سایر خودروهای آمریکایی

تیزر رضوانی تانک 2020 با ظاهری جدید

پس از معرفی رضوانی تانک در سال ۲۰۱۷، این برند هم‌اکنون تیزر نسخه‌ای کاملاً جدید از شاسی‌بلند خشن خود برای مدل سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. درحالی‌که مدل قبلی از فریم برگرفته از جیپ رانگلر نسل JK استفاده می‌کرد، مدل جدید دارای شاسی رانگلر جدید نسل JL می‌باشد.


فریس رضوانی مدیرعامل این شرکت درباره‌ی تانک به‌روز شده می‌گوید:

هدف ما ارائه‌ی طراحی جدید برای خودرویی هدفمند، آفرود و خشن بوده و تانک یک محصول عضلانی با تناسبات خوب و کاملاً جدید می‌باشد. از نظر من این خودرو هم از نظر طراحی و هم از نظر سواری هیجان‌انگیز است.

تصویر تیزری منتشر شده نشان دهنده‌ی خودرویی است که با مدل فعلی شباهت‌هایی دارد. اگرچه در این تصویر نمی‌توانیم بخش پایینی خودرو را به خوبی ببینیم اما به نظر می‌رسد خط سقف زاویه‌دارتر از قبل شده است. کاپوت نیز فرم پیچیده‌تری به خود گرفته است.


تیزر رضوانی تنها برخی جزئیات مکانیکی و فنی این خودرو را شامل می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم تعلیق ساخت شرکت فاکس ریسینگ اشاره کرد. خریداران تانک ۲۰۲۰ قادر خواهند بود این خودرو را با پکیج سفارشی X انتخاب کنند که به این ترتیب پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار داج چلنجر SRT دیمن زیر کاپوت نصب خواهد شد. رضوانی با دست‌کاری خود باعث شده قدرت پیشرانه از ۷۰۷ به بالای ۱۰۰۰ اسب بخار برسد.


این شرکت همچنین مدل نظامی تانک را هم عرضه خواهد کرد که دارای حفاظت الکترومگنتیک گرید نظامی می‌باشد. بنا به گفته‌ی رضوانی، این پکیج باعث حفاظت خودرو در برابر تابش الکترومگنتیک E1 همچون انفجار هسته‌ای می‌شود. سطوح حفاظتی E2 و E3 هم ارائه می‌شوند که از سرنشینان در برابر تشعشعاتی همچون شعله‌های خورشیدی حفاظت می‌کند.

رضوانی تانک ۲۰۲۰ تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و اولین نمونه‌ها از زمستان به دست مشتریان خواهند رسید. این شرکت هم‌اکنون سپرده‌ی ۲۵۰۰ دلاری برای خرید تانک ۲۰۲۰ را قبول می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    انحصاری بودن بهترین کاره اما چون شرکت کوچیکیه و مجبوره بر اساس بقیه خودروها محصولش رو بسازه، ترجیح میدادم با توجه به کیفیت بهتر، از شاسی بنز 4×4² استفاده میکرد؛ درسته قیمت تمام شدش خیلی بیشتر میشد اما برای یه خودروی تولید محدود گران‌قیمت، توجیه پذیر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    شاسی رانگلر جدید + سیستم تعلیق فوق حرفه ای فاکس و موتور دیوانه وار دوج دیمن با قدرت ویرانگر ۱۰۰۰ اسب بخار
    غول مرحله آخر که میگن همینه ؛ عالی مثل رضوانی ??

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    این ترکیده ست نه پیچیده ..

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا