجات داد.
    مبارزه با چالش ها بخشی از مسیر موفقیته.
    خدا کنه فارادی فیوچر بتونه این مسیر رو ادامه بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Nima

      ۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      ماسک اسطورس
      فارادى رو نمیدونم!(منظورم اینه نمیدونم آیا مثل ماسک میتونه اون روند سخت رو پشت سر بزاره یا نه.)

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا