سایر خودروهای آمریکایی

تغییرات مدیریتی مهم در کمپانی نیکولا

ترِوور میلتون مؤسس و رئیس اجرایی شرکت نیکولا به خاطر اتهامات مربوط به کلاه‌برداری و تقلب که منجر به گمراه شدن سرمایه‌گذاران و خودروسازان دیگر شده از سمت خود کناره‌گیری کرد.

نیکولا موتور در بیانیه‌ای که منتشر کرده اعلام داشته میلتون پیشنهاد استعفای داوطلبانه را به هیئت‌مدیره داده و شرکت نیز پیشنهاد او را پذیرفته است. نیکولا استیو گریسکی را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرده است. گریسکی معاون اسبق جنرال موتورز و عضوی از هیئت‌مدیره نیکولا بوده است.

ترِوور میلتون گفته است:

نیکولا واقعاً در خون من است و همیشه هم خواهد بود و تمرکز این شرکت باید روی مأموریت خود یعنی تغییر دنیا و نه روی من باشد. به همین خاطر من تصمیم سختی برای کناره‌گیری داوطلبانه از سمت خود یعنی رئیس اجرایی گرفتم. تأسیس نیکولا و رساندن آن به نقطه‌ای که حمل‌ونقل را تغییر خواهد داد افتخاری باورنکردنی است.

میلتون گفته به گریسکی اطمینان دارد زیرا او رهبری مناسب برای هدایت این کمپانی می‌باشد. او همچنین اظهار داشته مدیر اسبق جنرال موتورز بیش از ۳۰ سال تجربه در همکاری با شرکت‌های دیگر، تأمین‌کنندگان، نمایندگی‌ها، روسای اتحادیه‌ها و… دارد.

گریسکی نیز در سخنانی اظهار داشته است:

من می‌خواهم از تروور برای دید رو به جلو و نقش مهمش در تأسیس نیکولا تشکر کنم. تروور در زمانی که صنعت خودرو هنوز در مراحل اولیه این دوران بود امکان ارائه سیستم حمل‌ونقل بدون آلایندگی را مطرح کرد و نیکولا را به وضعیت کنونی خود رساند. این شرکت دارای شرکای کلاس جهانی، مرکز تحقیق و توسعه سطح بالا و مدل تجاری انقلابی است. من بهترین را برای او آرزو دارم.

اوایل ماه جاری میلادی بود که موسسه تحقیقاتی هایدرنبورگ اظهار داشت نیکولا موتور سرمایه‌گذاران و خودروسازان بزرگ را در زمینه تکنولوژی گمراه کرده است. این استارت آپ الکتریکی ادعاها دراین‌باره را رد کرده هرچند کاملاً به تولید ویدئوی تبلیغاتی غیرواقعی اعتراف کرده است. پس از این گزارش‌ها بوده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شروع به تحقیقات دراین‌باره کرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    نیکولا .

    موافقم 7
    مخالفم 5
  2. Hamidreza

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2442 ديدگاه)

    هر چه که باشد ؛ آمریکا رو به افول است و آمریکایی ها دزد اند و کلاه بردار ؛ این بود پیروزی ملت ایران در برابر آمریکا البته امروز یکشنبه و شنبه نیس! یکم دیر شد ولی عملی شد! ممنون مرد عمل که به حرفات عمل میکنی و داری آمریکا و سرمایه گذاران و پول پرستان آمریکایی رو له میکنی! ماشالله

    موافقم 21
    مخالفم 30
    1. Elmiraj

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (3088 ديدگاه)

      سال ۱۳۷۰ که اینا برای اولین بار حرف از افول آمریکا زدن دلار ۱۴۰ تومان بود ، تا همین شنبه و یکشنبه که قرار بود تو خیالات‌شون آمریکا را به کل شکست بدن…!!!!!
      قیمت دلار روز یکشنبه به ۲۷۴۰۰ تومان رسید…
      .‌

      موافقم 43
      مخالفم 3
    2. JDM

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (307 ديدگاه)

      خب ما امریکا و اروپا و میگیریم

      یه دیش دیگه رو پشت بوم بذاریم ترکیه هم میگیریم

      موافقم 38
      مخالفم 4
    3. سام

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (8 ديدگاه)

      از صورت جلسه قیمت تخم مرغ نیکولا و امریکا له شدن؟
      امریکا افول میکنه، دلار ورشکسته میشه و اقتصادش هم نابودمیشه، ما پیشرفت میکنیم بالاخره؟ قرار بود وابسته نباشیم. میتونستیم تجارت آزاد داشته باشیم فرهنگ و ارزش هامون هم حفظ کنیم و حتی صادر کنیم. امریکا هم هر غلطی میخواست بکنه پیشرفت کنه افول کنه ما قرار بود خودمون رو اینجا مستقل بسازیم بقیه رو وابسطه خودمون بکنیم نه این که نصف اخبارمون امریکا باشه فقط.

      موافقم 20
      مخالفم 3
  3. ارشیاSVJ

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    بلاخره وانت میسازن یا نمیسازن؟

    موافقم 6
    مخالفم 2
  4. Hussein

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    پا اختلاس هم رسید امریکا?
    اشتباه کردن اختلاسگر هارو راه دادن تو امریکا
    حالا بایدبسوزن وبسازن ?
    از این به بعد اختلاسگر برای اموزش اختلاس صادر میکنیم ?

    موافقم 16
    مخالفم 4
    1. مانی

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      یه گوشه دنیا یه کشوری بود که یسری دزد حاصل روابط یواشکی و نادرست کشور رو اداره میکردن
      اینا تصمیم گردفتن تا مردم ساده رو جوری فریب بدن که مردم بجای دزد حرومزاده بهشون بگن
      آقازاده اختلاسگر

      موافقم 1
      مخالفم 1
  5. زیزیگولو

    ۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4449 ديدگاه)

    الآن تو آمریکا کامیونای کنورث و پیتربیلت تو اکثر جاده ها دیده میشه و راننده های آمریکایی دیدی خیلی خوبو مثبتی نسبت به این دوتا دارن

    موافقم 12
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا